kluci kdyby jste mel nekdo odkaz na tlumice tak ho sem poveste diky
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Vecer u PC tu hodin par linek ktere jsem nasel a probereme jake jsou s temi tlumici zkusenosti. Kriteria bych dal.
Cena
Serizeni hydrostelem ano /ne
Moznost nastaveni odskoku a utlumu
Rozebiratelnost
Jine parametry
Pája
paja1 napsal:
Chci nechat repasovat original tlumic a uz pred x lety jsem si poridil Hyperpro pruziny na vymenu. Zatim jsem je ale nepouzil prave proto, ze kamos ktery je tehdy se mnou kopil a hned vymenil mel problem ze byly pri soli jizde tvrde jak sutr cili z meho pohledu na hovno. To potvrzuji i dalsi prispevky v tomto vlaknu.
Já jsem dával před lety u r1150r progresivní pružinu na origo zadní tlumič a tu tvrdost jsem nějak nesledoval. Netýká se to spíše r1200? víc mě vadilo že i po výměně pružiny byl zadek trochu pokleslý a na špatné silnici jsem občas při propružení v náklonu škrtal stojanem, což moc důvěry nevzbuzovalo.
Upravil mahomaho dne 22.10.2017 19:09
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Ja byl po repasy origo tlumičů a vymeně pružin za hyperpro u 1100gs maximálně spokojenej.A to jak v těžším terénu tak na silnici.Netvrdím,že nové tlumiče by nebyli ještě lepší.Ale u 1100 gs proti origo se 100t km bylo zlepšení rapidní!U 1200 gs netuším.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
parádní "srovnání", Pájo...
Ale koukám, že cena za nové je kolem dvacky u skoro všech výrobců. Pak ještě jeden tlumič na předek... hm uvidíme, jak se rozhodnu
I těch necelých 26tis za oba je raketa, ale snesitelnější to je.
Jinak v DE se dá sehnat sada YSS i pod 18tis. Jestli někdo umíte hledat v němčině.. Já ty stránky před rokem viděl, ale už jsem to nenašel.
Nebo ještě jeden odkaz s problematikou tlumičů: http://www.mxtech...1-PODVOZEK
Upravil mahomaho dne 22.10.2017 21:22
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Hyperpro sada je cenove lakava ale mam proste strach ze budou tvrde. Nechci zavodit v terenu. Chci pohodlnou motorku i pri solo jizde. Chtelo by to info od nekoho kdo tu sadu uz koupil a jezdi.
Pája
A co třeba tlumiče TFX...ty ti nějak vypadli a přitom mají zastoupení i autorizovaný servis v ČR.... http://www.enduro...umice-tfx/
Upravil progranit dne 22.10.2017 21:44
GSA Petr napsal:
Nevíte někdo jestli existuje alternativa pokud chci zachovat ESA ????
Vím akorát o Touratech ....
Wilbers WESA a snad jsem nikde necetl nic jineho, nez chvalu....na ebay jsem videl i ohlins. Oba pouzivaji narozdil od TT puvodni motorek a vymenuji se jen tlumice.
Aktualne 1250 GSA HP
hele a co pan Buráň? dela furt jeste tlumice?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
GSA Petr napsal:
Nevíte někdo jestli existuje alternativa pokud chci zachovat ESA ????
Vím akorát o Touratech ....
Wilbers WESA a snad jsem nikde necetl nic jineho, nez chvalu....na ebay jsem videl i ohlins. Oba pouzivaji narozdil od TT puvodni motorek a vymenuji se jen tlumice.
Posledně jsem koukal na stránkách že tento zadní tlumič Wilbers WESA jsem naše za 459Eur, což mi přišlo nějaký divný.
Já jsem si toto zažil před třemi roky na 1150GS. Nepovedený repas zadku, další rok oprava toho repasu a v loni nový YSS. Chtěl jsem jen zadek, ale na doporučení jsem dal nakonec oboje. Zadek konečně funguje dle mých představ, ale předek se neskutečně zlepšil a to jsem myslel, že mu nic není. Jde nastavit odskok, délka tlumiče a předpětí. Koupeno na ebay do 18.000,- za oba. Repas dělá pro dovozce někdo od Liberce. Budu řešit tak za pět let. Je na výběr zadek s větším nebo menším průměrem těla. U menšího jde ztočit závit na průměr padesát a potom nasadit hydrauliku z původního tlumiče. Dělalo se to tak i na HP. Já mám bohužel ten větší, ale zatím jsem si vystačil s jedním nastavením...