Kubicek napsal(a):
No to by mne taky zajimalo jak je to stim lepidlem, asi uplne obraceně :-)
V manuálu je Loctite 2701, rozebíratelné bez problému po ohřátí na cca 120 stupňů. Používám ho úspěšně již několik let a to nejmenší balení, stačí toho málo, používám ho i na vypouštěcí a plnící šrouby, kde ho aplikuji pouze na poslední závit jako zajištění, abych si pojistil utažení dle předepsaného utahovacího momentu.
Všude kde je toto lepidlo, tak je nutná horkovzduška....Na ty vypoušťáky, kde jsem kápnul jen na poslední závit ne.
Upravil bmwivo dne 30.08.2010 14:17
Ivoš.
zdarec přátelé ,
chystám se s Remusem měnit ložiska (ta malá dvě) v kardanu a to velké v uložení zadního kolesa a tak Vás chci poprosit o katalogový číslo těchto ložisek a simerinků.Díky za odpovědi !
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
zdarec přátelé ,
chystám se s Remusem měnit ložiska (ta malá dvě) v kardanu a to velké v uložení zadního kolesa a tak Vás chci poprosit o katalogový číslo těchto ložisek a simerinků.Díky za odpovědi !
Kubrte, když mně upřesníš která další ložiska, mimo těch jehlových v uložení rozvodovky, tomu rozumím, mně napíšeš, tak Ti katalogová čísla pošlu.
Jinak upřesni to názvosloví, ta malá dvě v kardanu, to je blbost, v kardanu, tomu lze rozumět jako ložiska v kardanových křížích, což se dodává jako kompletní kříže, nevím, jestli tomu dobře rozumím, ale myslíš ta jehlová výše mnou uvedená?
Kde máš vlastně tu vůli??
Ivoš.
no, já osobně mám vůli na zadním kole (když s ním do stran zavergluju,tak má to kolo vůli),tak to ložisko bych chtěl vyměnit a zřejmě ta malá jehlová jak píšeš výše. Nevím jaký je u těchto interval výměny ale u toho velkého na kole je tuším v 60tis.kilometrech a to už dost přejíždim... a přitom bych i vyměnil ta dvě malá jehlová. Teda i s Remusem...
Upravil Kubrt dne 12.01.2011 15:38
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Trochu mimo,ale kdyby nekdo menil velky lozisko a gufero,tak mi zbylo po prodeji mota co jsem mel jako rezervni. Na cene se snad nejak dohodnem,necham to urcite levneji nez to stalo nove(cenu si nepamatuju,musel bych se podivat)
Aktualne 1250 GSA HP
Velké gufero 33127663482
Velké ložisko 33121242210
2x kuželíkové ložisko uložení koncového převodu 33172311091
Až to rozhodíte, tak si zkontrolujte čepy těch kuželíkových ložisek. Někdy. když se ložiska "kousnou", tak se začnou pootáčet na čepech a ty jsou pak vydřený - tzn. potom se musí vyměnit taky.
Upravil Tonda dne 12.01.2011 16:32
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Xavier : posílám PM !
Tonda : díkes za info !
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zrovna to mám na 1100 komplet rozebraný a zjišťuju, kde koupim všech 6 ložisek a obě gufera za nejlepší peníz. V BMW Motorrad Schisslbauer ve Schwandorfu za 245 EUR / 6.150,- Kč. To není zrovna málo.. Znáte někdo lepší zdroj?
Mimochodem, kdo jste to dělal, museli jste proti původnímu stavu dodávat navíc, nebo ubírat distanční podložky? nebo většinou vyjde vůle v soukolí dobře s původními? díky moc za radu mimo téma. Mel.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Na 99% tam necháš původní podložky. Párkrát jsem pouze musel vyměnit podložku pod kuželíkovým ložiskem (na hřídeli kola). Jinak jsem musel podložky měnit, když sem měnil v koncovém převodu "střeva", který měly vylámaný zuby.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Na 99% tam necháš původní podložky. Párkrát jsem pouze musel vyměnit podložku pod kuželíkovým ložiskem (na hřídeli kola). Jinak jsem musel podložky měnit, když sem měnil v koncovém převodu "střeva", který měly vylámaný zuby.
No paráda, to zní optimisticky.. Hele a myslíte všichni, že je velká prasárna měnit jenom velký ložisko (který hučí) a pak to axiálněradiální na vstupní hřídeli (který už má nějakou desetinku vůli)? Ve zbývajících dvou nevidím vizuelně žádná poškození, a jehlové mi přijde po vypláchnutí bez vůle. Zajímá mě z praxe jestli se to rovnou mění vždy komplet..., nebo třeba tyhle ložiska vydrží "věčně"... Díky za názory, Mel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Velké ložisko se samostatně vyměňuje běžně. Chce to jen opravdu dobře posoudit, jestli se to podchytilo včas a nebudou načatý i ostatní ložiska. Já osobně buď vyměním pouze velké ložisko (když se to podchytí včas) nebo když už jde ven AX ložisko, tak pak už jdou ven všechny - nemá smysl to další sezonu řešit např. kvůli opotřebovaným jehličkám.
Jinak ty ložiska "věčně" nevydrží. Tady jsem před nějakou dobou dával fotky, jak to vypadá, když se to nechá zajít daleko: http://www.bmwgs....owstart=20
Upravil Tonda dne 18.01.2011 06:56
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Velké ložisko se samostatně vyměňuje běžně. Chce to jen opravdu dobře posoudit, jestli se to podchytilo včas a nebudou načatý i ostatní ložiska. Já osobně buď vyměním pouze velké ložisko (když se to podchytí včas) nebo když už jde ven AX ložisko, tak pak už jdou ven všechny - nemá smysl to další sezonu řešit např. kvůli opotřebovaným jehličkám.
Jinak ty ložiska "věčně" nevydrží. Tady jsem před nějakou dobou dával fotky, jak to vypadá, když se to nechá zajít daleko: http://www.bmwgs....owstart=20
Díky za rady i za odkaz, pro mne celkem dost poučné počtení. Vzhledem k tomu, že na Ax ložisku byla (na vstupní hřídeli) znatelná vůle, a vzhledem k nutnosti vytočit si k tomu stahovák už mi chybí jen dokoupit materiál a osadit všechna nová ložiska.
Mel.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
bohumil napsal:
Koukám že sem udělal dobře že sem se podíval proč se to točí.Když už mám zadní tlumič na repasi...
to je este dobry podle tech fotek je to opotrebeni jen castecny jen na par mistech dle myho najedes cca 260 000 a pak to bude uz na vymenu opotrebeni bude celoplosny hlavne nalej tam tenhle olej
PARAMO PP 44 je vhodný pro převodovky zejména starších osobních a nákladních automobilů a průmyslové převodovky, které vyžadují oleje s viskozitou buď z funkčních důvodů (tlumení hluku), nebo pro snížení netěsnosti při teplotách nad 5 °C.
Upravil zmijon dne 17.02.2011 19:18
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Po 130tis.Krásná práce.Já je nechal dělat loni po asi 70tis.Ve Wroclavi při čurpauze jsem si všiml kapek na ráfku.Takže s cesty k Baltu nebylo nic.*pissed*