Jen pro dokreslení - včera po debilním pádu v první etapě jsem měl cosi palce na pravé ruce... Bolelo to, ale jet se dalo. Dnes jsem se probudil s otokem jak kráva a teď jsem přijel ze špitálu - se sádrou... .-(
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
machradek napsal:
Jen pro dokreslení - včera po debilním pádu v první etapě jsem měl cosi palce na pravé ruce... Bolelo to, ale jet se dalo. Dnes jsem se probudil s otokem jak kráva a teď jsem přijel ze špitálu - se sádrou... .-(
No ty vole, trochu sem se cestou bal, ze by to tak mohlo dopadnout... Kazdopadne tolikrat zvednou masinu se zlomenym prstem, masakr!
Jarda BMW GSA napsal:
Já jsem se ráno probudil jako zmlácenej, ale stálo to za to.
Pipo: Díky za společné dojetí závodu do cíle.
Ja diky i tobe, stalo to za to.
Uz vecer po horke koupeli sem se sotva urzel na nohou. Rano sem se probudil a cejtil kazdicky sval meho tela. No a samozrejme sem se na ten seminar bojovych umeni rano vysral... sem jak zmlacenej i tak.
Koukam, ze to byl celkem vyradovaci zavod. Rameno mi v pribramske nemocnici nahodili zpet.
Vse bez tlumicich prostredku. Grrr. S rukou nesmim moc hybat dva az tri tydny. Dekuji Tolimu za pomoc se sanitkou a Robertovi, Petrovi a hlavne Pajimu za odvoz motorky, ktera ma pry jen poskrabanou samolepku... nechapu.
Obdiv vsem co dojeli a i tem co nedojeli,ale aspon prezili.Remuse je mi lito,natoz kdyz si to neudelal pri padu.Preju brzke uzdraveni.Cekam,ze se na sraz necha dovezt.Vzdyt krome sobotni vyjizdky vsechno ostatni zvladne i s nemocnou nohou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Šampáňo, které nám před chvílí Paji dovezl, vypijeme na počest zraněných a na počest organizátora Udělat toho pro nás všechny tolik v rámci téhle akce, to chce obrovský kus srdce, nadšení a podpory rodiny A to se jen tak nevidí!
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Klasika napsal:další teamy se rozpadly a nedokončily.
Počkej počkej, my jsme s Martinem (Pipo) dojeli za team Maroko v čase dosahujícím na druhé místo ve 20.37, ale penalizace 1h za Remuse (zlomenina nohy), penalizace 1h za Emila(čekal s Remusem na místě a 1h za Radka(machradek)(uaražená nádobka prední brzdy a zlomený palec) nás odsunula na třetí místo. Ale Team Maroko DOJEL závod do cíle!!!
A kdyby jsme si ty trasy připravili předem doma v PC, jak jste to udělali vy, tak jste nám tolik času nenadělili. Ale takovým praktikám by se mělo v příštím závodě (pokud bude) předejít.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Btw ty KTM se nejak serou, ne? Robertovi se pry uvarila a ty zas tohle...
Robertovi se nic neuvařilo akorát mu odešel jeden z pomocných ventilátorů..............eště že jsem tam ten jeden přidal. A při dlohodobé plné náloži v lese do stráně to bylo znát rychlým ohřátím.
Upravil Robert dne 26.04.2009 20:14
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Včerejší Offroad Team Marathon se stal opravdu zkušeností všech účastníků s některými rysy dálkový rallye Dakarského typu. Posuďte sami.
Délka rychlostní zkoušky: 360 - 400 km
(podle toho jakou kdo zvolil cestu mezi Waypointy)
Délka přibližovacích tras: od desítek do stovek km
(podle toho kdo odkud do startu přijel)
Náročnost: OTM dokončilo pouze jen cca 50% startujících
Trasa: Neznámý terén, průjezd přes Waypointy
Předně patří velký obdiv a všem, kdo se vůbec odhodlali na start takového masakru postavit.
Ještě větší obdiv a uznáuní si zaslouží ti, kdo po se po cca 11-15 hodinách do cíle dostali. Jak je již zmíněno, byla to zhruba polovina všech startujících.
A úplně největší obdiv zaslouží tým, který prošel všemi nástrahami OTM vítězně.
V čase 10 hodin 49 minut zvítězil tým Albánie
-------------------------------------------------------------
Klasika, Hajnej, Mařena a Onda byli opravdu sehraným týmem. Navíc dokázali udržovat téměř celou dobu vysoké tempo a průměrná rychlost 40 km/h je s ohledem na trasu opravdu úžasná. Navíc tým musel na trase řešit i technické problémy, jako je výměna duše a výměna lanka na KTM. Obě Afriky a Supermoto bez problému. Tak jak jsem viděl na kontrolních bodech jet tým Albánie, bylo to min. o třídu výše, než ostatní týmy. Klobouk dolu.
Druhé místo – velké překvapení – tým Tunis
------------------------------------------------------------
Tento tým se dal dohromady až na startu z lidí, kteří se vůbec neznali. A dokázal jako jeden ze dvou týmů dojet celou trasu pohromadě. Na jejich vynikajícím výkonu nic nemění fakt, že dorazili do cíle až po 13 hodinách a 20 minutách. Filipovi, Pavlovi, Renému a Climberovi i jejich BMW (1150, 1100, 650) a KTM LC4 patří rovněž velké uznání za sportovního ducha a výdrž.
Třetí místo – velká škoda – tým Maroko
-----------------------------------------------------
Velkou smůlu měl tento jinak velmi dobře jedoucí tým. Čas 13 hodin a 10 minut by mohl stačit na druhé místo (včetně velké časové ztráty při řešení zranění Remuse) . Dva členové týmu však nedojeli a tak je časová penalizace 2 hodin posunula až na místo třetí. Přeji Remusovi rychlou a úspěšnou rekonvalescenci po úrazu, který si nezpůsobil vlastní vinou, ale neostražitostí týmového kolegy, který do něj ze zadu narazil. Rovněž Machradkovo BMW1200ADV nevydrželo nástrahy trati a potvrdilo, že plastové motorky BMW posledních generaci to v opravdovém terénu mají těžké. Plastové nádržky s brzdovou kapalinou na řidítkách jsou opravdu až příliš na ráně. A nebo se s nimi nesmí padat.
Čtvrté místo – rozpadlý tým Bulharsko
---------------------------------------------------
Bulhaři před Marathonem neskrývali své ambice. Nakonec se však museli spokojit s chvostem. Nemám od nich záznam trasy a tak nevím, jak rychle s před rozpadem týmu pohybovali. Do cíle, navíc posledních cca 110 mimo trasu, dorazil jediný účastník. Z důvodu časové penalizace za nedojetí 3 členů týmu a za neprojetí více jak 100 Waypointů nemá cenu čas ani počítat. Honzovi, který jako jediný dojel, patří rovněž uznání a Remarkovi přeji po úrazu rovněž rychlou rekonvalescenci.
Jaký byl tedy Offroad Team Marathon? Velmi náročný. Ani ne úskalími trati, jako její délkou. Potvrdilo se, že rychlost nestačí. Klíč k úspěchu je opravdu v týmové spolupráci, houževnatosti a vytrvalost. A taky trochu i o štěstí.
Pro všechny, kdo jeli a hlavně dojeli, je to myslím dobrá motorkářská zkušenost. Otestování sebe sama a svého stroje s obohacením o týmovou spolupráci. Určitá paralela s Dakarem tu asi je. Představte si, že po podobné náloži byste ráno nastoupili na něco podobného znovu, pak ráno znovu a tak téměř 14 dní. Síla co?
Nejsem stále přesvědčen, zda podobnou akci v této formě někdy zopakuji. Pokud ale ano, tak určitě trochu v modifikované podobě. Určitě ale ne méně náročně.
...toz ho pozdravujte, doufam, ze mu dali (Remusovi)motorrad (tm) diagnostiku i obvazy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě malý komentář na závěr - k týmu Albánie.
Jako debil jsem se celý večer před snažil vycizelovat Pavlovo itinerář v mapsource, aby byla trasa přesně tip top... Pak Pavel poslal nový ořezaný, že máme mít a budeme mít všichni stejný, tak jsem ten svuj ala "Albánský" nechal doma. A pak se tu ale dočtu, že někdo třeba ušetřil spoustu času svému týmu neblouděním, v rozporu s info od Pavla...
Tím nechci nikterak výkon týmu Albanie snižovat, protože já po ztrátě brzdovky ve čtvrté etapě vzdal, ale stejně... Minimálně mi to přijde slušně řečeno nefér, jinak česky řečeno vychcané... Věřím stále, že to nebyl úmysl, ale snad nevědomost. Myslím že toto jednání do podniku tohoto kalibru nepatří. A taky že jezdci v teamu Albanie to snad ani nemají, nebo neměli by mít zapotřebí.
Radek
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
machradek napsal:
Tím nechci nikterak výkon týmu Albanie snižovat, protože já po ztrátě brzdovky ve čtvrté etapě vzdal, ale stejně... Myslím že toto jednání do podniku tohoto kalibru nepatří. A taky že jezdci v teamu Albanie to snad ani nemají, nebo neměli by mít zapotřebí.
Radek
Já si říkal, že jedeme tempo jak kráva a když nás předjeli někudy kolem, zatím co my bloudili v lese, nechápal jsem, jak to dělaj. A ono to bylo takhle
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Mám krátký záznam karambolu Remuse z kamery na motorcr. Velikost střiženého souboru je 2,33MB a je ve VMV. Poraďte prosím, jak to sem hodit. Díky
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Ahoj, nezlob se, nechci tu být za někoho nespokojeného. Jen reaguji na to, co se dočteš v příspěvku od té dámy z týmu Albania. A nebo na jejích stránkách ... Tak to neber osobně, já to nepsal, to napsala ona sama... http://www.bogser...m-marathon kde píše, cituji:
"Navigace se docela daří,pouze když si Hajný není jistý správnou cestou - třeba když šipka ukazuje přímo v před a my stojíme na ypsilonu - plynule se ujímá vedení Ondra, který si s trasou pohrál a naplánoval v počítači nejvhodnější cesty k bodům."
Upravil machradek dne 26.04.2009 21:50
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Takže pánové:
docela jste nás pobavili . Trasu jsme měli naprosto stejnou jako vy všichni ostatní. Dostali jsme stejné stopy ve stejný čas, jako vy. Někdo se kasal zde na fóru, někdo se věnoval přípravě na závod.Tuhle možnost měli všichni stejnou. Vaše brblání mi přijde stejně malicherné, jako by si jeden závodník na Dakaru stěžoval na druhého, že si maluje do itineráře barevné značky a že je to nefér. A to jen proto, že on sám nemá pastelky.
Ondrova příprava nebyla nic jiného, než přidání bodů navíc. Ve finále se on sám v té přehršli bodů ztrácel a nedokázal náš team vést tak rychle, jako Hajný, který měl na GPSce trasy vlastnoručně nahrané Pajim v pátek kolem desáté večer. Ondra jel jako záložní navigátor a bloudili jsme i tak dost.
Na jedné straně odsuzujete přípravu na závod, na druhé straně se někteří z vás činili naprosto stejně. V čem je tedy problém? V tom, že Vás to nenapadlo, nebo že jste si neudělali čas? Ne ne, v tom to nebude.... Tak nějak mi to připadá, že se jako tonoucí chytáte pomyslného stébla, kterým byste ospravedlnili to, že Vás pojezdil team v potrhaných a špinavých bundách, ke všem s ženskou a že si při tom ještě dovolil opravit dvě poruchy Protože takové pitomosti, o jaké přesvědčujete sami sebe, může těžko někdo opravdu věřit
Když vás tolik mrzí třetí a čtvrtá pozice ze čtyř, tak buďte rádi, že se nepřihlásili další jezdci, kteří opravdu něco umí A že jich jezdí dost a dost . Jenom jste se s nimi asi ještě nesetkali .
Tímto se omlouváme všem, kterým jsme rozšlápli bábovičku. Mnohem raději bychom se s Vámi honili o vteřiny, než vítězili o hodiny. Snad příště.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Příkladem je místo sjezdu před mostem přes Vltavu. Trefili správnou trasu hned na poprvé. Vy jste jezdili minoho (možná i desítek) minut zcela mimo. S Tomášem jsme se na vás dívali ze správné trasy a nevěřili jme svým očím.
Tak na to místo si přesně pamatuju, zamotali jsme se tam parádně. Ale kdyby jsme byli připraveni z domova (vybodovali si trasu po cestách v MapSourcu jako Albánci, určitě by se nám to nestalo a trefili to napoprvé, jako oni!!!
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD