Priznam sa že ešte som nemal čas na to mrknuť, ale chcel by som preventivne ešte ked to rozoberiem zistiť kod toho relatka, myslim ten čo je na obale relatka z dôvodu zaistenia si pripadnej alternativnej nahrady! EDIT: Relay No" Siemens Y23134-J51-X198 pripadne prebalene ako FAG S40958.002
Upravil JRM66 dne 13.06.2014 20:22
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Skontrolovane nastavenie ABS senzorov, je to ok podľa tovarenskeho odporučania, dalej odvzdušneny modulator ABS-ka, zadok bol trochu zavzdušneny. Následne prekontrolovane aj rele ktoré bolo trochu opalene, po prečisteni zmontovane, ale po pokuse o restart sa nič neudialo, blikalo to ako predtým. Pri skúšobnej jazde pár krát svietili kontrolky ABS plynule bez blikania aj ked modulator ječal ako jebnuty!
Upravil JRM66 dne 14.06.2014 19:13
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Skontrolovane nastavenie ABS senzorov, je to ok podľa tovarenskeho odporučania, dalej odvzdušneny modulator ABS-ka, zadok bol trochu zavzdušneny. Následne prekontrolovane aj rele ktoré bolo trochu opalene, po prečisteni zmontovane, ale po pokuse o restart sa nič neudialo, blikalo to ako predtým. Pri skúšobnej jazde pár krát svietili kontrolky ABS plynule bez blikania aj ked modulator ječal ako jebnuty!
Pokud to bude "ječet" i po vytažení klíčku, shoď nádrž a poklepej (rozumně něčím tvrdým) na to relé. Pokud se odlepí kontakty a přestane to ječet, je relé K.O. Jinak se to nahrazuje blbě, hledal jsem na netu dlouho, ale nic-i když možná někdo něco už dnes našel. Mně tenkrát nezbývalo, kdyby se to nezlepšilo, než koupit orig. BMW.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Ešte v tejto súvislosti ma napadla jedna vec a to: Ked som minuli rok menil pôvodne alu kolesa vpredu 17 a zadné 18 za drôtene z RT-čka čo je vpredu 18 a zadné aj ako u GS-ka čiže 17 palcové. Zadný ABS kotučik som pri zamene vzájomne prehodil ale predný šiel z RT-čka čo je asi origo na 18-palcove kolo + predná pneu čo k tomu prinaleži ale vzadu som dal o 1cm širšiu a možno tym padom aj nižšiu gumu ako ma byť čo by napokon v tomto pripade mohlo robiť podobnu rošadu, ako ked to system nevie prepočitať. Nie som momentalne pri moto tak neviem presne aké pneu tam mám, ale k večeru to zistim!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Tak zadna pneu je 160/60 r17 namiesto 150/70 r17 a podľa prepočtov by to nemalo robiť rošadu. Dnes som v samej zufalosti pred STK som preventivne precvakol jeden zeleny drôt z konektora napajania ABS ten z ktoreho idu odbočky na spinane relé, ABS- sice stichlo ale motor sa začal spravať tak trochu divne, nejde ho vytočiť a nad 3tis ma pri akceleracii prepad ako by vynechalo palivo alebo zapalovanie, može to rozpojenie toho zeleneho drôtu od pinu č 15(tam kde sa myslim doinštaluvava externý vypinač na vypinanie ABS-ka bez relé)tak ovlivnovať motor alebo to je iba nahoda?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
a fakt to nemůže dělat ten o centimetr nižší profil zadní pneu než by tam měl být?
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Máš pravdu je tam rozdiel skoro 1cm na priemeru, ale nova alebo zjazdena Mitaska bude máť možno podobny rozdiel a nikomu to nerobi rošadu, tak ti neviem? EDIT: KUWA teraz som si spomenul že som mal aj jemne podhustenu pneu asi tak na polovicu čo tiež vo vyraznej miere mohlo rozhodiť meranie na ABS kotučikoch![left]
Upravil JRM66 dne 16.06.2014 19:21
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Zdar,mám probblém s abs.1150gs rok2002.
Zapnu zapalování Kontrolky abs blikají současně,nastartuju(baterka nová napěti 12,5v)Po nastartování a rozsvícení světel napěti ukazuje 13,4v.
Zařadím-rozjezd,zarachcení v abs a kontrolky abs blikají střídave!
Zastavím,vypnu zapalování zase zapnu a kontrolky blikají střídavě!
Sedlo dolů,resetnu abs Kontrolky svítí trvale.vypnu zapalování složím. Vypadá vše ok.Nastartuju kontrolky blikají současně,rozjedu se,zarachocení abs,kontrolky zhasnou,vše vypadá ok.
Zastavím třeba na semaforech motor v chodu a při rozjezdu zase rachot a kontrolky blikají střídavě
Už s toho mám docela nerv!Help
Lucags: Nemas nahodou spatne serizene cidla? Jukni zda je nemas moc daleko od krouzku a taky se koukni zda neni problem v krouzku samotnem, zda tam neni nejaky bordel nebo zda neni pospokzeny.
Mě to taky tak blblo, nejdřív občas a pak tak, jak píšeš.
Diagnostika zjistila vadný Modulátor, nech si to vyčíst, ať víš, na čem jsi.
Přeju Ti levnější závadu, než byla ta moje.
Tak jsem skouknul relé a kontakty na modulu a nše jak nové, dam zpět a zkouším odvzdušnit modul.Co kdyby?
Přední okruh(pravý) Vypadá vše ok Kapalina čistá bez bublin.
Pak zadní okruh(levý) a tak hned skraje asi půl "malé štamprle"
ůplně černého humusu a pak čistá.
Všechno jsm zase smontoval a pak po předchozím restartu jsem to zase vyskoušel 4x. A 4x ok-Vypnul zapalování-zapnul-start-rozjezd-cvak a abs kontrolky zhasly-aktivní abs.
Myslíte že ten humus co jsem vypumpoval z abs modulu (zadní okruh)měl na funkci vliv?
Upravil lucags dne 04.05.2015 19:55
Já bych řekl že mohlo Já mám ale jinej problém Už jsem se tady na to ptal. prvně mě ABS šlo pak občas házelo chyby a pak už mě jen svítily neustále obě kontrolky.Byl jsem u Tondy a diagnostika ani nechtěla načíst řj. ABS a ani pokus o restart nefungova. Tak kdyby někdo náhodou věděl co s tím tak dejte vědět osobně jsem to vyřešil tak,že jsem odpojil kontrolky a relé a jezdím bez ABS páč Tonda říkal,že to bude nejspíš tou jednotkou.
Tak že jen tak do placu tady píšu,že až nadejde zima tak ten modulátor vyndám a bude k mání asi pro to,že dávat za novou jednotku 20 tisíc se mi nechce
Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Jestli už ji budeš mít venku tak Bych ji rozebral,vyčistil a pak vyskoušel znova i s novou kapalinou.
A jestli diagnostika nic nenačetla tak možná elekrozávada?Že by trvale svítily obě kontrolky?nezdá se mi.
Mě svítí trvale po resetu a když vypnu a zapnu zapalování tak blikají současně
A po rozjezdu zhasnou za hlasitého doprovodu abs.Doufám že vydrží!
Upravil lucags dne 11.05.2015 22:18
1150GSA 2004 dual. Bliká rychle abs, posilovač si ani neškrtne. Závada byla primitivní, nějakej klacek se mi dostal do prostoru spínače zadní brzdy tak, že ten plíšek od spínače vyhnul do strany a dostal přes hlavu dorazového šroubu tak, že spínač byl trvale aktivní. Plíšek vrácen na své místo a vše ok. Indikací příčiny byl trvalý svit brzdového světla- takže dooručuji tímto začínat, protože je to méně práce než sundavat nádrž :-))
Po dovolene jsem zjistil že mam trochu poškozene čidlo ABS. Ma to na funkci vliv?
Jinak v proběhu dovolene menši netěsnost na předni brzdě (pumpě) a začaly blikat kontrolky ABS, Někdy se ty kontrolky i rozsvitily na pořad. Co s tim?
...ještě zkusim prozkoumat unik na pumpě a odvzdušnit předni brzdu.
Předni brzda odvzdušněna,vule čidla ABS seřizena (bylo tam 0,35mm).
Kontrolky už nesviti a ani neblikaji
pepamarecek přiložený následující obrázek:
[58.01Kb]
Upravil pepamarecek dne 31.07.2016 18:07
BMW R 1100 GS
Zdar chlapi, tak jako mnozí přede mnou se řadím do zástupu "co s tím"...?
Mám 1150 r.v.01
PO výměně baterie za novou mi bliká stále abs, hladina kapaliny OK, vůle čidel změřená měrkami OK, nespadla mi...
Zkusil jsem reset drátkem dle návodu tady a bez jakékoliv změny. Před výměnou baterky vše fakčilo jak mělo, až na to, že jsem jednou zkusil vypnout abs tlačítkem za jízdy a nic nenastalo, pak jsem to pár dní nějak neřešil a pak přišla ta výměna baterie a ted netuším co se teda stalo a čím jsem to vlastně způsobil...? Jezdím ted dál s blikající diskotékou, ale už mě to otravuje...
Navíc jsem dnes zjistil, že mi začal kapat olej z převodovky asi kolem řadičky a to máme v plánu jet do Rumunska...
Napadá někoho nějaký typ co bych měl zkusit??
Díkec!
P.S. Pro jistotu přikládám obrázek, že je to skutečně tem hnědo-modrý drát přes který se to má ukostři...? že?
PEDROS přiložený následující obrázek: