rak72 napsal:
A která hodnota v dB platí? Za jízdy nebo na místě při zvedlých otáčkách?
V techničáku u R1100GS mám: stojící dB/ot 94/3250; za jízdy 80 dB.
Platí hluk na místě. Na nějakém DE serveru jsem to četl.
Na místě při 50% otáček max. výkonu.
Upravil Radek_S dne 04.06.2020 15:01
rak72 napsal:
A která hodnota v dB platí? Za jízdy nebo na místě při zvedlých otáčkách?
V techničáku u R1100GS mám: stojící dB/ot 94/3250; za jízdy 80 dB.
Platí hluk na místě. Na nějakém DE serveru jsem to četl.
Na místě při 50% otáček max. výkonu.
to jakoze urci nejdrive pri jakych otackach je maximalni vykon a pak na polovicnich otackach zmeri hluk ?
no nezamestnanost u polizei tedy asi nehrozi .........
nezbyva nez to tam jet o vikendu osobne okouknout, kdyz uz se muze
rak72 napsal:
A která hodnota v dB platí? Za jízdy nebo na místě při zvedlých otáčkách?
V techničáku u R1100GS mám: stojící dB/ot 94/3250; za jízdy 80 dB.
Platí hluk na místě. Na nějakém DE serveru jsem to četl.
Na místě při 50% otáček max. výkonu.
to jakoze urci nejdrive pri jakych otackach je maximalni vykon a pak na polovicnich otackach zmeri hluk ?
no nezamestnanost u polizei tedy asi nehrozi .........
nezbyva nez to tam jet o vikendu osobne okouknout, kdyz uz se muze
Hodnota statického hluku na místě je uvedena na výrobním štítku motorky. Je tam i v jakých otáčkách je statický hluk naměřen.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
je to tam...1150 GSA r.v. 2002, 86dB (A) - 3375 ot/min. Řekl bych, že výrobní štítek pana RAK72, který je na fotografii úspěšně drží nějaké tajemství.
Jinak ty otevřené výfuky mě fakt serou. Když jezdí na Červenohorské sedlo to je řev, ať těm majitelů s uřvanýma motorkama klidně rozčísnou pěšinku /došlápnout by na ně mohli i u nás/.
Ale co už jednou bylo homologováno a motorka je výfukem řádně osazena, na to se měli vy.srat.
Upravil monsery dne 04.06.2020 17:45
Lítám pomalu a nízko..
Tvl já žasnu, některým motorkářům vadí řev motorek a někteří by klidně jezdili na elektromotorce!
Kolik motorek jezdí v noci aby to někomu vadilo?
Svět s byrokratama se řítí do prdele.
Na elektromotorce nikdy nepojedu, raději půjdu pěšky.
Upravil rubi dne 05.06.2020 03:52
je to tam...1150 GSA r.v. 2002, 86dB (A) - 3375 ot/min. Řekl bych, že výrobní štítek pana RAK72, který je na fotografii úspěšně drží nějaké tajemství.
Jinak ty otevřené výfuky mě fakt serou. Když jezdí na Červenohorské sedlo to je řev, ať těm majitelů s uřvanýma motorkama klidně rozčísnou pěšinku /došlápnout by na ně mohli i u nás/.
Ale co už jednou bylo homologováno a motorka je výfukem řádně osazena, na to se měli vy.srat.
Souhlasím s tím, že zvětšování si pindíků různě "laděnými" výfuky pomocí vrtačky, vyndaných tlumivek nebo lešeňových trubek je akorát voser pro okolí. To, že motorka řve jako kráva neznamená, že má hezkej zvuk. Docela ty Němčoury, který chtějí mít v relaxačních zónách aspoň trochu klidu chápu.
Upravil Taborak dne 05.06.2020 07:11
rubi napsal:
Tvl já žasnu, některým motorkářům vadí řev motorek a někteří by klidně jezdili na elektromotorce!
Kolik motorek jezdí v noci aby to někomu vadilo?
Svět s byrokratama se řítí do prdele.
Na elektromotorce nikdy nepojedu, raději půjdu pěšky.
No vidíš, taky názor. Nicméně stejný váhy jako to, že někdo bude klidně jezdit na elektromotorce a nebo s či bez laďáku.
Jsně, pokud má někdo doslova vybastlený tlumiče z výfuku.. pak jo beru.. ale pokud máš homologovanou motorku, homologovanou koncovku.. pak to nechápu. Hlavně, tahle smyčka se začne utahovat.. viz EURO X limity pro plnění emisí výfukových plynů. Začalo to rozumně a kde jsme teď??
Vše má své limity... až na lidskou hloupost...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Je to stejný, jako když soudruzi zakázali vjezd do měst autům s nižší Euro emisní normou. Přestože se později prokázalo, že to žádnej vliv na ovzduší ve městech nemělo, zákaz už nikdo nezrušil a emisní plaketu (která je vlastně jen cejch k ničemu) mít musíš - pokud chceš sjet z obchvatu ku městu. Cílem těchto zeleno-rudých hujerů je sebrat lidem možnost se svobodně pohybovat a nebo jí aspoň snadno omezit. Ideálně jedním tlačítkem...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Cílem těchto zeleno-rudých hujerů je sebrat lidem možnost se svobodně pohybovat a nebo jí aspoň snadno omezit. Ideálně jedním tlačítkem...
podle mne jeden z motivu proste je, pomstit se pravici. Protoze pravicaci si casto na autech zakladaj.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Slavek-xxx napsal:
Cílem těchto zeleno-rudých hujerů je sebrat lidem možnost se svobodně pohybovat a nebo jí aspoň snadno omezit. Ideálně jedním tlačítkem...
podle mne jeden z motivu proste je, pomstit se pravici. Protoze pravicaci si casto na autech zakladaj.
To je hodně zajímavý názor i myšlenka.. je to taková blbost až je to klidně i pravda, u těch komoušů a zelenejch člověk nikdy neví
Máš u mě bludišťáka za originalitu
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
To je hodně zajímavý názor i myšlenka.. je to taková blbost až je to klidně i pravda, u těch komoušů a zelenejch člověk nikdy neví
Máš u mě bludišťáka za originalitu
ne to neni blbost.. ja ty jejich vypotky ctu... oni to sami semtam priznavaj
je to jeden, nikoliv ovsem jediny, motiv. Levicak proste pravicaky nenavidi podobne intenzivne, jako bolsevik ve dvacatych letech nacionalistu nebo sedlaka.
Ty mr.dky udelaji uplne cokoliv, aby rozmetali nas svet na prvocinitele. Nehlede na cenu.
Precti si neco o napadech a postojich Frankfurtske skoly (tu ma mmch Malacova
Upravil hicks dne 05.06.2020 16:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rubi napsal:
Tvl já žasnu, některým motorkářům vadí řev motorek a někteří by klidně jezdili na elektromotorce!
Kolik motorek jezdí v noci aby to někomu vadilo?
Svět s byrokratama se řítí do prdele.
Na elektromotorce nikdy nepojedu, raději půjdu pěšky.
Rozumím tomu, že jsi obdivovatel řevu motorek. Také se mi líbí dunivý projev 2válce /4válec ne, to je uječená děvka/.
Je potřeba přijmout fakt, že když bydlíš v blízkosti nějaké zájmové cesty a ten řev jsi nucen pořád vnímat, začneš mít myšlenky patřící do Černé kroniky.
Do nebe volající a neracionální je, že zakazují vjezd s legitimní výfukovou koncovkou dle směrnice EU, to je špatně.
Můj bezvýznamný protest bude takový, že se tam budu snažit nejet....
PS: těžba ropy je už za Hubbertovou křivkou, třeba se motorky na baterky dočkáš..
Lítám pomalu a nízko..
monsery napsal:
Rozumím tomu, že jsi obdivovatel řevu motorek. Také se mi líbí dunivý projev 2válce /4válec ne, to je uječená děvka/.
Je potřeba přijmout fakt, že když bydlíš v blízkosti nějaké zájmové cesty a ten řev jsi nucen pořád vnímat, začneš mít myšlenky patřící do Černé kroniky.
...mne vždy fascinuje logika: koupím si levný dům u silnice....najednou mi ten hluk vadí....ve finále zakážu dopravu na té silnici...
Viz. třeba kauza okruh Most....tady kousek třeba Ústecká ulice...široká výpadovka z města, ale postavily se kolem ní domy, tak rychlost kvůli hluku byla omezena na 50.....
Chtěl jsem elektro skůtr od BMW....ale když bych do garáží chtěl nabíječku, tak aby se udělaly pro všechny, nevyhoví přípojka pro dům, když by v našem resortu to chtěly dva domy, nevyhoví trafostanice.......atd....takže naprostý nesmysl, dojezd skůtru nesmyl....celé nesmysl....
Navíc v kolonách po Praze je laděný výfuk NUTNOST, do zrcátek nikdo nekouká, jedinná obrata je tedy zvuk....tiché elektro je sebevražda...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
...mne vždy fascinuje logika: koupím si levný dům u silnice....najednou mi ten hluk vadí....ve finále zakážu dopravu na té silnici...
Viz. třeba kauza okruh Most....tady kousek třeba Ústecká ulice...široká výpadovka z města, ale postavily se kolem ní domy, tak rychlost kvůli hluku byla omezena na 50.....
Přesně Praha a magistrála, obchvat Prahy atd.
Chtěl jsem elektro skůtr od BMW....ale když bych do garáží chtěl nabíječku, tak aby se udělaly pro všechny, nevyhoví přípojka pro dům, když by v našem resortu to chtěly dva domy, nevyhoví trafostanice.......atd....takže naprostý nesmysl, dojezd skůtru nesmyl....celé nesmysl....
Kamarád má cca dva roky barák a byl by problém 400V pro celou ulici. Už si nepamatuju přesně, ale bylo tam brutální omezení pro proud. Žádná část infrastruktury na to není připravena ani se to neřeší (ale to mi zrovna nevadí ).
Navíc v kolonách po Praze je laděný výfuk NUTNOST, do zrcátek nikdo nekouká, jedinná obrata je tedy zvuk....tiché elektro je sebevražda...
To je první co mě napadlo. Pražský provoz. Já má Dakara 2001, to je celkem tichá motorka. A je to boj . Až dorazí turisti, tohle bude pecka https://www.be-ri...x1EALw_wcB
Upravil xarrow dne 07.06.2020 11:07
hodně se v článkách o zákazu jízdy o víkendech a svátcích pro německo referovalo o hodnotě 80dB(A).
Dneska při mytí motockyklu r1200gs 2010 jsem objevil na výfuku tento text:
Motorcycle exhaust system noise emission control information
This BMW exhaust system 1812 7694460 meets EPA noise emission requirements of 80dB(A) for the following motorcycle BMW K25
Znamená to, že R1200GS s origo výfukem může jezdit o víkendech i kdyby ta jejich německá přiblblá novela vyšla v platnost ?