Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
 
Serizeni 1150, kompletni postup
paja1
#81 
Přidané 04.07.2009 22:08
Avatar člena


Příspěvků: 2063
Registrace: 02.02.09
Zkontroluj napětí na snímači škrtící klapky. Pak seřiď znovu volnoběh na už zahřátém motoru. Samo sebou s měřením podtlaků, abys měl oba válce vyrovnané. Tohle je do 30 minut hotové. Pokud tohle nepomůže tak bych to viděl na závadu na snímači polohy klapky.
Pája
 
Houmr_gs
#82 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.04.2010 15:28

Příspěvků: 2
Registrace: 13.04.10
Je za potřebý se v tom tak podrobně vrtat každejch 10 000 km? Samo že seřízení ventilů je důležitá věc, ale pokud nemám žádny další problémy mám vrtat do toho zbytku, ( podtlaky atd. atd.)Grin
Motorkář má slunce rád, dešti se nedá odolat.
 
xNOKIAx
#83 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 30.09.2010 00:29
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
nikto sem dlho nepisal ale mam problem a chcem sa spytat ak mozem. kupil som 1150gs 2001 (najazdene zevraj 45tis km lebo su druhe budiky). bolo treba male opravy a teraz prislo na radu nastavenie motora. dnes som kontoroloval a nastavil ventily. na dorazovych skrutkach mam farbu. mosadzne velke skrutky su kazda inak dotiahnute. lava je cez 2,4otacky a prava 1,5ot. motorka ide celkom dobre aj spotreba vyzera mala. ale:
a) nefunguje mi sytic ako ma. ide len ked ho drzim uplne naplno otvoreny ked ho pustim ostave v polovici ale je zavrety uz- akoby bol uplne vypnuty (ked ho vypnem ziadny rozdiel)
b ) volnobeh je asi 1100 ked je motor studeny a ked sa zohreje okolo 1400
vie niekto poradit kde moze byt asi chyba? pred tym ako to cele rozstelujem a budem to nastavovat 2 dniFrown
vopred dakujem za rady
Upravil xNOKIAx dne 30.09.2010 00:30
 
Tonda
#84 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 30.09.2010 06:43

Příspěvků: 5239
Registrace: 16.02.07
"Sytič (jinak to samosebou sytič, jako takový není)" budeš muset poladit na lankách - budeš tam mít pravděpodobně velké vůle, proto nemá takový efekt, jak by měl mít.
Volnoběžné otáčky na motoru zahřátém na provozní teplotu snížit na cca 1100ot/min.
Budeš potřebovat synchrontester (budíky, váhu, carbtune...). Jestliže nevíš, jakým způsobem byla motorka předchozím majitelem servisovaná, tak raději zkontroluj vše.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
xNOKIAx
#85 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.10.2010 01:01
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
Tonda: skusal som pritiahnut lanko od sytica pod lavym prepinacom na riadidlach ale nic. aj ked som to dotiahol na maximum tak to iste. len ked ho drzim tak su vyssie otacky. da sa to ete niekde inde pritiahnut alebo nastavit?
vdaka
 
xavier
#86 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.10.2010 01:40
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Jeste na druhem konci toho lanka.
Aktualne 1250 GSA HP
 
Tonda
#87 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.10.2010 07:08

Příspěvků: 5239
Registrace: 16.02.07
xNOKIAx - zkontrolovat jestli nejsou příliž velké vůle na lankách u kladek (na hrdlech vstřikovačů) - potom by se ti stávalo to, že "sytičovou páčkou" pouze vymezíš vůle lanek u kladek, ale nepohneš s nima, tzn. nepootevřou se klapky = nejsou zvýšené volnoběžné otáčky. Jestliže do lanek budeš muset šáhnout, tak je opět potřeba synchrontester.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
xNOKIAx
#88 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 01.10.2010 22:58
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
xavier: druha strana je pod air boxom nie? tam kde sa rozdeluje lanko od plyna na kazdy karborator nie? neprisiel som na to ako sa tam da lahko dostat.
Tonda: stale nerozumiem preco tam maju byt vole. pisu vsade 2mm vola na lankach na karboratoroch. ale ked pridam pri nastaveni na 3500otacok a nebude to sediet tak budem musiet aj tak tu volu asi zrusit na jednej strane nie? a potom ostane jedna s volou a druha natesno?
 
Milda
#89 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 02.10.2010 10:40

Příspěvků: 101
Registrace: 06.10.08
[url]http://www.bmwgs....post_61281 [/url]
 
xNOKIAx
#90 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 08.10.2010 22:34
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
bola tu debata i vymene klapky alebo je nastaveni. asi to uz vecsina videla ale pre niekoho to mozno pomoze.
http://www.advrid...p?t=248583
http://www.advrid...hp?t=46185
 
xNOKIAx
#91 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.10.2010 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
tak som kupil http://www.carbtune.com/ a karboratory su nastavene. neboli uplne ok. ani volnobeh ani synchronizacia. len este asi ostava skontrolovat ten box kde su spajane pod ABS. ale to asi neskorSad cital som ze sa to meni po dakych km. menil to uz niekto? a kolko to asi stoji?
 
kalupko
#92 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 13.03.2011 18:46
Avatar člena


Příspěvků: 81
Registrace: 26.03.09
Ahojte. Dnes som robil synchro na svojej R850R podľa návodu v tejto diskusii. Na klapách je pri zatvorenom plyne medzera 0,05mm, k tomu nastavený potenciometer na 0,35V. (pred zásahom bol na hodnote 0,15V).
Problém je, že mám problém nastaviť voľnobeh mosadznými šroubami. Otáčky som sa snažil nechať na 1100, ale nižšie už nejdú a trochu kolíšu. Keď to mám na váhe v rovine, tak pravý mosadzný šroub je otvorený o 0,5 otáčky, ľavý je o 2 otáčky. Prečo je tam taký veľký rozdiel? Má to tak byť? Je to prijateľné?

Synchronizáciu v otáčkach som robil bowdenom, zrovnal som to pri 3500 ot. pekne do roviny, mimo týchto otáčok sa to zase značne rozchádza. Je to v pohode?

Spravil som skúšobnú jazdu a mám pocit akoby tá motorka ožila, myslím že to môže byť tým potenciometrom. Vibrácie menšie a celkovo ten motor ide kultivovanejšie.

Ešte otázka do pléna. Potenciometer chodí pri otváraní plynu v akom rozsahu? Základ je tých 0,35V a pri pridávaní mi stúpa až k 1V.

Pri synchronizácii som chcel namazať lanká plynu a sytiča. Poradí niekto ako sa dostať k tomu lankovému rozdeĺovaču iným spôsobom ako vyberať a rozoberať ABS jednotku? Je to pod ňou.
 
Milda
#93 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 13.03.2011 19:45

Příspěvků: 101
Registrace: 06.10.08
Tady je foto seriál výměny lanek http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20throttle%20cable%20swap.html
Za hodinku hotové bez zbytečné demontáže spousty věcí kolem.
Upravil Milda dne 13.03.2011 19:48
 
Medik
#94 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 13.03.2011 20:19
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
Milda napsal:
Tady je foto seriál výměny lanek http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20throttle%20cable%20swap.html
Za hodinku hotové bez zbytečné demontáže spousty věcí kolem.

http://advwisdom....0swap.html
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Edy
#95 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.03.2011 06:56

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
kalupko napsal:
Ahojte. Dnes som robil synchro na svojej R850R podľa návodu v tejto diskusii. Na klapách je pri zatvorenom plyne medzera 0,05mm, k tomu nastavený potenciometer na 0,35V. (pred zásahom bol na hodnote 0,15V).
Problém je, že mám problém nastaviť voľnobeh mosadznými šroubami. Otáčky som sa snažil nechať na 1100, ale nižšie už nejdú a trochu kolíšu. Keď to mám na váhe v rovine, tak pravý mosadzný šroub je otvorený o 0,5 otáčky, ľavý je o 2 otáčky. Prečo je tam taký veľký rozdiel? Má to tak byť? Je to prijateľné?

Synchronizáciu v otáčkach som robil bowdenom, zrovnal som to pri 3500 ot. pekne do roviny, mimo týchto otáčok sa to zase značne rozchádza. Je to v pohode?

Spravil som skúšobnú jazdu a mám pocit akoby tá motorka ožila, myslím že to môže byť tým potenciometrom. Vibrácie menšie a celkovo ten motor ide kultivovanejšie.

Ešte otázka do pléna. Potenciometer chodí pri otváraní plynu v akom rozsahu? Základ je tých 0,35V a pri pridávaní mi stúpa až k 1V.

Pri synchronizácii som chcel namazať lanká plynu a sytiča. Poradí niekto ako sa dostať k tomu lankovému rozdeĺovaču iným spôsobom ako vyberať a rozoberať ABS jednotku? Je to pod ňou.


Vysuneš lanko z levý klapky, a celou tu krabičku vystrčíš směrem do prava. Je tam tuším ještě zajišťovací zobáček, ale myslím že se dá přetlačit aniž by se ulomil. Je to celken poznat z fotek co sem dal Milda.
 
kalupko
#96 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.03.2011 14:58
Avatar člena


Příspěvků: 81
Registrace: 26.03.09
Dík hoši, pozrem sa na to cez víkend. thumbs up
Mení niekto tie lanká preventívne? Mám cez 50000km na origináloch a nerád by som aby ma to nechalo niekde mimo stress
 
Ivan
#97 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.03.2011 15:10
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Náhon tachometru občas odejde (mně po 65000km) ale neslyšel jsem, že by někomu prasklo lanko nebo koncovka. Měnit preventivně myslím nemá smysl, kdysi dávno se takové věci vozívaly rezervní ale u BMW to neřeším...
 
Tonda
#98 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.03.2011 22:30

Příspěvků: 5239
Registrace: 16.02.07
Asi před měsícem jsem měnil lanka jednomu kamarádovi od Vevise - 1150 Adv. najeto okolo 90000km. Plyn šel trochu ztuha - bylo natržené lanko z rozbočovače na levý vstřikovač. A každej rok je měním na několika motorkách - někdy je to natržené na "hlavním" lanku u rukojeti nebo v rozbočovači, někdy to prdne na lankách ke vstřikovačům - odírá se to na konci bowdenu v tom průchozím šroubu pro synchronizaci (zrovna případ Vevisova kamaráda). Můj kamarád "Držák" zrovna loni skončil pár kilometrů od domu s prasklým "hlavním" lankem (prdlo mu v rozbočovači). Takže se to občas stane. Hodně na to má vliv, kde se s motorkou jezdí - písek, bláto, prach to určitě urychlí.
Toto je z té 1150Adv.:
img189.imageshack.us/img189/8519/dscn3655f.jpg
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Kalut
#99 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 14.03.2011 22:53

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Dá se to nějak opravit na cestě , myslím jako nouzovku na dojetí domu.
 
kalupko
#100 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 15.03.2011 07:13
Avatar člena


Příspěvků: 81
Registrace: 26.03.09
Kalut: myslím že by sa to dalo, no iba ak sa podarí vybrať ten rozbočovač. Opravná sada by to mohla zachrániť.
 
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 61
Členové on-line: 4
Miki-101, ScoobyDoo, Peacemaker, blahacek

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI