Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 5 z 8:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  
 
Výbava nového GSA
Pamilton
#81 
Přidané 23.03.2018 16:45
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
Miguel napsal:
Ten tvůj první příspěvek tak nevypadal.
Já jsem to pochopil tak, že je diskuse o tom, jestli má smysl ESA na motorce nebo nemá. Tím to začalo. Do toho může přispět každý, jak chce, bez ohledu na tom, jak rychle na motorce jezdí. O tom, že důvod k případné (ne)koupi elektronických systémů je ostrá jízda jsi začal psát ty.
Mně baví offroadové ježdění, ač úplné dřevo, zjistil jsem, že stavitelný podvozek spíš nepotřebuju. A na cestě, obut na zubatých pneu, jezdit rychle nebudu. Celkově mi přijdou vhodnější motorky na ježdění "pilu", než GS, i když to samozřejmě jakožto univerzální stroj, dokáže taky.
A protiprokluz cítím i když jedu poměrně pomalu, takže ano, motorka mi do toho kecá, ale já jsem jí za to vděčný...

Jestli jsi ten můj příspěvek o rychlosti pochopil tak, že doporučuju elektroniku těm, kteří jezdí rychle, tak už nic neříkám lol
Jinak tématem vlákna je výbava nového GSA. Bůh s tebou
BMMW R1200GS LC 2014
 
Miguel
#82 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:02
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
ok nechejme toho, to vážně nemá cenu.
pod trvalým dohledemSmile
 
GSPETR
#83 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:31
Avatar člena


Příspěvků: 337
Registrace: 22.11.15
Miguel napsal:
Nepleteš si ESA s jízdními režimy? ESA ti opravdu do řízení nijak nekecá, ta jen nastavuje tvrdost tlumičů...


Chceš tvrdit ,že ESA není součástí jízdních režimů?
 
hicks
#84 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:38
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
Miguel napsal:
elkově mi přijdou vhodnější motorky na ježdění "pilu", než GS, i když to samozřejmě jakožto univerzální stroj, dokáže taky.


no zalezi, na jakych silnicich tu pilu jedes. Na GSu muzes jet kudlu i na docela rozbite silnici... cim vis snizujes zdvihy atd.. tim vetsi problem to je.

a LCcko si na kvalitni silnici pritvrdim a je to Cool

ja teda jizdni rezimu menim jen v desti.. co ale menim FURT je soft-medium-hard na tlumici. A to je furt ESA.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Miguel
#85 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:41
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
GSPETR napsal:
Miguel napsal:
Nepleteš si ESA s jízdními režimy? ESA ti opravdu do řízení nijak nekecá, ta jen nastavuje tvrdost tlumičů...


Chceš tvrdit ,že ESA není součástí jízdních režimů?


ESA si nastavíš naměkko nebo natvrdo nebo na střed. Nijak to neeliminuje tvoje chyby, nebo jo? Zatímco jízdní režimy ovlivňují reakci na plyn, prokluz kola, jeho zablokování při brždění atd. Nebo ti ESA nějak "kecá do řízení"?
pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#86 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
Miguel napsal:
ESA si nastavíš naměkko nebo natvrdo nebo na střed. Nijak to neeliminuje tvoje chyby, nebo jo? Zatímco jízdní režimy ovlivňují reakci na plyn, prokluz kola, jeho zablokování při brždění atd. Nebo ti ESA nějak "kecá do řízení"?


Dynamicka ESA ti pritvrzuje predek kdyz brzis, zadek kdyz akcelerujes, pritvrzuje oba v naklonu... vzdyt to furt neco dela Cool

jestli to eliminuje chyby nebo ne ... no vzhledem k tomu, ze se to FURT ucastni rizeni, tak to asi nejde vubec vyloucit.

Napr. pri PROSEDNUTI to zasadne pritvrdi.. to je eliminace chyby zes vletel do diry... kterou jsi mel videt a objet ji.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
GSPETR
#87 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 17:54
Avatar člena


Příspěvků: 337
Registrace: 22.11.15
Samozřejmě ,že ESA celkově ovlivňuje ostatní asistenty ,které už do řízení zasahují.Mě jenom překvapuje, že když nevíš jakou funkci ta ESA má na celkové chování motorky a ,že i špatně navolená ESA má vliv na jízdu jako takovou.helpless
 
Miguel
#88 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 18:08
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Za kecání do řízení považuju, když mi, zatímco si chci projet zatáčku driftem, protiprokluz v tomto zabrání. Za kecání do řízení považuji, že když chci postavit motorku na zadní, elektronika mě nepustí. Ale rozhodně ne to, když mi přitvrdí tlumiče před dírou...

pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#89 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 19:39
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
Miguel napsal:
Za kecání do řízení považuju, když mi, zatímco si chci projet zatáčku driftem, protiprokluz v tomto zabrání. Za kecání do řízení považuji, že když chci postavit motorku na zadní, elektronika mě nepustí. Ale rozhodně ne to, když mi přitvrdí tlumiče před dírou...


tak to ja uz asi jo.. nicmene tohle bude asi dost subjektivni.

Ja mam rad vylozene technicke pasaze, prudky zatacky a vracaky ma malou rychlost. Mne se tam urvat tu 170ku jak se mi darilo 150ku na osmikile moc nedari.

Urvu to, ale o 20km/h rychleji.. a to uz zacina byt o drzku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Miguel
#90 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Mimochodem ale to co popisuješ, že motorka reaguje na aktuální situaci - proaktivně - to je přece až záležitost ESA od roku 2017 pro GS a 2018 pro GSA, ne? AKtivní podvozek je u BMW na rozdíl třeba od Ducati novinka celkem žhavá...
pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#91 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 20:13
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
Miguel napsal:
Mimochodem ale to co popisuješ, že motorka reaguje na aktuální situaci - proaktivně - to je přece až záležitost ESA od roku 2017 pro GS a 2018 pro GSA, ne?


ne to zacalo s LC ve 2013.

DOHC to jeste nema, muzes si to ale koupit s TT Tractivem... AFAIK. Ale tam to ma vlastni jednotku a senzory.
Upravil hicks dne 23.03.2018 20:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tonda
#92 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 20:14

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Pravdu má samosebou hicks a GSPETR. ESA u LC je přímo spřažená s ostatními asistenty a systémy a podle stylu jízdy se "přizpůsobuje".
Jinak co se týká výbavy nové motorky, tak bych volil tzv. "plnou palbu". Když tam ty věci budou, člověk je využije. Když tam nebudou, tak pak skoro každý chce něco dodělat, dohrát apod. A některé věci třeba nejdou nebo se finančně nevyplatí. Taky další prodej je potom horší. Staromilec si LC nebude kupovat ani bez asistentů a naproti tomu lidi kteří LC chtít budou, ho v 99% případů chtějí v "plné".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Miguel
#93 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 21:41
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Ok. Pár otázek. Prolítnul jsem pár testů aktuálního Rallye. ESA tam má volbu AUTO, což je podvozek,který se přízpůsobí. Moje ESA z roku 2016 měla třeba na režim ENDURO možnost volby tvrdého, nebo měkkého podvozku. Když jsem skočil na měkký, ne že by se to někdy stalo, šel jsem na dorazy. Když jsem skočil na HARD, na dorazy jsem nešel. Pokud je ESA aktivní, tak by se to stát nemělo, nebo jo? Když i ESA předtím byla aktivní, proč tam nebyla ta možnost automatické funkce podvozku?
pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#94 
Výbava nového GSA
Přidané 23.03.2018 22:38
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
pletes si Dynamickou ESA a AUTO... (edit -- blbost)

to jsou dve fce.
Upravil hicks dne 24.03.2018 09:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
GSPETR
#95 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 09:16
Avatar člena


Příspěvků: 337
Registrace: 22.11.15
Nechci se Vám motat do rozhovoru ,ale ESA u nových ročníků má NAVÍC funkci AUTO což je automatické udržování výšky.
 
hicks
#96 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 09:31
Avatar člena


Příspěvků: 16428
Registrace: 09.07.08
GSPETR napsal:
Nechci se Vám motat do rozhovoru ,ale ESA u nových ročníků má NAVÍC funkci AUTO což je automatické udržování výšky.


aha.. to neni automaticky soft/hard, ale predpeti pruziny automaticky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tonda
#97 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 09:54

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
GSPETR napsal:
Nechci se Vám motat do rozhovoru ,ale ESA u nových ročníků má NAVÍC funkci AUTO což je automatické udržování výšky.


Správněthumbs upCool
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Miguel
#98 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 12:07
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
To moc nechápu, ale to nevadí. To jako předtím, když tlumiče sjely dolů, se nevrátily do stejné výšky jako předtím? A teď, když proletím díru, tlumiče zůstanou ve stejné výšce?
pod trvalým dohledemSmile
 
GSPETR
#99 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 12:19
Avatar člena


Příspěvků: 337
Registrace: 22.11.15
Já ti jenom vysvětlím co drží motorku ve světlé výšce. Motorku drží pružiny né TLUMIČE. Výška se dá nastavit předpětím pružiny (její tvrdostí). Máš to na motorce a nastavuje se to podle zátěže. To znamená, že když pojedeš se spolujezdcem tak ty pružiny přitvrdíš a motorka je ve stejné výšce jako když jedeš sám. Trvdost nebo měkost tlumičů na to nemá žádný vliv. Tlumič tlumí (zastavuje) pohyb pružiny. Doufám,že to bylo dost laicky vysvětleno.
 
Miguel
#100 
Výbava nového GSA
Přidané 24.03.2018 12:24
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
A proč mi to nevysvětlíš všechno, když už jsi v tom?Smile
pod trvalým dohledemSmile
 
Strana 5 z 8:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 106
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.53 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI