Bohumil napsal:
Jaa su stej vasej debaty uplne blbeee...ja si dycky myslel ze dyz tocim doprava tak to stvrdne a dyz doleva tak zmekne...
Zdendo to je jasný jak facka. Když chceš jet pilu máš péro tvrdý a pokud jedeš na kochačku, tak jedině s měkkým
tak konecne mi to nekdo polopaticki visvjetlil.zato mas u me darek na vanoce abys nemel stvrdly ruky na stofce tak tu mam kryty ruk.ja je nescu, jezdim enom v lete...
Kamaráde moc ti děkuji nějak mně minule mrazem slezly nehty
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Zdravim Vas. Uvazujem o vymene tlmičov na svojej 1150GS, chcel by som ju trochu zdvihnut, možem tam dať tlmiče s 1150GSA? Bude na tom treba ešte niečo okrem stojanov upravovať(tuším som o tom niekde už čital ale neviem nájsť kde). Dík
duncovt napsal:
Zdravim Vas. Uvazujem o vymene tlmičov na svojej 1150GS, chcel by som ju trochu zdvihnut, možem tam dať tlmiče s 1150GSA? Bude na tom treba ešte niečo okrem stojanov upravovať(tuším som o tom niekde už čital ale neviem nájsť kde). Dík
Mozna budes muset koupit z advika i ten zachyt reakce brzdy (nebo jak se tomu nadava) proste tu vzperu, co je pod obalem kardanu.
Upravil Kubrt dne 09.10.2019 14:31
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
honzis napsal:
Záchyt reakce zůstává stejný, musíš prodloužit hlavní a boční stojan. Tady jsem to řešil: https://www.bawor...d_id=21117
A co kardan, měl by se snad o něco pootocit, to si dělal?
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
duncovt napsal:
Zdravim Vas. Uvazujem o vymene tlmičov na svojej 1150GS, chcel by som ju trochu zdvihnut, možem tam dať tlmiče s 1150GSA? Bude na tom treba ešte niečo okrem stojanov upravovať(tuším som o tom niekde už čital ale neviem nájsť kde). Dík
Stačí jen prodloužit hlavní a boční stojan o 2-3cm,nebo sehnat z advíka..
A ještě jsem nechal udělat o něco delší brzdové hadice..ale měl jsem zvýšení řidítek..
A pak to makalo parádně..
A co kardan, měl by se snad o něco pootocit, to si dělal?
Kardan jsem rozhodně nepootočil! Jenom to prodlužování stojanů.
Četl jsem před lety tady od kolegů, že to dělali, tak mě to právě zajímá.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
A co kardan, měl by se snad o něco pootocit, to si dělal?
Kardan jsem rozhodně nepootočil! Jenom to prodlužování stojanů.
Četl jsem před lety tady od kolegů, že to dělali, tak mě to právě zajímá.
Jestli si to dobře pamatuji, takto pootočení kardanu se neřešilo kvůli tlumičům, ale kardan je normálně lehce pootočený, a když ho někdo vyndá, tak ho to nemusí napadnout a přijde mu logicý ho tam dát rovně.
Novější kardany na advíka už mají drážky, že nejdou zasunout jinak, než správně.
Jestli si to pamatuji špatně, ať mne někdo opraví.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
U kardanů na 1150GS je "fázování" tak, že dáš křížky přesně zrcadlově proti sobě.
U kardanů na 1150GS Adventure je to tak, že máš jednu drážku zdvojenou a kardan nejde přesadit jinak než je z výroby - pootočení cca 10-15°.
Když se dá zadní tlumič z GSA na GS, tak je proto vhodné pootočit standartní kardan z GS tak, jak to má GSA - pootočit cca o jednu drážku (z čelního pohledu na křížek u konc. převodu o jednu drážku proti směru hodinových ručiček). ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...