basto napsal:
Co se dela za servis na 1100 pri 90 000km???
To by mel bejt beznej, obyc servis. Olej a prekouknout ventily atd. Je teda radsi menim ojele vzdy vsechny, vzhledem k zanedbatelnymu cenovymu rozdilu. Po 20ti jsou napr. svicky (obyc), po 40ti palivovej filtr a po 60 remen.
Zalezi ale, jestli jsi si servisni intervaly nejak v minulosti "nenaboural" nejakou predcasnou, nebo naopak opozdenou vymenou, ale 90ka je jinak proste normal.
Palivovy filtr davate jen original, ci se da sehnat nejka zamena. Pokud ano byla by rada na konkretni typ bezny v prodeji?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
basto napsal:
Co se dela za servis na 1100 pri 90 000km???
To by mel bejt beznej, obyc servis. Olej a prekouknout ventily atd. Je teda radsi menim ojele vzdy vsechny, vzhledem k zanedbatelnymu cenovymu rozdilu. Po 20ti jsou napr. svicky (obyc), po 40ti palivovej filtr a po 60 remen.
Zalezi ale, jestli jsi si servisni intervaly nejak v minulosti "nenaboural" nejakou predcasnou, nebo naopak opozdenou vymenou, ale 90ka je jinak proste normal.
Palivovy filtr davate jen original, ci se da sehnat nejka zamena. Pokud ano byla by rada na konkretni typ bezny v prodeji?
Diky za info. Jeste prosim ke svickam. U zdejsiho prodejce jsem objednal zde na foru casto zminovane NGK. Nabizel mi tam jste DENSO K22PB. Udajne vhodne do 1100GS. Nikdo se zde na foru o nich ale nezminuje. Denso by prece mela byt take kvalita. Nechci experimentovat, jen me udivuje, ze pokud jsou pro nase motory urceny, ze je tam nikdo nedava.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
basto napsal:
Co se dela za servis na 1100 pri 90 000km???
To by mel bejt beznej, obyc servis. Olej a prekouknout ventily atd. Je teda radsi menim ojele vzdy vsechny, vzhledem k zanedbatelnymu cenovymu rozdilu. Po 20ti jsou napr. svicky (obyc), po 40ti palivovej filtr a po 60 remen.
Zalezi ale, jestli jsi si servisni intervaly nejak v minulosti "nenaboural" nejakou predcasnou, nebo naopak opozdenou vymenou, ale 90ka je jinak proste normal.
Palivovy filtr davate jen original, ci se da sehnat nejka zamena. Pokud ano byla by rada na konkretni typ bezny v prodeji?
Dávám MANN MWK44...cena okolo 400kč.
Souhlas. Filtry jedině MANN.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
spea - ToM napsal:
Diky za info. Jeste prosim ke svickam. U zdejsiho prodejce jsem objednal zde na foru casto zminovane NGK. Nabizel mi tam jste DENSO K22PB. Udajne vhodne do 1100GS. Nikdo se zde na foru o nich ale nezminuje. Denso by prece mela byt take kvalita. Nechci experimentovat, jen me udivuje, ze pokud jsou pro nase motory urceny, ze je tam nikdo nedava.
Dej tam NGK BKR7EKC, případně tam jdou ještě iridiové BKR7EIX.
Nebo Brisk DR14TC, příp. DR14YP.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Jen můj laický názor. Všechny oleje vždy po 10 000. Brzdovku poctivě co dva roky a nebo pokud máš a s tak klidně každý rok. Ty dvě mila co ta brzdovka stojí nikoho nezabijí. Vzduchový filtr pokud jezdilš silnici stačil co 20 000 a tu a tam procouknout. Hádám že máš 1100 tak spojko ou kapalinu nemáš. Tu a tam nechat vyčistit startér a promazat. Řemen pokud tak vymenit. Jinak co 40 000 myslím. Ale co jsem slyšel vydrží věčnost. No a svíčky jsou myslím 20 000. Řídit se tím nemusíš, ale ty oleje bych měnil častěji.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tazatel píše, a já na to:
Motorovy olej+filtr 10.000km - ANO
Převodovy olej 20.000km - ANO
Olej v pohonu zadniho kola 40.000km - já 20.000,- je to stejný ojel jako v převodovce a měním je vždy naráz
Svičky 20.000km (někde jsem viděl 12.000km???) - cca ANO
Palivovy filtr 40.000km (to mně taky čeka) - cca ANO
Klinovy řemen 60.000km (mam asi puvodni,najeto 90.000km) - měním až si řekne.
Vzduchovy filtr ??? km (nebo stači vyfoukat?) - měníval jsem po cca 20.000,-, mezitím čistil vyfoukáním. Ale už 10 let jezdím K&N, který každých 6-10000 km čistím a opěk stříkám novým, originálním olejem
Pak ještě brzdovka - každé 2 roky, ventily teď už po 20000 km, seřízení také každé 2 roky, kdy dělám větší servis, tedy dělá ho odborník. Při něm se zkontroluje, popř. udělá spousta dalších věcí.
Svíčky je potřeba taky měnit po 20 ? Ty kráso u GS , které jsem jsem kupoval s 16 najeto a v 90 prodával jsem měnil jednou. U GSA co jsem kupoval ve 40 a mám 110 tis, taky jednou...doufám tedy , že aspoň jednou
všude dobře.....doma GSA