Tonda napsal:
Ono to zkonektorování výhřevu heftů myslím není u RT a RS stejné jako u GS (já si toho prvně nevšimnul, že se ptáš na RT - u GS je to úplně pod nádrží), ale spíš je to jakoby víc na některém boku před nádrží (jsou tam takové držáčky těch konektorů pod sebou) - prostě hledej volný konektor, tak jak jsem ti ho popsal výše (teď už si fakt z hlavy nevzpomenu na které je to přesně straně).
Jo, jo Toníku, mělo by to být někde bokem palubky. A teď k tomu konektoru. Jak píšeš - jsou tam dva hnědé a dva černé. Tzn. co??? Z těch Heat Demon vedou tři(bílý pro plný výkon, modrý pro poloviční a červená kostra) I přepínač na palubce má tři polohy 0 - 1/2 a 1. Ty dráty v konektoru jsou třeba hnědý 1/2 a černý 1 ?? Nebo je to kostra a prostě +. To by teda znamenalo, že z fólií jde červený na hnědý, nebo černý a bílý s modrým na tu druhou barvu a řeší si to přepínač na palubce??? Ty jo trochu jsem se do toho zamotal.
Jenže ty fólie mají dva okruhy. Když modrý nezapojím, tak to půjde jenom naplno. Rozumím tomu dobře, že v konektoru je jenom + a - a to pro každou stranu zvlášť??
Nepujde to naplno protoze tam pujde mensi napeti.. budou proto hrat min.. tu slabsi polohu dela ten vypínač...
Po prepnuti na jednu polohu tam jde 12V a na druhou polohu jen 7V.. to dela ten mensi vyhrev..
Jinak ten konektor je spaskovany ke svazku na leve strane jakoby pod zrcátkem...
Krasne je kompletni postup montaze videt i na obrazkach zde:
Tonda napsal:
Ono to zkonektorování výhřevu heftů myslím není u RT a RS stejné jako u GS (já si toho prvně nevšimnul, že se ptáš na RT - u GS je to úplně pod nádrží), ale spíš je to jakoby víc na některém boku před nádrží (jsou tam takové držáčky těch konektorů pod sebou) - prostě hledej volný konektor, tak jak jsem ti ho popsal výše (teď už si fakt z hlavy nevzpomenu na které je to přesně straně).
Jo, jo Toníku, mělo by to být někde bokem palubky. A teď k tomu konektoru. Jak píšeš - jsou tam dva hnědé a dva černé. Tzn. co??? Z těch Heat Demon vedou tři(bílý pro plný výkon, modrý pro poloviční a červená kostra) I přepínač na palubce má tři polohy 0 - 1/2 a 1. Ty dráty v konektoru jsou třeba hnědý 1/2 a černý 1 ?? Nebo je to kostra a prostě +. To by teda znamenalo, že z fólií jde červený na hnědý, nebo černý a bílý s modrým na tu druhou barvu a řeší si to přepínač na palubce??? Ty jo trochu jsem se do toho zamotal.
Je to jak píše Ježek. Konektor na boku před nádrží. Akorát ta pojistka by měla být č.7 (je myslím u všech R1100 pro vyhř.hefty)
Tady máš "výcuc" ze schématu a obr. pojistkové , relátkové skříňky:
Ještě poslední otázku. Pokud budou na těch fóliích dva samostatné okruhy, tak bych měl asi zapojit oba dráty a tím dosáhnout max.ohřev s tím, že origo. vypínač si to doreguluje 7/12V.
Ten kolébkový vypínač má vypnuto uprostřed ??
tomle1 - jestli to bude na těch fóliích s těmi okruhy jak píšeš, tak to zapoj tak, abys využil jejich max. ohřev. Vypínač u R1100 má vypnuto uprostřed.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
tomle1 - jestli to bude na těch fóliích s těmi okruhy jak píšeš, tak to zapoj tak, abys využil jejich max. ohřev. Vypínač u R1100 má vypnuto uprostřed.
Díky. Já jsem si to myslel. Fólie už přišly a vypadá to, že opravdu stačí zapojit jenom bílý pro plný výkon, bo je propojenej na oba okruhy - pravdu měl tento chlapec Ježek
ahoj všichni. Dnes jsem RT rozházel, nalepil fólie, nasadil nové gripy, nandal pojistku a našel ten konektor. Abych něco neposral tak jsem si koupil i měřák. Jenže na výstupu s konektoru je 12V na obou polohách přepínače. Tak teď nevím. Buď tam něco chybí nebo nevím. O nic asi nejde. Zapojím obě větve fólií a i tak to bude hřát míň a víc.
Tak všechno šlape jak má. Hodně mě zmátlo měření na konektoru, kde měřák hlásil 12V na obou polohách přepínače. Po připojení fólií se stal zázrak a měřák začal ukazovat hodnoty 7 a 12V dle polohy přepínače. Je to dáno sériovým a paralelním přepnutím přepínače(dle Tondy). Díky všem za užitečné rady. Náklady 380 gripy replika BMW a 100 fólie pod ně. Ahoj Tomle
Ahoj, máte někdo rukavice s klokanem? Moje F650GS už má gripy dost ojetý do hladka, že klokan mě úplně klouže a obyčejný kožený cca drží, ale musím to křečovitě držet. Zajímalo by mě teda, jestli to vůbec nový gripy spraví. Jaký máte zkušenosti po výměně? Designově se mě víc líbí http://www.mototr...125mm.html a jinak origo http://www.mototr...130mm.html
Pak už mě jedině napadá nějak namazat lanko plynu, když se s nim tak peru. Po hodině jízdy už mám v ruce úplnou křeč
Jenže jedny se hodí na jedenáctku a jedenáct pade a druhý ty užší na dvanáctku. Takže nevybírej vzhledově ale podle průměru rukojetí.
Upravil LukyGs dne 16.03.2014 15:10
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Mám rukavice Held http://yshop.cz/p...rettyPhoto. Klokánek hlaďounkej, ale na tom bavu mě to klouže :-( mívala jsem vyhřívaný gripy oxford na hondě a žádnej problém nebyl. Potom už mám nějaký obyč noname rukavice.
K těm velikostem - někdo tady do vlákna dával příspěvěk, že na 1150 a 650 koupil jedny a ty samý pruhovaný a seděli na oboje. V eshopu píšou u těch prvních na řidítka 22, ale v druhý větě píšou 26, tak tomu úplně nerozumím. Já se bojim, aby ty druhý (pruhovaný) opět neklouzali.
Upravil Mysanek dne 16.03.2014 15:23
tyhle rozdílné průměry jsou na nevyhřívané řídítka. Aspoň já to tak mám na RT. Na plynu je váleček o pr.26mm a na druhé straně 22mm. Údajně motorky vybavené vyhříváním mají 26 na obou stranách. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno.
tomle1 napsal:
tyhle rozdílné průměry jsou na nevyhřívané řídítka. Aspoň já to tak mám na RT. Na plynu je váleček o pr.26mm a na druhé straně 22mm. Údajně motorky vybavené vyhříváním mají 26 na obou stranách. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno.
A teď babo raď. Co vím určitě, tak na 650 půjdou origo pruhované. Otázkou tedy jen je, aby po tom klokan neklouzal. Zítra se zastavím za motorkou, všechno řádně proměřím, ochmatám 650, 650 Dakara a 1200ADV a doufám, že to rozlousknu
Tak dneska jsem na to přišla. Jelikož tady ve vlákně kluci měnili hladký za pruhovaný, tak je jasný, že jsou stejný, rozdíl je pouze v délce. V eshopu paolo to mají dokonce jasně napsaný - 26mm na obou stranách. To platí samozřejmě jen pro motorky s vyhříváním.
2624/L, díra 26-26mm, 125mm - hladký
1690/F/24, díra 26-26mm, 130mm - pruhovaný
Hotovo, asi koupim hladký, prostě se mě víc líběj ;-) A co se týče klouzání rukavic, tak na jiných tolik neojteých gripech už to šlo, tak doufám, že se problém vyřeší ;-)
Upravil Mysanek dne 17.03.2014 20:32