Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
 
F800 GS
TomasTT
#81 
Přidané 05.05.2008 14:41
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
To je podobný jako na 1150. Tam je uchycení taky v gumě. Nepřijde mi to jako nevýhoda.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
jarax
#82 
F800 GS
Přidané 05.05.2008 15:14
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
...1150 jsem měl předtím, a pokud si vzpomínám, takžádný gumy mezi řidítkama a brejlema nebyly, bylo to tam úplně natvrdo. Proto sem byl z tohodle pro mně nového systému tak vyjukanej... Ale je možné, že se pletu, takovej mechanik zase nejsem...
 
http://www.mototrip.info
jarax
#83 
F800 GS
Přidané 13.05.2008 16:59
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
vruuuuuuuuum .... pěkné videjko... http://www.youtub...iaO80MRvGg have a fun!!
Upravil jarax dne 13.05.2008 17:22
 
http://www.mototrip.info
Draco
#84 
F800 GS
Přidané 13.05.2008 17:09
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 27.02.07
Jen to hodím do okna Wink
YouTube Video
 
jarax
#85 
F800 GS
Přidané 13.05.2008 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
si ajťák, co? Smile
 
http://www.mototrip.info
Robert
#86 
F800 GS
Přidané 13.05.2008 19:03
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Poradí mi někdo kde to i za peníze půjčej cca na 1/2 - 1 den. To moje řádění po lese s 1200GS je opravdu MASOCHISMUS a tak zvažuju změnu druhu nebo doplnění stáje.
Robert přiložený následující obrázek:


[46.14Kb]
Upravil Robert dne 13.05.2008 19:03
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
randolf
#87 
F800 GS
Přidané 13.05.2008 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Potrebuju radu - mam nove F800GS a mam porad pocit, ze je zadek porad moc vysoko .. a to presto ze mam predpeti pruziny nastavene na minimum... jde s tim neco udelat? Mam k dispozici jen nemecky navod a nemecky jaksi ... nezvladam.
Na obrazku je neco o nejakem dalsim nastaveni te pruziny.helpless

A propos - nemate nekdo v elektronicke podobe cesky, anglicky, francouzsky, slovensky ci polsky navod? I rusky a spanelsky by mi asi pomohl vice nez ten nemecky kde je prumerne jedno slovo na radku GrinShock

Diky!


Jinak co se tyce mych postrehu ohledne motorky ... nemam s cim ale moc srovnavat (Jawa 350 - 634 a fichtl Wink) a ze mam povahu kritickou, bude vice tech spatnych, coz ovsem neznamena, ze bych nebyl spokojeny! Jsem!

- Motorka je to fakt uzasna a dilenske zpracovani ... no ... cekal jsem ze to bude super, precejen je to BMW, ale ono je uplne skvele!!! Jini vyrobci proti ni vypadaji nako hracky.
- Promyslene detaily. Namatkou: Umisteni vicka nadrze, zarovka v potkavacce a dalkovce je stejna - lisi se reflektor, atd.. nemam, jak uz jsem rekl, s cim moc porovnavat, takze nevim, co je normalni Smile
- Skvely motor - tahne neuveritelne plynule... bez vycitek se da radit o dve rychlosti Wink 1 > 2 > 4 > 6

Problemy:
- Mouchy jsou vsude a to i pri malych rychlostech .. rekl bych, ze ten stitek vzduch vychyluje prave uplne presne na helmu Sad
- Ovladani blinkru je na zblazneni, zajimalo by mne, jestli si na to vubec kdy zvyknu
- Predni vidlice se pri brzdeni fakt dost potapi, coz je ale pochopitelne
- Vubec zadne ulozne prostory... cekal jsem alespon NECO. Neni ani kam dat zamek kotoucovky
- Nedostatecne naradi
- Tuha zadni pruzina, viz. vyse
- HROZNE NEPOHODLNE SEDLO .. podle mne spolu se stitkem a nastavenim prevodu asi nejvetsi chyba
- ABS nejde zani ZAPNOUT pri jizde.. cekal jsem, ze musim zastavit abych ho vypnul, ale pro zapnuti je to podle mne zbytecna otrava
- Zvuk motoru... nekde jsem cetl, ze se to lidem libi, mne ale prave uplne naopak.. vubec.
- Zrcatka nic moc vyhled, podle mne.
- Nechapu prevodovku. Jednicka je podle mne prilis vysoko (jet krokem vicemene nejde, aniz bych mackal spojku). Petka a sestka jsou stejne. Doslova. petka ma prevod (tusim) 25/26 a sestka 26/25. No je to normalni? K cemu tam ta sestka je? Nevite nekdo, jestli nejde nejak ty prevody predelat? Napriklad dat si tam rozetu s vyssim poctem kolecek nebo jinak snizit staly prevod a sestku naopak zvednout?



Rad bych Vas poprosil o Vase nazory, jak se s temi problemy vyporadat... hlavne ta prevodovka, sedlo a zadni pruzina. Diky!

Ondra
Upravil randolf dne 13.05.2008 23:13
 
jarax
#88 
F800 GS
Přidané 14.05.2008 09:29
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
Robert napsal:
Poradí mi někdo kde to i za peníze půjčej cca na 1/2 - 1 den. To moje řádění po lese s 1200GS je opravdu MASOCHISMUS a tak zvažuju změnu druhu nebo doplnění stáje.


Zavolej si do Autecu v praze, půjčej klidně na 2 hodiny zadarmo.
 
http://www.mototrip.info
jarax
#89 
F800 GS
Přidané 14.05.2008 09:38
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
Problemy:
- Mouchy jsou vsude a to i pri malych rychlostech .. rekl bych, ze ten stitek vzduch vychyluje prave uplne presne na helmu / MOHU POTVRDIT, PLEXI MOC NEMAKA. ALE YASE NA OFFROAD JE TOHLE PLEXI DOSTATECNE. TOURATECH DELA NEJAKY NASAZOVACI DEFLEKTOR, KTERY BY TO MOHL RESIT. ALE BYLO BY POTREBA VYZKOUSET. NEMATE TO NEKDO?


- Ovladani blinkru je na zblazneni, zajimalo by mne, jestli si na to vubec kdy zvyknu / TO SI ZVYKNES, MNE UZ PRIJDE HORSI TO ALA JAPONSKE OVLADANI

- Predni vidlice se pri brzdeni fakt dost potapi, coz je ale pochopitelne / CEKAL JSEM ZE TO BUDE HORSI, TAKZE JSEM SPOKOJEN, ALTERNATIVNE JE MOZNE TAM VRAZIT PROGRESIVNE VINUTE PRUZINY.TT DODAVA ZA NECO KOLEM 2500 Kc

- Vubec zadne ulozne prostory... cekal jsem alespon NECO. Neni ani kam dat zamek kotoucovky / MNE SE POD SEDLO VEJDE RETEZ A ZAMEK NA KOTOUC ABUS, ALE JE TO TETRIS Smile

- Nedostatecne naradi / SEDI, UZ SI DELAM SVOJE A PUJDE MISTO LEKARNICKY

- Tuha zadni pruzina, viz. vyse / TO JE SUPER, MAM POVOLENO NA MIN A S BAGAZI JE TO OK, AZ SE PRUZINA UNAVI, JEN TROCHU PRITAHNU. TOHLE NEPOVAZUJU ZA NEVYHODU

- HROZNE NEPOHODLNE SEDLO .. podle mne spolu se stitkem a nastavenim prevodu asi nejvetsi chyba / SOUHLAS, ALE STITEK JE HORSI, SEDLO SE PO CASE TROCHU VYSEDI...

- ABS nejde zani ZAPNOUT pri jizde.. cekal jsem, ze musim zastavit abych ho vypnul, ale pro zapnuti je to podle mne zbytecna otrava / CO NADELAS Smile

- Zvuk motoru... nekde jsem cetl, ze se to lidem libi, mne ale prave uplne naopak.. vubec. / A MNE JO Smile

- Zrcatka nic moc vyhled, podle mne. / NENI PROBLEM DAT JINE, ALE JA SU ZATIM CELKEM SPOKOJEN

- Nechapu prevodovku. Jednicka je podle mne prilis vysoko (jet krokem vicemene nejde, aniz bych mackal spojku). Petka a sestka jsou stejne. Doslova. petka ma prevod (tusim) 25/26 a sestka 26/25. No je to normalni? K cemu tam ta sestka je? Nevite nekdo, jestli nejde nejak ty prevody predelat? Napriklad dat si tam rozetu s vyssim poctem kolecek nebo jinak snizit staly prevod a sestku naopak zvednout? / ROZETA TO POSUNE VSECHNO NAHORU NEBO DOLU, TO JE DOBRE NA OFFROAD. SPATNE POMERY TO NESPRAVI. jAK NAPRAVIT POMERY NETUSIM, ALE MNE 5 A 6 MOC NETRAPI. sPIS BYCH SE PRIKLANEL K TE 1 TROCHU DOLU

 
http://www.mototrip.info
jarax
#90 
F800 GS
Přidané 14.05.2008 09:42
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
návod mám, ale z toho se na snížení sedla nedočteš nic. Trochu tomu pomůže to předpětí, ale nastavení útlumu na výšku sedla nemá vůbec vliv. Úvlum se šteluje takovým šroubem přímo na tlumiči - doleva povolit / doprava utahnout. Jak nastavit neporadim, je to věc vkusu a typu terénu. Na silnici mam úplně povoleno všechno, protože mi vyhovuje "příjemné houpání" než rázy do zad. Když naložim batůžek a bagáž, jak předpětí, tak útlum lehce přitahnu. V ofroadu si rád nechám poradit...
 
http://www.mototrip.info
TomasTT
#91 
F800 GS
Přidané 14.05.2008 10:17
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Nejsou pustit o cm vidle v brejlích? Na G650X to normálně šlo.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Robert
#92 
F800 GS
Přidané 15.05.2008 23:07
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Už mám pořešeno, F800GS prostě neni BOXER tak prubnu G 650 X ta je podle kluků z Touratechu na kravení dobrá. A F 800 je na mě malá.
Robert přiložený následující obrázek:


[97.72Kb]
Upravil Robert dne 15.05.2008 23:09
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
randolf
#93 
F800 GS
Přidané 15.05.2008 23:32
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Robert napsal:
F800GS prostě neni BOXER tak prubnu G 650 X


annoy A G 650 X snad je boxer? Smile

(neber mne vazne, chapu te)
 
TomasTT
#94 
F800 GS
Přidané 16.05.2008 00:27
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
No kolega na G650X jezdil teď o víkendu na téhle akci (24h enduro závod na písku u Berlína - okruh asi 20km, rolety, výjezdy, duny - pořád písek, jeli kategorii jedna motorka a 4 jezdci):
http://gcc.baboon...=DOC_11221
Motorka měla otevřený sání, jiný tlumič, racingový výfuk a jezdila tak, že prý se to dalo porovnat se superendurem nebo HP2. Prý neuvěřitelný.
Mimochodem jejich tým amatérů bez zkušeností dojel 20, což není tak strašný. Každopádně porazili oba týmy profíků z hechlingenu na HP2. Prý po téhle zkušenosti musí přehodnotit názor na G650X ale takhle upravená je prý se sériovou absolutně nesrovnatelná.

www.touratech.de/new/images/bbcode/06_ed08.jpg
www.touratech.de/new/images/bbcode/19_ed08.jpg
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Vjetrnik
#95 
F800 GS
Přidané 16.05.2008 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
to Tom: když ostré enduro, tak správná barva je oranžová....Wink...a né modrobílá...

i když G450 možná nebude až tak nezajímavá hračka...

pokud se jelo v písku, jak je vidět na fotkách, tam opravdu HP2 nemůže lehké 650 konkurovat....výkon tam není rozhodující....
 
TomasTT
#96 
F800 GS
Přidané 16.05.2008 12:51
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
No jo, ale tohle není ostré enduro ale pořád cestovní enduro. Dá se na tom relativně někam dojet, i když je to hodně kompromisní. Nicméně je to 650ccm stříkačka a za ty peníze ne úplně nezajímavá. Za 30 tisíc se přihodí kokpit a oficiálně (ne individálně) se vyrábí mrak doplňků a jde z toho udělat něco takové, na čem bych si klidně představil že můžu jezdit:

www.touratech.com/shops/015/images/kategorie/g650xdakar_parts.jpg
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Vjetrnik
#97 
F800 GS
Přidané 16.05.2008 13:20
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
prostě spousta doplňků a je z toho KTM 640 Adventure....:-))))))))))))

ale je fakt, že tohle bych si taky uměl představit...
jen co jsem slyšel, tak vždy kritiku na podvozek G650, zadní centrál prý bída...
 
TomasTT
#98 
F800 GS
Přidané 24.05.2008 19:45
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
No jo, je z toho 640Adv ale s poloviční spotřebou, dvojnásobnou životností a třetinovými vibracemi Smile

Ale vážně - právě jsem se vrátil z testování dvou novinek (F800 a Tenere) a je to fakt slušný. Obě slušný, motoricky je F800 masakr, já bych se na tom jistě někde zabil. Myslím na silnici. Absolutní funbike bez limitu.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
shimi
#99 
F800 GS
Přidané 24.05.2008 21:49

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
na tu tenerku se taky těšim,F800 sem jen tak trochu projížděl a je to vážně supr,ten motor to je masakr,jde stoho strach,ale teď mam na víkend Triumph Tiger a to je masakr,ten tříválec to je vážně paráda,opravdu sem to nečekal jak to pojede,ale je to hodně silniční motorka,ale paráda
 
swat
#100 
F800 GS
Přidané 25.05.2008 14:42
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Co to bylo za maníky včera u Křtin na 3x F800GS šedé barvy ???
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 105
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI