Po původní baterie jsem koupil Exide od Zetora a už od začátku starovala né moc dobře. Nabíjení nepomáhá. Na eletrice nic pověšíno nemám, ani imobilizér. Je to smutné.
Necháváš baterii na udržovačce? To dost pomáhá. To víš dnes ty baterky dostávaj dost zabrat a vzhledem k šetření, opatrnosti vůči přírodě a celkové ekologii + ekonomice jsou baterie dost náchylné na péči a prostředí ve kterém operují. Určitěji nepřidá na životnosti jakékoliv případné zatížení- časté nabíjení mobilů, kamer, interkomů přes noc.
Taky určitě odpor startéru hraje roli. Určitě Servisák i Tomda potvrdil že tu a tam ho vyčistit není na Škodi.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Na udržovačku to nedávám, no i když ta OptiMate co mám to umí. Nějak neveřím tomu co je neustále v elektrice. Baterku na zimu vyndávám a skladuju ve sklepě. Je tam sucho a okolo 12-15 °C. Na moto se dostanu jen o víkendu.
Ve svém obstarožním Volvu 240 mám 10 let starou baterku a takový problémy nemám. A to s autem třeba půl roku nevyjedu. Ale je pravda, že ji odpojuju a přes zimu ji nechávám taky radši ve sklepě.
Ahoj, já používám tuto Motobaterie YUASA (originál) YTZ14S, 12V, 11,2Ah apětí (V) 12 Kapacita Ah/10 hod. 11,2 Startovací proud (A) 230 Délka x šířka x výška 150 x 87 x 110 Hmotnost s kyselinou (kg) 3,9 (+) pól/odvětrání L YTZ14S 12V-11,2Ah bezúdržbový VRLA motocyklový akumulátor YUASA. Made in Japan. Akumulátory MF mají o 30% vyšší startovací výkon. Baterku mám čtyři roky a funguje skvěle.
Motorka a s ní i baterka se mají jako v bavlnce. V teple a suchu za občasného připojení k optimate 3. Tak je mě to divný. Hlavně ta prodleva při startu......Kdyby nestíhala baterka, tak to bude málo točit, ale ta prodleva.......možná uhlíky ve starteru, nebo vyčisti a namazat kotvu...nevím. Nebo vše dohromady.
Po původní baterie jsem koupil Exide od Zetora a už od začátku starovala né moc dobře. Nabíjení nepomáhá. Na eletrice nic pověšíno nemám, ani imobilizér. Je to smutné.
Dedkoid: na tom videu,to bylo na jedno zmáčknutí starteru????
Já mám Odyssey (koupil jsem ji s moto) - asi tuto https://www.bohem...+p2144.htm. Na zimu ji vyndavám a ukládám do sklepa - po zimmě jsem ji připojil na nabíječku a ta hned po připojení hlásila plné nabití.
Jen je trochu větší a hodně blbě se do toho bateriového kastlíku vejde.
j_a_k napsal:
Já mám Odyssey (koupil jsem ji s moto) - asi tuto https://www.bohem...+p2144.htm. Na zimu ji vyndavám a ukládám do sklepa - po zimmě jsem ji připojil na nabíječku a ta hned po připojení hlásila plné nabití.
Jen je trochu větší a hodně blbě se do toho bateriového kastlíku vejde.
Je to sice jedna z možností, ale koupit jedenkrát za pět-šest let základní aku EXIDE do 1000,- Kč, s dvouletou zárukou, co udělá stejnou práci, je ve finále daleko výhodnější.
j_a_k napsal:
Já mám Odyssey (koupil jsem ji s moto) - asi tuto https://www.bohem...+p2144.htm. Na zimu ji vyndavám a ukládám do sklepa - po zimmě jsem ji připojil na nabíječku a ta hned po připojení hlásila plné nabití.
Jen je trochu větší a hodně blbě se do toho bateriového kastlíku vejde.
Je to sice jedna z možností, ale koupit jedenkrát za pět-šest let základní aku EXIDE do 1000,- Kč, s dvouletou zárukou, co udělá stejnou práci, je ve finále daleko výhodnější.
Kdybych ji neměl v motorce při koupi, nejspíš bych ji nekoupil . Ale funguje dobře.
Upravil j_a_k dne 06.03.2017 21:16
Je to sice jedna z možností, ale koupit jedenkrát za pět-šest let základní aku EXIDE do 1000,- Kč, s dvouletou zárukou, co udělá stejnou práci, je ve finále daleko výhodnější.
No kdyby startovala jak má, tak proč ne. Ale s tou co mám byly a jsou potíže od začátku. Přitom stará origo baterka je taky Exide.
Upravil Dedkoid dne 06.03.2017 21:24
Tak jsem pořídil motobatt, první nastartování. ....jak s novou motorkou.Je k podivu co dokáže startování se slabou baterkou vyprodukovat za zvuky. To je sakra rozdíl. ....
Trochu me trápí ta barva,kanárkově žluta není moc vhodna na tmavou motorku. Musim něco vymyslet, je to jak pěst na oko. Všem děkuji za písmenka.