Vikec napsal:
Kluci,vlákno o helmách sem samozřejmě četl od začátku,nežiju na izolaci. Cenu třicet tácků sem samozřejmě myslel se fšema serepetičkama,vo to mě právě šlo,že ta helma je v podstatě nosič dalších výdajů a uznávám že povedenej,jen prostě nevěřím tomu,že by si tu helmu za tyhle peníze někdo tady koupil,kdyby na ni nebylo napsáno turatech. Přiznám se bez mučení,že tu původní značku sem nikdy neviděl,neslyšel o ní,nezajímala mně a vsadím boty že ani 99% lidí odsud. To že se vyrábí věci OEM je mě věc známá,ale taky je mě známo,že se polovina těch věcí třeba na motorkách z výroby-osazenejma OEM dílama mění za díly specialistů v oboru,třeba ráfky,tlumiče atd,protože ten věhlasnej OEM výrobek je prachsprostě jen průsečíkem požadovanejch výnosů/nákladů koncovejch zákazníků a né vždy je to zárukou nejlepšího řešení. A jen čas ukáže,co je,nebo není kvalitní výrobek. A ten ještě u těhle helem nenastal,to mě nenakukáte:-)
Další věc je,že lidi řeší hmotnost helmy,hádají se vo 100gramů a pochvalujou si aerodynamiku a pak si na helmu plácnou 200g těžkou kamerku s aerodynamikou krabičky cigaret,to mě připadně dost zvrácený. Ale je to cool,doba si to žádá...
Kamera má 98g - alespoň ta, kterou k tomu nabízíme v té sadě. Nepřijde mi to tak tragický a pokud chceš záběry za jízdy, tak není moc možností, jak to udělat neroztřesené. Hlava je bohužel pořád to nejvíc stabilizované místo na motorce. Pochopitelně že to jde i ještě lehčí metodou - dát tam jen objektiv s kabelem a mít vlastní kameru někde na těle - tak jak to měl POV VIO a jak to má letošní Panasonic HXA500 apod. Objektiv má přibližně 50g ale něco zase váží kabel. Nevidím v tom už moc rozdíl.
Ale když natáčíš, tak to prostě musíš akceptovat a je jedno, jestli budeš mít o těch 100g těžší helmu, která váží 1000 nebo 1500g. Prostě kamera tohle váží.
Většina lidí myslím nejezdí s kamerou po dálnici během rychlých přejezdů, kde asi chtějí aby ta helma nehučela. Kamera i s držákem se prostě sundá, taky co na dálnici natáčet. A aerodynamika při jízdě do 100kmh někde v terénu, tak to asi nehraje moc roli.
Jinak pochopitelně že u těchto helem ještě není nic pořádně vyzkoušeného a osvědčeného - když to je nový výrobek na trhu. Ale to samé bylo s oblečením - taky přišli s něčím novým a taky ve spolupráci a ejhle - je to velký úspěch a prodává se to výborně i v zemích, kde by to nikdo nečekal. Ta helma ale zase tak radikální není - je to prostě jen helma, kterou navrhli pro lidi, kteří jezdí často jak po silnici (všeho druhu a všemi rychlostmi) tak mimo silnici a používají ty doplňky - brýle, interkom, kameru. Tak to udělali tak, aby to těmhle lidem vyhovovalo.
BMW bude mít letos taky novou helmu, taky karbonku a taky univerzální model pro silnici i offroad. A bez doplňků (na kameru, na QS). Tak komu nevyhovuje Touratech nebo Nexx, tak má další novou možnost. Ale jestli se osvědčí - to se uvidí. Ale kdyby všichni čekali až to někdo jiný vyzkouší, tak budou čekat věčně, protože pak zase bude něco novějšího a pak zase novějšího...
Jinak ještě zpátky k té značce - trošku jsi to trefil. Nexx na některých trzích moc rozšířený nebyl - což je asi tak trošku dané i stavem jejich investic do marketingu. Ale třeba někde se prodával skvěle. Záleží na zemi a zastoupení atd. Provdou je, že když si něco vybere Touratech do katalogu, tak to je pro toho výrobce docela prestižní záležitost (a je docela problém, když se Touratech rozhodne ten výrobek nebo výrobce z katalogu vyřadit). A u některých výrobků a výrobců to zařazení přispělo zásadním způsobem k tomu, aby se ta značka nebo výrobek dostala do povědomí lidí. Ono přece jenom čtvrt milionu katalogů každý rok je docela slušná reklama. Viz třeba tlumiče TracTive. Nikdo o nich neslyšel, než je zařadil do nabídky Touratech. Možná kromě ČR, protože my jsme je začali propagovat půl roku předtím, než se Touratech rozhodl pro OEM spolupráci - měli jsme s TracTive uzavřenou smlouvu přímo a tohle nám neřekli a nečekali jsme to. Dneska - prodeje jsou několikanásobně vyšší než prodeje všech značek tlumičů co kdy Touratech v minulosti prodával. Stadler - kdo kdy slyšel o téhle německé firmě? Nikdo. Touratech jim hrozně pomohl když je vybral za výrobce jejich Companera. A myslím, že to je stejný případ i u Nexxpro resp. značky Nexx.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Máš pravdu. V tom vlákně co o ní psal, je napsáno že ji bude i prodávat. Nevšiml jsem si toho tenkrát.
Upravil tomasgs dne 16.02.2015 09:28
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
Bikers Crown bude NEXX XD1 naskladňovat v březnu. Jinak váha NEXX XD1 kompletní se sluneční clonou je 1500 g, což je váha TT Aventuro helmy (bez sluneční clony). Nějak tedy nevidím ten váhový rozdíl Jediný rozdíl je v potisku a 100% karbonu vs X-Matrix - karbon, kevlar, fibreglass a 3D organic fibres...? http://www.formot...m/nexx-xd1
MichalGS napsal:
Bikers Crown bude NEXX XD1 naskladňovat v březnu. Jinak váha NEXX XD1 kompletní se sluneční clonou je 1500 g, což je váha TT Aventuro helmy (bez sluneční clony). Nějak tedy nevidím ten váhový rozdíl Jediný rozdíl je v potisku a 100% karbonu vs X-Matrix - karbon, kevlar, fibreglass a 3D organic fibres...? http://www.formot...m/nexx-xd1
No té informaci o váze bych moc nevěřil. Aventuro mělo mít 1300g ale neprošlo jedním z atestů, takže přidávali vrstvu kevlaru v některých místech a váha šla o 100g nahoru. Nexx má mít stejné certifikáty. Až bude ta helma na trhu, tak se zváží a uvidí se. Naposledy když jsem mluvil s produktovým manažerem Nexxpro, tak nám řekl, že to má být o 200-250g těžší plus to vnitřní plexi.
Ono logicky - ty helmy jsou stejný, mají stejný vnější plexi, polstrování atd.
Karbon je nejlehčí z těch kompozitů (kevlar, sklo..). Takže když uděláš dvě identický skořepiny a na jednu použiješ karbon a na druhou k karbon+kevlar+sklo, tak pokud jsou tloušťky stejné, tak to prostě nemůže vyjít stejně těžký. To je jako kdybys měl dvě 1.5l flašky s vodou a jedna bude ze skla a druhá z PET a byly by při stejném množství vody stejně těžký. To fakt nejde. Navíc ještě to plexi s vnitřním mechanismem.
Takže buď udělali verzi bez Snell2 (ale i tak by získali jen asi 100g) a nebo prostě napsali nesmyslou váhu do parametrů. Což je myslím reálnější.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já bych tedy tu váhu moc jako přednost neuváděl, čínská Uvexka Nishua má podle výrobce 1270+-50 g a 1334 g podle vážení v testu, takže Aventuro není v tomto ohledu žádnej extralehkej zázrak.
Mě by spíš zajímala ta hlučnost, to by mohla být velká přednost.
U enduro helmy to asi není snadný, není to Schubertka, kam se člověk zavře jak do auta. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Já bych tedy tu váhu moc jako přednost neuváděl, čínská Uvexka Nishua má podle výrobce 1270+-50 g a 1334 g podle vážení v testu ...
A to si vem,že na helmě je napsáno 1150g +/- 50
Pro reklamu se vždycky použije nejmenší možná hmotnost(třeba bez plexi atd.)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA