Nazdárek, tak jsem měl na manžetě kapičku, když jsem ji odtáhl tak tam byly ještě asi další čtyři, které byly částečně naředěny kondenzem. Samozřejmě zkontroluji stav náplní, ale radši to stejně rozdělám. Zkouknul jsem toto video :
https://www.youtube.com/v/L0_j8SuiFQI
postup sundání je celkem jasnej, jen mě zajímá jestli po vyndání kloubu se už dostanu ke guferu vstupní hřídele do reduktoru (hrušky) popř. prosím o radu co tady ještě zkontrolovat, případně jestli je nějaký fígl jak gufero vyměnit. Kdybyste někdo věděl rozměr gufera tak bych to taky uvítal abych si ho koupil předem. Díky
Když se to Drákule stalo poprvé, volal jsem guru Cyrila a ten řekl, že pokud motorka dlouho stojí ve studené garáži, tedy po zimě, gufero téci může, ale po několika jízdách únik přestane. Takže jsem sesunul manžetu, vypustil panáka, jezdilo se, ještě jednou se malinko vypustilo a pak už to neteklo. Ale pokud to začne uprostřed sezóny, tak může být opravdu něco špatně.
Díky za reakci, panák tam nebyl ani zdaleka, odhal bych to tak na maximálně 5ml prostě pár kapiček, je pravda že jsem letos vyjel jen 2x tedy na BMW pro mě sezóna ještě nezačala, zatím spíš honím endurko. Za 2 týdny jedu do Alp tak bych to nerad nějak pokoušel....pořádně to projedu a uvidíme?!?!? Ještě jednou dík
Tak jsem to dnes trochu projel a vypustil olej jak z reduktoru tak z převodovky. množství bylo dostatečný, z převodovky byl olej krásně čistej. V reduktoru byl trochu zkalenej ale našel jsem v něm trošku kovových šupinek, opravdu nepatrné množství na magnetu a trošku i v oleji. Věřím že kdokoli jinej by si toho ani nevšiml, když se vypouštěl olej z Jawy tak tam toho bylo daleko víc a hlavu jsem si z toho nedělal. Chci se zeptat jestli je tady nějaká další zkumavka a jestli je to normální nebo ne. Olej používám Mogul 90H a najel jsem cca 5000km