Pánové vy tu zapomínáte na jednu velmi důležitou věc a tou jsou svody přímo z válců,třeba Hattech je vyrábí...řešil jsem tuhle otázku dlouho a podotýkám postupně..je tedy pravda že mám 850,ale co mi tyto svody provedli,bylo fakt zajímavé(větší krouťák,hlubší zvuk,konstatní rychlost ve městě úplně špatně-cukání a to dost citelné...ale bylo potřeba synchro, bylo hned po výměně výrazně rozhozené)zkoušel jsem je z katem,bez, s origo výfukem,se Zachem...ano sice vše bez čipu,ale i tak...není to tak jednoduché...
vidím to dnes,že to něnecké železo nejde jen tak naladit k dokonalosti za "pár šupů",zkusíme najít kompromis,já to předělám,vyzkouším a dám vědět
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
tak první poznatky co mám ...včera sem si to vyzvedl dal jsem asi 25km po praze. Jde to o dost líp od spoda a letí to do otáček. Nikde žádná díra nevypozrována zkoušel sem to do 6 tisíc. Ale změna je tam o dost znát. v nižních rychlostech a otáčkách bez pocukávání a na Ečko tomu už tolik nevadí rychlosti kolem 80km.
Pak podám info až si dám nějaký delší výlet ve dvou jestli to tam bude taky poznat.
Tak mám aktuální info od Johna, že čip je pro přátele z FB za 60EUR vč. pošty do ČR. Prej by mi poslal "Super mod chip" - gives full power at all revs of RPM by the better consumption. Ptal sem se jestli to má vliv na životnost a psal:
No problem. The engine works better, if you use good quality petrol and oil, there will be no problem for the engine.
Co naši místní borci na tunění jak by to mohlo ovlivnit životnost motoru????
ALF-gs napsal:
Tak mám aktuální info od Johna, že čip je pro přátele z FB za 60EUR vč. pošty do ČR. Prej by mi poslal "Super mod chip" - gives full power at all revs of RPM by the better consumption. Ptal sem se jestli to má vliv na životnost a psal:
No problem. The engine works better, if you use good quality petrol and oil, there will be no problem for the engine.
Co naši místní borci na tunění jak by to mohlo ovlivnit životnost motoru????
Péťo, neovlivní to nijak, přidá to pár koníků a nebo spíš zvedne krouťák,ale ty díly na moto jsou dostatečně dimenzované a lehký tuning přežijí bez problémů.
Když by se ti to nezdálo,tak toho švába můžeš vždy oddělat a jezdit zase origo....při ceně toho chipu bych do toho s klidem šel. Já sem narval do takovýchhle blbůstek dost peněz a nad tímhle bych při té ceně ani nepřemýšlel a vyzkoušel to. Bohužel to jde jen na 11xx
Upravil LukyGs dne 13.08.2015 10:42
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
B2HC4 napsal:
Pánové vy tu zapomínáte na jednu velmi důležitou věc a tou jsou svody přímo z válců,třeba Hattech je vyrábí...řešil jsem tuhle otázku dlouho a podotýkám postupně..je tedy pravda že mám 850,ale co mi tyto svody provedli,bylo fakt zajímavé(větší krouťák,hlubší zvuk,konstatní rychlost ve městě úplně špatně-cukání a to dost citelné...ale bylo potřeba synchro, bylo hned po výměně výrazně rozhozené)zkoušel jsem je z katem,bez, s origo výfukem,se Zachem...ano sice vše bez čipu,ale i tak...není to tak jednoduché...
Prosím tě, mohl bys popsat jaký máš zkušenosti s těma svodama od Hattechu bez toho propojení kolen? Před časem byly na motoinzerci za docela zajímavej peníz, ale nikde na internetu jsem nenašel žádný zkušenosti tak jsem do nich nešel. Nový stojej 426 eur tak nevím jestli se to vyplatí, jinýho výrobce kterej by dělal tyhle svody jsem nanešel.
B2HC4 napsal:
Pánové vy tu zapomínáte na jednu velmi důležitou věc a tou jsou svody přímo z válců,třeba Hattech je vyrábí...řešil jsem tuhle otázku dlouho a podotýkám postupně..je tedy pravda že mám 850,ale co mi tyto svody provedli,bylo fakt zajímavé(větší krouťák,hlubší zvuk,konstatní rychlost ve městě úplně špatně-cukání a to dost citelné...ale bylo potřeba synchro, bylo hned po výměně výrazně rozhozené)zkoušel jsem je z katem,bez, s origo výfukem,se Zachem...ano sice vše bez čipu,ale i tak...není to tak jednoduché...
Prosím tě, mohl bys popsat jaký máš zkušenosti s těma svodama od Hattechu bez toho propojení kolen? Před časem byly na motoinzerci za docela zajímavej peníz, ale nikde na internetu jsem nenašel žádný zkušenosti tak jsem do nich nešel. Nový stojej 426 eur tak nevím jestli se to vyplatí, jinýho výrobce kterej by dělal tyhle svody jsem nanešel.
...řeknu ti, jakou má zkušenost... Žádnou, prosím bez urážky. Bez obohacené mapy, nebo naladěného power commanderu se bavíme úplně o ničem. Svody od hlav jsou placebo, úplně poslední v pořadí. S origo 45mm svody se dá získat přes 125PS. Bodis používá dokonce menší průměr svodů než origo. Nasimulovat si ucpanou interferenční trubku (Hattech nemá žádnou) můžeš na sériových svodech taky. V rouře mezi svodu o průměru 45mm je na GS ucpávka s dírkou kolem 1cm průměru. Ale je to blbost, bez odladěného kompletního výfuku to ani nezkoušejte. Bez ladění na brzdě, a snímacího softwaru se bavíme fakt o ničem. Momentálně je téma zjistit, jestli Bystřovi zmizí propad potom, co vyhodí na zkoušku Y-svod, a nahradí ho KATem, upozorňuju, že ve spojení s Johnovo mapou, o které nevíme, jak vznikala. Našel jsem její Lambda charakteristiku pro Stage5, a je to možná jen obohacená origo mapa. Což není ale špatně, průběh je na první pohled dobrej, jak pro 1150, tak pro 1100..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Jel jsem bez db killeru, lehká díra 4_5 t/ot, odpojil jsem v pojistkach propojku, opět díra, vrátil jsem se domů, vyhodil knko a dal papírový filtr, díra stejná, motor ji překonaval těžce s cukanim. Řekl bych že nejlíp to jelo při první zkoušce, motor tahal dost slušně, propad ve výkonu minimální, možná to jelo stejně jak s ysvodem, akorát to neřvalo .volnoběžné otáčky to drželo i s papírem cca 1100. Tož asi tak
Upravil bystricke dne 14.08.2015 13:23
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Já mám originál výfuk a kat + teda KN filtr. Seřízený to mám. Propady výkonu teda nemám, ale při konstantních otáčkách mi to pro změnu škube. Jako kdyby tě někdo lehce zahal za pr.del a je jedno jaký kvalt a v jakých otáčkách. Jelikož jsem dlouhodobě mimo čr s omezeným nářadím, tak nemám možnost ani plac kde se v tom hrabat. Neřešim a jezdim. Já to připisuji pal. filtru, pokud výměna nepomůže půjdu po cívce, čerpadlu, ... . Možná to je právě i tvůj problém nebo něco jiného.
Zase je pravda, že spousta lidí tu má y-svod a ladák a krom snížené maximálky (což je podle mě u takové motorky nepodstatná věc) si libují jak to jde pěkně od spodu a za plynem ;-)
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Pokud tady má někdo stejnou sestavu (i značkově) Y-svodu, ladáku a čipu jako ty, zkusil bych porovnávací metodu. Potom bude jasný, kde je zakopaný pes.
Potom bych šel spíše druhou cestou, plnění motoru a zážeh ( svíčky, cívky, kostra, ....) a až by bylo vše změřené, ozkoušené, pak bych ze zoufalství třeba šel po výfuku.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
lámat to přes koleno se mi zase nechce,zkusil jsem to,fajn
ono možná,kdybych to tam nechal a tahal dál jak utrženej z řetězu,možná bych brzy dělal kardan,převodovku,spojku
měl jsem to u cyrila v servise,bo se mi to rozhasilo totálně,nakonec to byla jen prasklá hadice v nádrži a on mi říkal "díky takovým jako seš ty,já mám pořád práci" a má pravdu
Upravil bystricke dne 15.08.2015 10:08
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Ty jo Bystřo, mě to furt nejde na rozum. Já do ŘJ prdnul čip a motorka letí jak háravá fena.
Nikde žádná díra a táhne jak bejk až do omezovače. Otáčky mi držej v pořádku a nepociťuju žádné cukání ...
edit : podotýkám, že jsem nepropojoval nic v pojistkové skříni...
Upravil Kubrt dne 15.08.2015 17:51
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Čau,dneska jsem dal čip do 1100 a motor jde krasne od spodu a nad 4000 to tahne jak prase.Mam Kn filtr,origo svody a ladak Laser.Mel jsem problemy s cukanim pri jizde po meste a taky mi to pekne strilelo a uz mam klid.Prijde mi ze ma i motor jinej zvuk.Propojku v pojistkach mam vyndanou.
bystricke napsal:
V životě už jsem si zvykl, já musím být vždy něco extra, u mě to prostě jednoduše nejde
Zdenku, já si myslím, že bys měl dát zpět vše do originálu, ty cetky na zvyšování výkonu prodat, stejně stačí motocykl ve stavu tak, jak ho Helmuti vyrobili. Pokud to nestačí tobě, tak bys udělal lépe, kdybys koupil něco výkonnějšího, kultivovanějšího co se týká jemnosti chodu motoru a výkonu motorky, já už o tom uvažuji znovu, asi se poohlédnu po
Yamaha XT1200Z Super Tenere
nebo
Honda VFR 1200X Crosstourer
Asi zde bude brzy inzerát na prodej mého BMW R 1150 GS Adventure a to kompletního i original kufry - je jako nová, najeto 72tKm poslední motorka roku výroby 2005. !!!
Upravil bmwivo dne 17.08.2015 08:42
Ivoš.