berka napsal(a):
Na první 3 rychlosti nepociťuji žádný rozdíl. Tam kde jsem dříve jezdil na 5. stupeň s nízkými otáčkami dnes musím na 4. a při předjíždění podřazuji také na 4. a je výhoda že po předjetí mám ještě kam řadit výš. Směrem dolů je vždy rychlostí dost, ale s původním převodem mi na silnici chyběla šestka. Tak jsem to vyřešil takto.
Měnil jsem zadní, protože na "motořetězech" nemají přední 17 zubé kolečko v nabídce a tak mi nabídli jinou zadní rozetu (za stejnou cenu). Chtěl jsem aby rozdíl byl minimálně 10% oproti původnímu převodu a to se splnilo. Navíc v případě potřeby můžu dát dopředu menší kolečko, které je vyměněné za pár minut a nemusím nic dělat s řetězem, pouze ho napnout.
No,to mě zajímá,jezdím 90% silnice i když tady v západních Čecháh okolo hranic jsou silnice všude enduro a 6by mě fak zajímala.Stejně ji tam furt lovím.Můžeš mě poslat kontakt,kdes koupil tu rozetu.Moc dík Sharki
bubak
berka napsal(a):
Na první 3 rychlosti nepociťuji žádný rozdíl. Tam kde jsem dříve jezdil na 5. stupeň s nízkými otáčkami dnes musím na 4. a při předjíždění podřazuji také na 4. a je výhoda že po předjetí mám ještě kam řadit výš. Směrem dolů je vždy rychlostí dost, ale s původním převodem mi na silnici chyběla šestka. Tak jsem to vyřešil takto.
Měnil jsem zadní, protože na "motořetězech" nemají přední 17 zubé kolečko v nabídce a tak mi nabídli jinou zadní rozetu (za stejnou cenu). Chtěl jsem aby rozdíl byl minimálně 10% oproti původnímu převodu a to se splnilo. Navíc v případě potřeby můžu dát dopředu menší kolečko, které je vyměněné za pár minut a nemusím nic dělat s řetězem, pouze ho napnout.
No,to mě zajímá,jezdím 90% silnice i když tady v západních Čecháh okolo hranic jsou silnice všude enduro a 6by mě fak zajímala.Stejně ji tam furt lovím.Můžeš mě poslat kontakt,kdes koupil tu rozetu.Moc dík Sharki
bmweric napsal(a):
JJ jedine CZ 520 se da poridit okolo 800kc a je to drzak. Kdo zainvestuje a koupi CZ MX tak ho ten retaz prezije. CZ je nej pomer cena vykon !!!
520 je rozměr,neříká nic o typu řetězu...
Obecně jsou MX (motocrossové řezězy) otevřené,tzn.,že nemají utěsněné čepy a tady bych o životnosti příliš nemluvil,vzhledem k tomu,že se obvykle po závodech čistí a znovu mažou komplet.
Z nabídky ČZ používám řadu Adventure,typX-Ring SDZ,které považuji,na velkoobjemová endura,nejtrvanlivější od tohoto výrobce.
Zdravím, přesně jak píše Petr11 s řetězama ČZ velice dobrá zkušenost a jen pro doplnění nejlepší provedení co vyrábí je právě řada SDZ a je v rozměrech 520, 525, a 530 a může být i v zlatém provedení. Lepší pravděpodobně bude asi RK možná DID nevím nemám zkušenost. jb.
zakoupil jsem dle návodu na malé geeso novou rozetu 41zubů.Fak to funguje.Jsem nadšenej, přesně to jsem potřeboval.Ta 6je fak dobrá.Už ju nehledám a jezdím v moc poho.
bubak
Ahoj kluci těší mne že se o tom tady mluví bo bych chtěl taky nějakym spůsobem snížit otáčky a zvíšit pohodovou rychlost bo se mi zdá že pokud pojedu po dálnici 130km/h tak to řve jak sviň. Jenže sem na podzim dal novou řetězovku a nechce se mi kupovat zase vše jinak. mám dakara r.v.2000 takže pokud někdo ví kde se dá koupit třeba zadní nebo jen přední kolečko (rozeta) amá s tím dobré skušenosti,poradtě. zajímá možnost upravy a její následky dík moc
Tančící Havran
@xhackerm
Pokud jezdíš hodně ve dvojici tak bych zadní rozetu se 41 zuby nepoužil. Už by to bylo dost líný.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Tak jsem konečně taky změnil sekundární převod.
Nemám off sklony, proto tedy moje volba 17/45 (kolečko/rozeta)
A výsledek perfektní. ( pro mě ) cca o 10% nižší otáčky při stejné rychlosti
příklad: na 4. při 4000 ot. cca 90 km/h ( dříve 80 )
Ještě mimochodem, nevíte kde koupit podložku pod matku kolečka ( tu co se ohýbá se zubatým vnitřkem) jinde než orig BMW , jen náhodou nějaký tip? dík
Podložku by jsi mohl koupit v každé prodejně s autodílama. Používá se docela často, např. u některých alternátorů, řemenic na klikových hřídelích atd. Je to běžný produkt ve strojírenství.
Já jsem tam raději ještě kápl lepidlo na závitové spoje (modré).
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
V sobotu jsem "přezul" na nový řetěz ČZ a rozetu s 43 zuby. Dneska jsem to poprvé vyzkoušel po cestě do práce a zatím dobrý. Sice ještě brzo na nějaký závěry, ale zatím se zdá, že motorka je tišší. Co se akcelerace týče tak mi to zatím připadá stejný...
F650GS (2005)
Chystám měnit řetězovku a pod předním řetězovým kolečkem mi teče(vzlíná) olej. Nevíte jak to pod ním vypadá ? Stačí vyměnit pouze nějaké gufero, nebo je to složitější.
Místo je vyznačené na fotce, fotka není moje použil jsem jí od xHackerM, snad mu to nebude vadit.
acsroman přiložený následující obrázek:
víte někdo nějaké označení rozet, předního pastorku a vhodného řetězu.
zatím jsem jezdil standartní sady, teď potřebuji dát dozadu 51 nebo 49 zubu a dopředu 15 zubů.
Jako sadu jsem to nenašel na můj typ (650 kar
Ahoj,
Chci poprosit o radu. Koupil jsem letos F650GS, r.v.2002 a budu měnit celou řetězovou sadu. Jezdím pouze sám a 95 procent silnice, tak zároveň přemýšlím, že bych to trochu upravil abych to tolik nemusel točit a hledat tu 6tku . Teď mám origoš 16/47. Je lepší použít kolečka s poměrem 17/45 nebo nechat přední 16 a dát na zadek 41? Nebo je to jedno? Počet článků zůstane stejný (112)? Prosím o Vaše postřehy a klidně i tipy na řetězovky a řetězy. Jsem úplný nováček a nerozumím tomu. Dík