TT tam dává svoje gyroskopy a elektroniku. Já teď zkoušel postupně hodně podvozku a podle mě je jedno jestli to jsou TT nebo Ohlns nebo TFX. Všechny jsou špičkový a plné stavitelny. (Manuální a nejvyšší řady) jinak wilbers a hyperpro emuzni jsou už pocitově horší a ne plně stavitelny i když mozna taky dělají lepší verze než jsem měl možnost zkoušet. Každopádně manuální plné stavitelny jsou podle mne taky lepší než orig.elektrika.
brtnik napsal:
TT tam dává svoje gyroskopy a elektroniku. Já teď zkoušel postupně hodně podvozku a podle mě je jedno jestli to jsou TT nebo Ohlns nebo TFX. Všechny jsou špičkový a plné stavitelny. (Manuální a nejvyšší řady) jinak wilbers a hyperpro emuzni jsou už pocitově horší a ne plně stavitelny i když mozna taky dělají lepší verze než jsem měl možnost zkoušet. Každopádně manuální plné stavitelny jsou podle mne taky lepší než orig.elektrika.
...cokoliv značkového stavitelného je lepší než origo...za mne je nej TT nebo Ohlins
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
hicks napsal:
vcera se tu stavil na skok Vjetrnik (ma dynamicky tlumice od TT na vzduchaci) a prej mu to subjektivne prijde horsi, nez Ohlins...
...Ohlins nejvyšší řady je s ohledem na jemnost nastavení lepší v té jemnosti ... kdo často mění zatížení, je ta elektro verze TT, co mám teď, rozhodně pohodlnější, navíc upravitelné i za jízdy
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
sanko napsal:
Dalsiu moto ked sa dozijem , objednavam bez ESY a hned od novoty Ohlinsy do nej a bude vymalovane
vcera se tu stavil na skok Vjetrnik (ma dynamicky tlumice od TT na vzduchaci) a prej mu to subjektivne prijde horsi, nez Ohlins...
Nemyslim ,ze na vzduchaci ma dynamicke tlmice , ta elektronika ktora by ich riadila tam neni.
ma ji v dodavane jednotce. Ale co si pamatuju, ze tu psaval TomasTT, tak ta sada cidel neni tak komplexni, jako u nas na LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dakujem za link , uz som to pochopil . Ale ked dynamicku esu tak riadne na konektory
LC. Do tohto by som asi nesiel.
Upravil sanko dne 15.06.2020 08:48
sanko napsal:
Dakujem za link , uz som to pochopil . Ale ked dynamicku esu tak riadne na konektory
LC. Do tohto by som asi nesiel.
no jenomze pak to taky vyzaduje firmwarovou kompatibilitu... to neni zadny open standard.
A pokud vim, tam BMW (od jiste doby) zacalo v tomhle TT hazet klacky pod nohy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2