Sally06 napsal:
Já na GSu jel asi před dvěma lety na 04rce. Líbilo se mi to. O výkon mi nikdy nešlo, takže i v tomhle případě je mi to úplně buřt, jestli budu mít 74 nebo 81 kW. O to tady vůbec nejde! Pokud jde o prachy, tak samozřejmě do toho chcu dát co nejmíň, že jo... Dvouvačky jsou od nějakých 170 do 240 tis. Pravděpodobně nejsem moc připravenej dát více, jak 200 tis. A teďka je právě otázka. Koupit klidně 07 za 160 což by se mi líbilo finančně a nebo raději připlatit ke 200 za dvouvačku?
nejde o rozdiel v maximálnom výkone ale v jeho priebehu...
OHC je oproti DOHC mdlé.... ak chceš vzducháča tak jedine dvojvačku
Myslím si že většině jezdců na zázračné DOHC natrhne p.rdel i obyčejná 1100....
to ja si vobec nemyslim... tie motorky a motory su neporovnatelne
tvoj problem je ze zamienas jazdca za motorku... ano 80% je vzdy o jazdcovi ale ked das dvoch rovnakych jazdcov na tieto dve motorky tak stara 1100GS si nečuchne
a aby to nevyznelo nejak moc pozitivne zaujato v prospech 1200 DOHC... ja viem ze je to uz "babicka" a z pohladu 1300 GSA vlastne prababka... motoricky oproti vodnikom o dve - tri triedy nizsie
ale otazka bola ktoru 1200 vzduch a na to sa treba zamerat... ci OHC a DOHC... tak som sem napisal co si myslim a este si myslim ze 1100 z titulu podstaty veci sem tahat vobec netreba
Upravil raptor dne 15.10.2024 17:10
live fast, die young be wild, have fun
O.K. už mlčím,jen mě zaskočilo že OHC je mdlé a nic lepšího než DOHC neexistuje. Takže si kupujte DOHC, ja mam 1100 a LC a měnit nebudu.
Kupredu spatki ni krok...
skinas napsal:
To máš skoro 2,5 litru na 10000 km.To si myslím,že je minimálně na prekroužkování.
Co bys překroužkovával? Vždyť je to sotva 0,24dcl na 1000km. Naprosto normální "průměrná" spotřeba oleje v závislosti na stylu jízdy u vzduchem a olejem chlazeného "boxeru".
Takže, když doleji cca 0,5l při +- 5000 km, a při 10 000km to vyměním, tak mi to žere 0,1l/1000km což je asi dobře, ne ?
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Ahoj, výrobce se pochopitelně kryje a píše i ten litr na tisíc, což je samozřejmě špatně, ale výrobce je tím krytý. V reálném provozu je ta spotřeba minimální a mezi výměnami někdy ani není nutné olej dolévat. Záleží to na provozních podmínkách např. v Alpách kde celý den člověk přidává a pak hlavně v prakticky neustále brzdí motorem se spotřeba pochopitelně zvýší... ale bavíme se např. o 1-2 dcl na tisíc km? Reálně za dovolenou v alpách (cca 3000km) 2x doliju cca po půl okénku, takže dohromady cca 0,5L
Mě to nakonec "páplo" po tripu do Maroka přesně 2 litry na 9800km.Hold je to vzducháč, je potřeba se tím smířit. Jinak mě motorka bez jedinyho zaváhaní dovezla až domů
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Francis napsal:
Mě tak-tak vystačí dva litry na 6000 km letní dovolené. Obě R1200 ST žerou +- stejně asi 1,5 dcl/1000 km
????
1,5 deci na 1000km =0.9l na 6000km
Má to správně, když ten vypočet vynásobíš 2 motorkama (obě R1200ST) jak píše
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Francis napsal:
Pivos: dobrý žert, ale jednou prdelí se nedá sedět na dvou motorkách zároveň, jet dvěma motorkami na jednu dovolenou :-)
já měl za to, že jedete dva, každý na své motorce
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven