Akorat si nejsem uplne jistej tou barvou... AlpinWeiss dobra.. plne arijska... nicmene...
Hloda mi porad, jestli ji neobjednat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
" Front Collision Warning (FCW) with brake intervention"
podle materialu umi to samo brzdit pokud by detekovalo kolizi...
- 12 kilo dole oproti 1250
- novy EVO telelever/paralever
Upravil hicks dne 28.09.2023 21:12
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
" Front Collision Warning (FCW) with brake intervention"
podle materialu umi to samo brzdit pokud by detekovalo kolizi...
- 12 kilo dole oproti 1250
- novy EVO telelever/paralever
Takže na silnici bude kus hadru a poletíš přes řítítka.
Tak to vážně nechci.,
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Za mne zklamání! Když pominu 1100 GS se světlem z Avie, tak byl hlavním rozlišovačem světlomet, kdy každý věděl , že se jedná o velké GS, a rovněž “mastodont” design. U 1300 sice jde opět o originál, ale už nehezký, hodně futuristický. Zrovna tak vnímám i vzhled celé motorky. Sportovní vzhled, ok, ale jde stále o cestovní enduro nebo jen “velké enduro”? Za mne mé R1150 GS a R1200 LC GSA je stále to, jak si cestovní enduro představuji. No, uvidíme, jak bude vypadat advík. Pokud bych měl dnes kupovat novou motorku, tak pak už bych raději Multistradu V4 Rally, kde je vidět, že si Ducati drží svůj design, který jen zdokonaluje, a co se týče motoru, brzd, posedu, podvozku, atd., tak udělali opravdu velký skok. Avšak stále se tu za mne bije, jestli je to cestovní enduro nebo superbike s designem cestovního endura, protože ten výkon, 170k, je fakt obrovský, možná až nadbytečný, ale chápu, že pro mnohé může být tou správnou univerzálností a všestranností.
Ale třeba bude v reálu R1300 GS pěkné. Asi jen zoufalé a zbožné přání věrného fanouška značky…
Upravil robbie5 dne 28.09.2023 23:37
král je mrtev, ať žije král !
jako majitel R 1200 R DOHC jsem nikdy neuvažoval o novém LC eRku, protože nemá přední vidli GS, pokud bych měnil, tak triple black, to je moc pěkný
co se hodně povedlo je motor, nejvíc NM a nejníž ze všech konkurentů při stejné spotřebě jak předešlý !
celkově hodně kompaktní a těžiště níž, čekal jsem ale že bude ještě o něco lehčí, však moje suché eRko má jen 198kg ! a to nemám lithiovou baterii
na X se bude zvykat a hned poznáš protijedoucí
čekám, že spoustu majitelů stávajích LC toto nedá spát a nakonec podlehnou a objednaj
PS založit nové vlákno a už ne OSTATNÍ
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
"The front brake lever activates the rear brake and the same goes for the rear lever activating the front brakes."
Nožní brzda aktivuje i přední? To se mi nezdá být dobrým nápadem.
Upravil hicks dne 29.09.2023 08:15
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Francis napsal:
Nožní brzda aktivuje i přední? To se mi nezdá být dobrým nápadem.
muze to byt v jinych pomerech.. ze nozni PREFERUJE zadek.
Mam to tak na ctyrkolce.. CFMOTO.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vypadá to, že v 80. letech dělali motorky konstruktéři.
V devadesátkách jim tam přihodili markeťáka, ale když měl blbý kecy, tak dostal od konstruktérů přes držku.
V roce 2003 bylo markeťáků už dost na to, aby se občas ubránili, když měla půlka konstruktérů dovolenou.
Ve 2012 byli konstruktéři v menšině a dostávali čočku pokaždý, když se ozvali
a teď je tam jeden konstruktér, kterej právě dokončil školu, je to pohublej brejlatej blbeček, co má čip pod kůží a je non stop na sociálních sítích. Má malej stolek se školní židlí u vchodu a každý ráno, každej markeťák, co jde okolo do svýho luxusního kanclu, mu dá preventivně facku nebo mu podkopne židli. Je bez prémií, bez obědů a za základní mzdu si tam chodí sednout, protože vedle ve firmě na výrobu forem pro plastový odlitky už mají plno.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Vypadá to, že v 80. letech dělali motorky konstruktéři.
V devadesátkách jim tam přihodili markeťáka, ale když měl blbý kecy, tak dostal od konstruktérů přes držku.
V roce 2003 bylo markeťáků už dost na to, aby se občas ubránili, když měla půlka konstruktérů dovolenou.
Ve 2012 byli konstruktéři v menšině a dostávali čočku pokaždý, když se ozvali
a teď je tam jeden konstruktér, kterej právě dokončil školu, je to pohublej brejlatej blbeček, co má čip pod kůží a je non stop na sociálních sítích. Má malej stolek se školní židlí u vchodu a každý ráno, každej markeťák, co jde okolo do svýho luxusního kanclu, mu dá preventivně facku nebo mu podkopne židli. Je bez prémií, bez obědů a za základní mzdu si tam chodí sednout, protože vedle ve firmě na výrobu forem pro plastový odlitky už mají plno.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tak konstrukci u BMW Motorrad jim můžeme závidět
pokrok nezastavíš
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Kdyby to bylo modulární, tak bych bral místo teleleveru klasickou vidli a 21 kolo. Pak možná všechny ty elektrokravinky pryč aby zůstal pouze motor.
Jinak, proč tam zmiňují nový telelever pro offroad?
Vždyť pokud se nepletu nemá adaptivní délku, takže proti překážce ti vždycky vyjede kolo trochu dopředu=větší náraz kolem do překážky...
Neexistuje špatné počasí!
Akorat si nejsem uplne jistej tou barvou... AlpinWeiss dobra.. plne arijska... nicmene...
Hloda mi porad, jestli ji neobjednat
pohraj si s tím v konfigurátoru BMW. Tam uvidíš i ceny
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven