Ty ovladače na riditka jsem viděl na jedny stavbě ,moc pekne udělaný ,taky cena tomu odpovídá , jak bylo psáno cely zapalování altik atd bych vzal urcite silent hektik zbaví se tím člověk i hall senzoru ,jinak rám delat komaxitem bych si možná rozmyslel
vidím ze vanu už mas ,tady jednu pěknou taky dela https://motoalex....op_1713386
Moc se těším na další foto ze stavby
Upravil DanielC dne 21.02.2023 17:40
DanielC napsal:
Ty ovladače na riditka jsem viděl na jedny stavbě ,moc pekne udělaný ,taky cena tomu odpovídá , jak bylo psáno cely zapalování altik atd bych vzal urcite silent hektik zbaví se tím člověk i hall senzoru ,jinak rám delat komaxitem bych si možná rozmyslel
vidím ze vanu už mas ,tady jednu pěknou taky dela https://motoalex....op_1713386
Moc se těším na další foto ze stavby
Ty jo ta vana vypadá líp jak od toho SWT, možná ty "průduchy" něco udělají..
Hele ten komaxit by jsi proč nedoporučoval?
Over than 250k km on BMW GS bikes
s tou vanou akorat nejde tad central (muselo by se to upravit)
jinak stim komaxitem (vim ze to pouzivaji v swt) ,ale podle me ,kdyz uz do toho das nemaly prachyych tak bych preferoval klasickej lak ,vypadato rozhodnel lepe a kdyz je kvalitne udelanej lak tak vydrzi taky hodne (jak hodne lidi rika ze komaxit vydrzi) a ono ten komaxit clovek musi taky dobre udelat hlavne podlak pod nej dobre pripravit a jak se jendou tukne na zaklad tak se to zacne loupat. vim ze stim asi nebudes jezdit hard enduro ale kaminky jsou svine
lako
Kamarád dělá veterány, když tam někdo přiveze něco v komaxu tak je to znát na první pohled.
Pokud se něco dává do komaxu tak je to potřeba pořádně vyčistit, odmastit a potom opískovat, pískováním se to zdrsní a potom to drží.
Problém u starejch verglů je ten že je to prolezlý ruznejma mastnotama
když se to ohřeje při vypalování a není to perfektně odmaštěný tak mastný vyzlíná
a dělá to paseku.
Upravil Kratkej dne 23.02.2023 17:33
Servisak > nemáš pravdu. I u komaxitu jde zakrýt co nechceš v laku...
jinak komax na rámu jiné motorky mám. Funguje jako pevný základ a nahore je pak normální vrchní barva. Ale to jen kvůli matnosti a sjednocení se zbytkem motorky. On ten komax je prostě pevnější a někdy i odolnější
zutro napsal:
Servisak > nemáš pravdu. I u komaxitu jde zakrýt co nechceš v laku...
jinak komax na rámu jiné motorky mám. Funguje jako pevný základ a nahore je pak normální vrchní barva. Ale to jen kvůli matnosti a sjednocení se zbytkem motorky. On ten komax je prostě pevnější a někdy i odolnější
prosim precti si to jeste jednou. Psal jsem ze jde zakryt ale je to pracnejsi aby to neschorelo pri vypalovani ne ze to nejde zakryt.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Máte pravdu, lak je jistota.
Mám zkušenost že komaxit je sice poměrně pružnej a hodně toho překryje a schová, ale povrch pod ním si často žije vlastním životem, oxiduje atd...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já tedy pokud to jde, tak pod komaxit nechávám materiál pozinkovat. Pak nehrozí , že když se komaxit někde naruší , že to nekoroduje. Osobně už jsem viděl i veterány , které majitel nechal nakomxitovat. Lakované dily jdou určitě lip opravit než komaxit.
.