ty vole.. "dakarsky special" s automtickou prevodovkou... svet sa definitivne v kravsku piczu obracia...
ja uplne chapem DCT pri asfaltovych turistikach typu VFR alebo aj volitelne do Crosstourera
ale ak idem stavat "radikalnu" seriovu motorku so zameranim na rallye tak musim pozerat po kazdom kilograme... odhadujem ze DCT je tak o 30% tazsia oproti klasickej prevodovke.... spolahlivost si netrufam hodnoti ale nasledny servis ma opat klasicka spojka jednoduchsi...
no uvidime aka vlastne bude teda produkcna verzia...
live fast, die young be wild, have fun
Raptore klid jo......
Vsak pisou DCT jen u silniční verze. Neco si aspoň přečti než tu začneš brečet. A zadnej dakatskej special to neni ten je nizkotucnej a ne s litrovym obsahem. F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat ja som kludny, ved som napisal ze si treba pockat na konecnu verziu... ale svetu predstavili prototyp bez radičky tak som na to reagoval.. a zatial som sa nikde nedocital o podrobnostiach ohladom DCT v tomto modeli..
live fast, die young be wild, have fun
Je to koncept.. To je trošku problém. Viděli jste "koncept" Yamahy SuperTenere a co z toho pak začali dělat sériově? Koncept byla prakticky úplně jiná motorka. Mám obavy, že nakonec tady z toho bude něco jako osmikilo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Je to koncept.. To je trošku problém. Viděli jste "koncept" Yamahy SuperTenere a co z toho pak začali dělat sériově? Koncept byla prakticky úplně jiná motorka. Mám obavy, že nakonec tady z toho bude něco jako osmikilo.
Kdyz z toho vyjde neco jako osmikilo tak to bude jeste zlatý.. Koncept se mi libí, ale když vidím jak daleko mají ve vetsine případech koncepty k sérii tak mam docela strach.
Nemyslím si že je to koncept. Podívejte se pořádně na fotky a uvidíte samy. Některé bláto je tam opravdu nastříkáno jako barva ale některé bylo určitě způsobeno jízdou v terénu. Zadní kolo je 18".... jestli vidím dobře, pirelli scorpion rally ??? Na motorce jsou díry pro blinkry, stupačky spolujezdce, použité "maskování" urban cammo se používá na rozbití plochy i u osobních automobilů ketrý jsou ve fázi testování pro silniční provoz.
Můj názor je, že takhle to bude z 90% vypadat ve skutečnosti.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
řadový dvouválec? Že by další normální motor,který těží z jednoduchosti své koncepce?
To bych bral, tak se mi to líbí.
Ale z boku je fakt hnusnej i od bláta....a ty nepraktické tvary..... z toho zase bleju.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
swat napsal:
Nemyslím si že je to koncept. Podívejte se pořádně na fotky a uvidíte samy. Některé bláto je tam opravdu nastříkáno jako barva ale některé bylo určitě způsobeno jízdou v terénu. Zadní kolo je 18".... jestli vidím dobře, pirelli scorpion rally ??? Na motorce jsou díry pro blinkry, stupačky spolujezdce, použité "maskování" urban cammo se používá na rozbití plochy i u osobních automobilů ketrý jsou ve fázi testování pro silniční provoz.
Můj názor je, že takhle to bude z 90% vypadat ve skutečnosti.
Taky bych rekl, ze je to vlastne hotova motorka s trochou "maskovani".
V realu odhaduju jen jiny barvy.
Jinak obuto je opravdu scorpion rally a vzadu 140!/80/18
Maiali nel Fango!
milanek napsal:
Pekny! ,ale myslite ze je realny aby to vazilo jen 180kilo ? ja tam vidim tak 210 kilo masa :-)
Suchých 180kilo bez bahna na řetězáku z japonských slitin asi jo. Ale rovnat a svařovat bych to po pádu nechtěl.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /