TomasTT napsal:Podle mě ti bude chybět ten průběh výkonu, který jsi měl na 1150 dost unikátní.
Co to je unikátní průběh výkonu?
Neznám jinou motorku, která má takový nástup krouťáku odspodu.
Ja poznám. Je to moja
No jo, to je ale taky skoro boxer, jen popadaný na obě strany, tak se ty válce trošku zvedly nahoru
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tak kamos si koupil 800xc takze dneska sem to projel ahned potom presedl a mam srovnani v cerstvy pameti :-) takze : - MOTOR - rozhodne největší + - jede to jak pila :-D vibrace 0 zatah plynulej a uzasne se probirajici nahoru, klidnej jako beranek dole a divokej nahore na 6ku to jede klidne 50 a plynule se to rozjede na 200 - asi by tomu stacily 2kvalty :-D , kroutak to ma podobnej jako bawo ale tech 15 kobylek nahore je strasne znat , po presednuti na bawo je to jak vlizt do traktoru :-) , další klad je pocitove nižší hmotnost a vetsi hbitost - ta motorka je o něco malo mensi nez 800gs a je to znat , +pohodlny sedlo a krasna palubka :-) ,
dál : posez je sportovnejsi 3uhelnik kolen mirne skrcenejsi, telo vic dopředu - to mi moc nevyhovovalo ale to je asi spis o zvyku není to zas o tolik, podvozek je tvrdsi a s opravdu rozbitou cestou (porad ale asfalt) si rozhodne tak neporozumi jako 800ka ale porad se na tom necha jet, co se tyce "enduro" vlastnosti motor je dost (moc) hlubokej a ze zbytecne slozityho prepakovani kouka nejak moc věci dolu :-) nejsem si jistej ja to tam bude vypadat po 2 letech v blate , jinak pokud se to honi umi si bumbnout i vyrazne přes 6 coz bawo neumi - to proste nezere nikdy :-) , co se tyce mne tak to hodnotim jako vybornou motorku a jako lehciho (lepšího) brasku starého tygra 955 , co ztraci na podvozku a "spodku" v teoretických enduro extrémech vic nez dožene tim motorem kazdym otocenim plynu
Co se mi ovsem nezda pocitove tak z toho kouka celkem dost věci co se muzou nejak zhuntovat - odrit/upadnot/prasknout ale to ukaze az cas :-) rozhodne se nebudu nikomu smat když si to koupi - pac by mi hned ujel :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Protože mě jeden kousek stojí v garáži, tak taky přidám trochu informací. Na 800GS jsem jel několikrát, tak můžu srovnávat. V postatě se dá s Milanem souhlasit, ale určitě není Tiger pocitově lehčí a nezdá se mi ani hbitější než 800GS. Tiger jede víc, hlavně když tam dáš KN + výfuk - potom je to hodně slušný. Ale samotnej spodek (srovnávám s 800GS s KN + výfukem) je u BMW nepatrně lepší než na Tigerovi. Potom ale začne Tiger krásně táhnout, hlavně naprosto lineárně a je překvapivě pružnej - z toho jsem byl dost vyvalenej jak se posbírá ze zatáčky. Podvozek v základu má jednoznačně lepší Tiger, je mnohem pohodlnější, žádný vibrace, sedlo je lepší, plexi kupodivu funguje dobře (mám 177 cm), budík dobrej, spousta informací, ABS se ale vypíná v MENU, spotřeba u mě pod 6 litrů. Ovšem jak dáš na 800GS podvozek (např. Bitubo, jak jsem měl tu možnost vyzkoušet) tak je z 800GS jiná motorka. Proti Tigerovi se to zdá obratnější, možná dělá svý i ta nádrž pod sedlem a těžiště. Jinak ale Tiger fakt dobrý, na silnici je prostě lepší. Kdo hledá motorku hlavně do terénu, tak 800GS s jiným podvozkem je lepší volba.
MichalGS přiložený následující obrázek:
Ten ti řekne, pokud mu dobře zaplatíš, že i Trabant je nejlepší ekologické auto .. a to je mi jako herec (moderátor) sympatický.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...