K bodu 2. Letos jsem filtr taky měnil. Myslím, že použít šroubovací by nebyl problém, ale já nakonec použil tuto nerezovou http://www.anox.c...-spony-w4/ (odkaz je pouze ilustrační), které mají u nás v prodejně s hadicemi. K nalisování jsem použil upravené štípací kleště a naprostá spokojenost.
Najde sa niekto kto by sa vyjadril ohladom lupajucej sa farby v nadrzi? vid moj prispevok č. 80
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Zdar ve spolek, tak se mi na dovolené po Slovensku náhle a bez příznaků podělalo palivové čerpadlo na 1150 GSA při cca 50tis. km, naštěstí byl pod Tatrami servis, kde mi sdělili, že origo čerpadlo vyjde na 290 euro naštěstí věci znalý servisák jej nahradil čerpadlem do vozidel BMW za zlomkovou cenu, jediný rozdíl je vývod do boku, který se vyřešil delší hadičkou a jiný konektor zapojení, zatím funguje jak má, máte s touto náhradou i někdo jiný zkušenost?
Upravil plesm dne 02.07.2014 17:03
Ahojte, zatim zadny problem ale v srpnu povalime do Bosny a tak premyslim co sebou pro jistotu vzit a cerpadlo by bylo asi jedna z věci, co bych nechtel nekde za hranicema shanet. Nebyla by tady nejaka dobra duse z Moravy co ma jedno nahradni cerpadlo?Potreboval bych ho jen zapujcit do foroty a po dovci opet vratim.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Nedelej stoho dnepra kde musis mit plnou sajdkaru nahradnich dilu...jesi se ti neco posere tak stejne zrovna to co nebudes mit...
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Nedelej stoho dnepra kde musis mit plnou sajdkaru nahradnich dilu...jesi se ti neco posere tak stejne zrovna to co nebudes mit...
Pravdu mas, ale jedine co mam v planu brat je jedna civko-fajka a to cerpadlo. Jinak beru vzdy veci jen na beznou urdzbu kdyby neco. Neproseklou gumu opravim knotama, svicky tam nejaky mam, a co jinyho? Kdzy klekne lozisko nebo neco v motoru, s tim na ceste nic neudelam. Tlumic po GO, kapaliny vymeneny............. tot vse co pro ni muzu udelat
I pád na hubu je pohyb kupředu
mne cerpadlo vrcalo riadne akurat ma to znervoznovalo, tak som vymenil za kupene v elite. Tusim stalo okolo 25eur, mam uz na nom 16 000km nabehane. Fici dobre, vsetko zapasovalo tak ako ma. Stare uvrcane nosim hodene v kufriku keby daco.
hladaj v katalogu: AUDI 80 1,6/2,0/2,2 200 QUATRO A4/A6
copo to mahle je origo na moto-bavoraka alebo autak? http://www.zbozi....ejlevnejsi... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Všimol som si na jednej stranke že, ponukaju niečo ako neoprenovy navlek na samotne čerpadlo ktore bude znižovať hlučnosť samotneho čerpadla, mate s tym niekto skúsenosť, alebo ked je čerpadlo uječane tak ho radšej preventivne vymeniť?
Upravil JRM66 dne 22.07.2014 22:56
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
To som prekvapeny že, sa nevozi na SK, mimochodom Mayle vozi jedna Komarnanska firma z madarskym nazvom niečo ako Bardy autodiely alebo tak nejako! EDIT: Upsss je to napokon Unix mimochodom tiež z Komarna! http://www.unixau...
Upravil JRM66 dne 23.07.2014 12:21
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
To som prekvapeny že, sa nevozi na SK, mimochodom Mayle vozi jedna Komarnanska firma z madarskym nazvom niečo ako Bardy autodiely alebo tak nejako! EDIT: Upsss je to napokon Unix mimochodom tiež z Komarna! http://www.unixau...
tam kde mam diele na druhy den, alebo este v den objednania ho nebolo a tak tri tyzdne a dalo by sa zohnat. Elit. Tak som dal ine a funguje, podla cisla ako ma mayle bolo typovane
copo@centrum.sk
Ahoj.
Existuje nějaké doporučení, po kolika najetých km by se palivové čerpadlo mělo třeba jen preventivně vyměnit?
Když to vezmu podle aut, tak tam vydrží na celou životnost pixly = klidně mega km.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Většinou za hučením je nevyměněný palivový filtr nebo ucpaný po cestě necestě nějakýma dobrotama z nekvalitního benálu.Ten přidusí čerpadlo a to ho nemůže protlačit takže se přehřívá a opotřebovává. Pokud filtr brzy nevyměníte začne hučet natrvalo .Pokud čerpadlo někdy rozeberete zjistíte že vnitřkem kolem vinutí protéká benzín který ho maže a chladí ale nehoříTěžko říct jak dlouho bude hučet.Ale většinou ho na servisu měním ať je klid. Kdo jede na dovču a nemá už na nové čerpadlo tak jim půjčuju jedno starší funkční do kufru :Jinak Meyle nemá chybu montuju je pořád ,zkoušel jsem i jiné výrobce s konektory a špatně se to formuje není to ono .Samozdřejmě čerpadlo Hart není špatná volba za tu cenu velice zdařilé neplatíte značku a má předfiltr!
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider
famoza napsal:
Většinou za hučením je nevyměněný palivový filtr nebo ucpaný po cestě necestě nějakýma dobrotama z nekvalitního benálu.Ten přidusí čerpadlo a to ho nemůže protlačit takže se přehřívá a opotřebovává. Pokud filtr brzy nevyměníte začne hučet natrvalo .Pokud čerpadlo někdy rozeberete zjistíte že vnitřkem kolem vinutí protéká benzín který ho maže a chladí ale nehoříTěžko říct jak dlouho bude hučet.Ale většinou ho na servisu měním ať je klid. Kdo jede na dovču a nemá už na nové čerpadlo tak jim půjčuju jedno starší funkční do kufru :Jinak Meyle nemá chybu montuju je pořád ,zkoušel jsem i jiné výrobce s konektory a špatně se to formuje není to ono .Samozdřejmě čerpadlo Hart není špatná volba za tu cenu velice zdařilé neplatíte značku a má předfiltr!
Jaký je rozdíl mezi Meyle a Hart?Jsou potřeba nějaké úpravy, životnost?
Dík
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!