Me ted napadlo,ty budes ty kola dle potreby stridat,nebo zustanes jen u 21?Me prijde hrich jet na tve motorce do terenu!Urcite dej vedet,ale taky myslim,ze nebude problem.Ta mezera mezi blatnikem a kolem se i s tema podlozkama zmensi,ale tipuju tak 0,5-1cm a na to tam ta rezerva je.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Zkusím zůstat na rok u 21 a uvidím jak spolu budeme vycházet. Možná to tak nevypadá, ale ona se i ta moje sem tam podívá mimo asfalt. Něco jsem nakroužil po okolí na XR a DRZ a teď bych to podobný chtěl sjet s GSem. Navíc nám snad letos vyjde Island a tam se výletům mimo civilizaci nevyhneme
Na DRZ mám přední novou Michelin AC10 (snad si to označení pamatuju dobře) a šla tam s rezervou 5mm. Uvidím jak bude vapadat ta TKC na BMW ráfku.
ten rafek neni problem, mam kontakt na cloveka ktery je dodava. Problem je cena. vyjde skoro stejne jako original BMW. A navic je potreba duse. Rafky se 40 dirama se davaly taky na motocrossove KTM dnes uz veterany.
To milosh:To jsem zvedav jestli to nekdy sundas Ja kdyz vlezu na Gso s 19 kolem tak mi prijde, ze to vubec nezataci.
Cele.Ale vetsinu jsem sehnal starsi.Koupil jsem naborene kolo z 1100gs od kud jsem pouzil stred a niple.Pak jsem koupil starsi 21 rafek,starsi abs krouzek a starsi kotouce.Draty jsem nechal udelat nove a pneu mam objednanou novou metzeler unicros.
Cele.Ale vetsinu jsem sehnal starsi.Koupil jsem naborene kolo z 1100gs od kud jsem pouzil stred a niple.Pak jsem koupil starsi 21 rafek,starsi abs krouzek a starsi kotouce.Draty jsem nechal udelat nove a pneu mam objednanou novou metzeler unicros.
Nějak takto bych asi postupoval já, jestli se k tomu někdy dokopu Zatím to asi nebudu mít čas využít.
Tak kolo je namontovane.I pres popopusteni vidli o 1 cm jsem musel dost upravit TT blatnik,abych ho dostal co nejvic nahoru.Brzdove hadice mam na 1100gs pridelane standartne pod stabilizatorem vidle.U 1150 je to reseno jinak a je tam proto asi o 1,5 cm vice mista.Tak by to mohlo jit i bez uprav zvyseneho blatniku.
vevis přiložený následující obrázek:
Tak jsem to projel asi 10km polni,lesni cesty,louky a trosku blata a zmena velmi vyrazna!A to jsem mel vzadu tourance,protoze jsem byl linej prehodit zadni kolo.
Ten predek fakt jede kam clovek potrebuje a prejeti z koleje do koleje apod.je ted fakt bez problemu.
A zrepasovane tlumice s hyperpro pruzinama,to je ted v terenu taky parada.Clovek uz nebrzdi bred kazdou dirou,aby nesel na doraz.
Ted uz jen,aby toprezil ten vytunenej blatnik!
PS: ABS funguje bez problemu,zadne upravy jsem delat nemusel.A tachometr konecne nepridava.
Upravil vevis dne 28.03.2012 17:53