Tak hlavně, že Tě nesundal Já jel jednou ještě na starý Yamaze a trefil jsem ho ve 110km/h hlavou - naštěstí mě líznul z boku na předek helmy a ustál jsem to. Byla to strašná mrda a bažant se odkutálel do příkopu KO. Od tý doby nemám rád zvířátka a bažanty obvzlášť
Jinak dík za ten návod - přibalim k anténě EWS ještě konektor do zásuvky s kusem drátu a aspoň bude šance, že dojedu
Upravil MALI dne 05.06.2009 17:47
Zřejmě udělali soudruzi z NDR někdě chybu, je to docela s podivem jak se ty 12 ser.. a nejak mi prijde ze s tim nikdo nic nedělá. Holt kvantita výtězí nad kvalitou.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
No ono z pár příspěvků těžko soudit..Chtělo by to celkovou statistiku fabriky kolik 1150,potažmo kolik 1200 mělo nějakej závažněj problém. Ale pravdou bude,čím víc elektroniky,tím víc problémů..
Kubicek napsal:
Zřejmě udělali soudruzi z NDR někdě chybu, je to docela s podivem jak se ty 12 ser.. a nejak mi prijde ze s tim nikdo nic nedělá. Holt kvantita výtězí nad kvalitou.
No spíš jde o to, že se snaží ušetřit a proto přesunují výroby součástek na východ. Třeba EWS pro ročníky myslím 2008 se dělali v Maďarsku a tam to soudruzi jaksi pokazili.
MALI napsal:
Tak hlavně, že Tě nesundal Já jel jednou ještě na starý Yamaze a trefil jsem ho ve 110km/h hlavou - naštěstí mě líznul z boku na předek helmy a ustál jsem to. Byla to strašná mrda a bažant se odkutálel do příkopu KO. Od tý doby nemám rád zvířátka a bažanty obvzlášť
Jinak dík za ten návod - přibalim k anténě EWS ještě konektor do zásuvky s kusem drátu a aspoň bude šance, že dojedu
Tak toho trefit hlavou..asi bych udělal další badabuma to nevím co to Iveco, co jelo v závěsu..brrr
No a mě to pořád klepe a vibruje (dle mě odešla fajfky)...... asi koupím od Boba tu 1150 ADV a bude
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Brnak Jim napsal:
No pánové,jak čtu ty vaše zkušenosti s R 1200 GS(ADV) tak su strašně šťastněj,že mám jen tu sstovku.Ty zlepšováky(karburace,zrušit všechny dráty a elektroniku)to všechno má můj stroj 94 a na cesty mi stačí obyčejný nářadí.
To se tak nedá brát, je to od kusu. Je pravda, že se to začíná zhoršovat, ale zase dělají nápravy. Já například u ADV-07 najel 70tis. bez problému, bez závad, ani kardan se nedělal a to jezdila převážně offroudy. Zkus zabrouzdat třeba na chat Honda Afrika a to by si viděl těch závad. A přitom se považuje za bezporuchovou motorku. U GS 1100, 1150 u některých typů zlobily převodovky, praskali podsedlovky, prostě každý stroj má své mouchy, které je třeba vychytat. U 1200 tu podsedlovku už udělali pořádně, jinak a co se týká motoru a převodovky, tak jsem doposud nezaregistroval problémy u majitelů 1200. To že tam odchází elektronika typu EWS nebo elektronika u čerpadla je jak jsem psal proto, že snižují náklady na výrobu přesunem výroby směrem na východ. Dříve se odsuzovala stříkačka pak ABS, že je to potencionální vznik problémů (moc elektroniky) a teď už to má každá motorka GS 1100 i 1150 a všichni je považují za „držáky“. Problém v množství elektroniky nevidím spíš v té kvalitě výroby a ta je v posledních letech ve všech odvětví velmi špatná.
Jak mě tak pomalu přechází nasrání, vidím jako jedinou šanci opravdu poznat vychytávky na nejčastější závady. Tohle fórum je pro to jak dělané. Konec konců, motory drží. Kardany a převodovky taky. Telelever je famózní zařízení. Tlumiče drží. No a co si víc přát. Na EWS už vyzrát umíme (investice pár stovek). Elektronika řízení čerpadla jde obejít, to už je tu taky vychytané. Takže dáme hlavy a zkušenosti dohromady a za pomoci všeumělů (Tonda, Wing a další, díky Vám moc) si prostě poradíme a navzdory inženýrům z BMW dojedeme odevšad...
Upravil radosek dne 06.06.2009 18:14
Tak mě dneska v Brnisku když na světlech hópla zelená GSo střelilo a zdechlo, to bylo asi za to, jak jsem celej den prolízal a pročítal toto vlákno. sice šlo nastartovat ale střílelo to jak když mě upadl tlumič na 639 z jednoho laufu. Tak šup na chodník a zkoumat co se stalo. A ejhle krtice na levým válci povolila spona co drží (jsem pouhý začátečník a nekamenujte mě za terminologii) sání do válce. Což o to, spona pouze povolila, ale nějak pouze se základním nářadím (šroubovák a něco klíčů, bez kleští) nešla nasadit. Tak šup do Vichra (naštěstí to bylo cca 450m) a koupit klasickou šroubovací a pro sichr (abych se nemusel vracet) motexpásku. Po krátkém boji GSo zase vrčelo. Poučení pro mě, vozit si jednu pásku náhradní, neb origo sponky jsou sice krásný, ale já je neumím "nasadit" jen s tím co vozím sebou.
Ty j o po prostudovani tohoto vlakna se mi pomalu borti muj sen. 12GS v modry barve je muj sen, ale chtel sem bezudrzbovou masinu, co krom benzinu a oleje nic nechce. po banditovi a malym GS sem na to zvyklej. ale tohle me zacina odrazovat. forum se plni ruznejma poruchama, a 1150 se mi nelibi, ja snad bud zustanu u malyho GS nebo si koupim 1150R a bude...jinak drzim palce at se to dal nesere...
Miluju bublinky
TombaRider napsal:
Ty jo po prostudovani tohoto vlakna se mi pomalu borti muj sen.... ...forum se plni ruznejma poruchama...
No, po tom, jak mě Barborka nechala viset na dálnici, mě nenapadlo, že se jí budu někdy zastávat, ale je to tady.
Projdi si motorky, značku po značce a typ po typu. Potom si řekni, co po té motorce chceš, a začni vybírat... Je to prča, já to tak udělal a skončil jsem prstem na BMW R 1200 GS. Vždycky, když jsem si něco, cokoli, koupil, za krátký čas jsem pokukoval po něčem od konkurence. Se stejnými, nebo i lepšími parametry, s chytlavějším designem... U mé motorky je to tak, že už když jsem měl šestapůlu GéeSo, jsem měl jasno. Na Křivoklátě jsem potkal dvanáctku od BMW a láska byla na světě... Dnes na ní jezdím a líbí se mi pořád stejně. Ne ne, není pro mě jiná volba z motorek, které dnes brázdí silnice po celém světě... A se závadami je to tak, jak píšu o kus výš. Vychytáme mouchy, co tam soudruzi z NDR zanechali a bude to...
Jak to bylo v té reklamě? Když ji máš rád, není co řešit...
Včera jsem o tom mluvil s kamarádem co má 1150. 1200 jezdí jako sraček, množstvím už předběhly starší typy a tudíž i počet poruch je poměrně větší. Je jen škoda, že servisní zázemí není tak husté, tudíž u těch, co to dělají, jsou dlouhé čekací lhůty, nemluvě o dostupnosti ND. Já jsem s mášou spokojen.
OK, je to pravda je to kral silnic, ale zatim zustanu u svy 650, dalsi bude bmw jen nevim jestli 1150r, gs, nebo 120GS, podle penez nejspis...
Miluju bublinky
nazdar páni!
mám na Vs otázku: v nedeľu som svoju 12GS nenaštartoval vzhľadom k tomu že som chcel ísť z chorvátskeho Primoštenudomov do Bratislavy moc som sa nepotešil. pri štartovaní mi motorka iba šťukala. tak som pristúpil na naštartovanie cez káble motrka naštartovala. podobné skúsenosti som mal s kamošovej 12GSA keď sme boli tento rok v Maroku. dva dni mi na moto pred odjazdom pršalo, tak som si myslel že niekde mi to skrátka skratovalo. po asi 200 km som tankoval a moja moto znova neštartovala. iba to znám ťuk-ťuk zo štartéra. opäť som štartoval pomocou kábla a auta Zhruba po ďalších 400 km som tankoval ale moto už naštartovala bez problémov a tak som si to fičal až domov. po ceste ktoá bola 800 km som si doprial večeru v jednej reštike a keď som chcel ísť spokojne domov znova tá sviňa neštartovala!!! tak známa procedúra, auto a káble... ale tento krát iba šťuk-šťuk aj s káblami.... zavolal som si odvoz a doniesol som aj nabíjačku BMW . celú noc sa bat nabíjala a cca po 12 hod som prišiel že to teda naštarujem. a zase nič... tak vozík a šup do AWT BAVARIA. mechnik mi dnes volal že je bat v hajzli a že sa na to nevzťahuje záruka. no ale podľ a mňa, to nie je v bat. údajne je slabá lebo mám veľa prídavných al zariadení- hmlovky, GARMIN,STARCOM, vyhrievané sedadlá SARGENT. rovnaký problém mal ale kamarát na 12GSA r,výr. 2007 v MAROKU, kupili sme bat a ono to šlapalo pár dní a potom znovu neštartovala, vymenili sme si navzájom bat a išlo mu to. a za pár dní zase nič ani s tou inou bat. po príchode mu vymenili najprv alternátor a potom aj štartér. ja mám 12 GS r.výr 12/2007 do prevádzky 01/2008 najazdených 37 500 km. fakt môže bateria skapať za tak málo km? doteraz som nemal žiadne problémy. všetky zariadenia mi montoval servisák čo robí v BMW. viem že pár ľudí menilo v SR štartér. neviem ako mi meral batériu, ale povedali mi že štartér je ok. čo si o tom myslíte??? dík za reakcie.
Béďo
Prekontroluj si, zda mas dotazene srouby na baterce. Nekolikrat jsem jiz toto resil na motorkach a pak se ukazal takto banalni problem. Spatne to totiz dobiji a startuje.
Dale si zmer kolik ti dobiji baterku pri 1200ot/min a pak 4000ot/min, mel by jsi se pohybovat kolem 13-14V
Dale si muzes zmerit zda ti neco neodebira z baterky. Odpoj jeden konektor z baterky a dej mezi to ampermetr. Uvidis zda ti neco neodebira proud. Pokud mas alarm, tak urcite neco nameris.
Dej vedet jak jsi dopadl, popripade postoupime dal :-)
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz
Měl jsem jen jednu poruchu.Byla to baterka.Nestartovalo mi to ani na káble, ani na baterku. Volám Horskému do AuTecu, a že je to baterkou.Nakonec jo. Byla to prý vadná celá série, ten měsíc snad vyměnili 4ks. A to jsem měl najeto málo.Prostě,pech.
Nechápu jak je možné že ti mechanik řekl že se na to nevztahuje záruka. Záruka je dva roky a hotovo. Mělo by to být tedy napsané v servisní knížce anebo spíš mám dojem že pro ně je to moc papírování tak raději řeknou že na to záruka neplatí.
No to je asi jako když jsem si objednal tankvak od Lojza - záruka 2 roky, ale na zipy se ta záruka nevztahuje. Trošku mě to udivilo, protože Lojzo dělá kvalitní věci, tak předpokládám, že tam daji i kvalitní zipy. Myslim, že kdyby se mi zip po...., tak to po nich stejně budu chtít v rámci záruky.