To je podobný jako na 1150. Tam je uchycení taky v gumě. Nepřijde mi to jako nevýhoda.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
...1150 jsem měl předtím, a pokud si vzpomínám, takžádný gumy mezi řidítkama a brejlema nebyly, bylo to tam úplně natvrdo. Proto sem byl z tohodle pro mně nového systému tak vyjukanej... Ale je možné, že se pletu, takovej mechanik zase nejsem...
Poradí mi někdo kde to i za peníze půjčej cca na 1/2 - 1 den. To moje řádění po lese s 1200GS je opravdu MASOCHISMUS a tak zvažuju změnu druhu nebo doplnění stáje.
Robert přiložený následující obrázek:
[46.14Kb]
Upravil Robert dne 13.05.2008 19:03
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Potrebuju radu - mam nove F800GS a mam porad pocit, ze je zadek porad moc vysoko .. a to presto ze mam predpeti pruziny nastavene na minimum... jde s tim neco udelat? Mam k dispozici jen nemecky navod a nemecky jaksi ... nezvladam.
Na obrazku je neco o nejakem dalsim nastaveni te pruziny.
A propos - nemate nekdo v elektronicke podobe cesky, anglicky, francouzsky, slovensky ci polsky navod? I rusky a spanelsky by mi asi pomohl vice nez ten nemecky kde je prumerne jedno slovo na radku
Diky!
Jinak co se tyce mych postrehu ohledne motorky ... nemam s cim ale moc srovnavat (Jawa 350 - 634 a fichtl ) a ze mam povahu kritickou, bude vice tech spatnych, coz ovsem neznamena, ze bych nebyl spokojeny! Jsem!
- Motorka je to fakt uzasna a dilenske zpracovani ... no ... cekal jsem ze to bude super, precejen je to BMW, ale ono je uplne skvele!!! Jini vyrobci proti ni vypadaji nako hracky.
- Promyslene detaily. Namatkou: Umisteni vicka nadrze, zarovka v potkavacce a dalkovce je stejna - lisi se reflektor, atd.. nemam, jak uz jsem rekl, s cim moc porovnavat, takze nevim, co je normalni
- Skvely motor - tahne neuveritelne plynule... bez vycitek se da radit o dve rychlosti 1 > 2 > 4 > 6
Problemy:
- Mouchy jsou vsude a to i pri malych rychlostech .. rekl bych, ze ten stitek vzduch vychyluje prave uplne presne na helmu
- Ovladani blinkru je na zblazneni, zajimalo by mne, jestli si na to vubec kdy zvyknu
- Predni vidlice se pri brzdeni fakt dost potapi, coz je ale pochopitelne
- Vubec zadne ulozne prostory... cekal jsem alespon NECO. Neni ani kam dat zamek kotoucovky
- Nedostatecne naradi
- Tuha zadni pruzina, viz. vyse
- HROZNE NEPOHODLNE SEDLO .. podle mne spolu se stitkem a nastavenim prevodu asi nejvetsi chyba
- ABS nejde zani ZAPNOUT pri jizde.. cekal jsem, ze musim zastavit abych ho vypnul, ale pro zapnuti je to podle mne zbytecna otrava
- Zvuk motoru... nekde jsem cetl, ze se to lidem libi, mne ale prave uplne naopak.. vubec.
- Zrcatka nic moc vyhled, podle mne.
- Nechapu prevodovku. Jednicka je podle mne prilis vysoko (jet krokem vicemene nejde, aniz bych mackal spojku). Petka a sestka jsou stejne. Doslova. petka ma prevod (tusim) 25/26 a sestka 26/25. No je to normalni? K cemu tam ta sestka je? Nevite nekdo, jestli nejde nejak ty prevody predelat? Napriklad dat si tam rozetu s vyssim poctem kolecek nebo jinak snizit staly prevod a sestku naopak zvednout?
Rad bych Vas poprosil o Vase nazory, jak se s temi problemy vyporadat... hlavne ta prevodovka, sedlo a zadni pruzina. Diky!
Robert napsal:
Poradí mi někdo kde to i za peníze půjčej cca na 1/2 - 1 den. To moje řádění po lese s 1200GS je opravdu MASOCHISMUS a tak zvažuju změnu druhu nebo doplnění stáje.
Zavolej si do Autecu v praze, půjčej klidně na 2 hodiny zadarmo.
Problemy:
- Mouchy jsou vsude a to i pri malych rychlostech .. rekl bych, ze ten stitek vzduch vychyluje prave uplne presne na helmu / MOHU POTVRDIT, PLEXI MOC NEMAKA. ALE YASE NA OFFROAD JE TOHLE PLEXI DOSTATECNE. TOURATECH DELA NEJAKY NASAZOVACI DEFLEKTOR, KTERY BY TO MOHL RESIT. ALE BYLO BY POTREBA VYZKOUSET. NEMATE TO NEKDO?
- Ovladani blinkru je na zblazneni, zajimalo by mne, jestli si na to vubec kdy zvyknu / TO SI ZVYKNES, MNE UZ PRIJDE HORSI TO ALA JAPONSKE OVLADANI
- Predni vidlice se pri brzdeni fakt dost potapi, coz je ale pochopitelne / CEKAL JSEM ZE TO BUDE HORSI, TAKZE JSEM SPOKOJEN, ALTERNATIVNE JE MOZNE TAM VRAZIT PROGRESIVNE VINUTE PRUZINY.TT DODAVA ZA NECO KOLEM 2500 Kc
- Vubec zadne ulozne prostory... cekal jsem alespon NECO. Neni ani kam dat zamek kotoucovky / MNE SE POD SEDLO VEJDE RETEZ A ZAMEK NA KOTOUC ABUS, ALE JE TO TETRIS
- Nedostatecne naradi / SEDI, UZ SI DELAM SVOJE A PUJDE MISTO LEKARNICKY
- Tuha zadni pruzina, viz. vyse / TO JE SUPER, MAM POVOLENO NA MIN A S BAGAZI JE TO OK, AZ SE PRUZINA UNAVI, JEN TROCHU PRITAHNU. TOHLE NEPOVAZUJU ZA NEVYHODU
- HROZNE NEPOHODLNE SEDLO .. podle mne spolu se stitkem a nastavenim prevodu asi nejvetsi chyba / SOUHLAS, ALE STITEK JE HORSI, SEDLO SE PO CASE TROCHU VYSEDI...
- ABS nejde zani ZAPNOUT pri jizde.. cekal jsem, ze musim zastavit abych ho vypnul, ale pro zapnuti je to podle mne zbytecna otrava / CO NADELAS
- Zvuk motoru... nekde jsem cetl, ze se to lidem libi, mne ale prave uplne naopak.. vubec. / A MNE JO
- Zrcatka nic moc vyhled, podle mne. / NENI PROBLEM DAT JINE, ALE JA SU ZATIM CELKEM SPOKOJEN
- Nechapu prevodovku. Jednicka je podle mne prilis vysoko (jet krokem vicemene nejde, aniz bych mackal spojku). Petka a sestka jsou stejne. Doslova. petka ma prevod (tusim) 25/26 a sestka 26/25. No je to normalni? K cemu tam ta sestka je? Nevite nekdo, jestli nejde nejak ty prevody predelat? Napriklad dat si tam rozetu s vyssim poctem kolecek nebo jinak snizit staly prevod a sestku naopak zvednout? / ROZETA TO POSUNE VSECHNO NAHORU NEBO DOLU, TO JE DOBRE NA OFFROAD. SPATNE POMERY TO NESPRAVI. jAK NAPRAVIT POMERY NETUSIM, ALE MNE 5 A 6 MOC NETRAPI. sPIS BYCH SE PRIKLANEL K TE 1 TROCHU DOLU
návod mám, ale z toho se na snížení sedla nedočteš nic. Trochu tomu pomůže to předpětí, ale nastavení útlumu na výšku sedla nemá vůbec vliv. Úvlum se šteluje takovým šroubem přímo na tlumiči - doleva povolit / doprava utahnout. Jak nastavit neporadim, je to věc vkusu a typu terénu. Na silnici mam úplně povoleno všechno, protože mi vyhovuje "příjemné houpání" než rázy do zad. Když naložim batůžek a bagáž, jak předpětí, tak útlum lehce přitahnu. V ofroadu si rád nechám poradit...
Už mám pořešeno, F800GS prostě neni BOXER tak prubnu G 650 X ta je podle kluků z Touratechu na kravení dobrá. A F 800 je na mě malá.
Robert přiložený následující obrázek:
[97.72Kb]
Upravil Robert dne 15.05.2008 23:09
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
No kolega na G650X jezdil teď o víkendu na téhle akci (24h enduro závod na písku u Berlína - okruh asi 20km, rolety, výjezdy, duny - pořád písek, jeli kategorii jedna motorka a 4 jezdci): http://gcc.baboon...=DOC_11221
Motorka měla otevřený sání, jiný tlumič, racingový výfuk a jezdila tak, že prý se to dalo porovnat se superendurem nebo HP2. Prý neuvěřitelný.
Mimochodem jejich tým amatérů bez zkušeností dojel 20, což není tak strašný. Každopádně porazili oba týmy profíků z hechlingenu na HP2. Prý po téhle zkušenosti musí přehodnotit názor na G650X ale takhle upravená je prý se sériovou absolutně nesrovnatelná.
No jo, ale tohle není ostré enduro ale pořád cestovní enduro. Dá se na tom relativně někam dojet, i když je to hodně kompromisní. Nicméně je to 650ccm stříkačka a za ty peníze ne úplně nezajímavá. Za 30 tisíc se přihodí kokpit a oficiálně (ne individálně) se vyrábí mrak doplňků a jde z toho udělat něco takové, na čem bych si klidně představil že můžu jezdit:
No jo, je z toho 640Adv ale s poloviční spotřebou, dvojnásobnou životností a třetinovými vibracemi
Ale vážně - právě jsem se vrátil z testování dvou novinek (F800 a Tenere) a je to fakt slušný. Obě slušný, motoricky je F800 masakr, já bych se na tom jistě někde zabil. Myslím na silnici. Absolutní funbike bez limitu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
na tu tenerku se taky těšim,F800 sem jen tak trochu projížděl a je to vážně supr,ten motor to je masakr,jde stoho strach,ale teď mam na víkend Triumph Tiger a to je masakr,ten tříválec to je vážně paráda,opravdu sem to nečekal jak to pojede,ale je to hodně silniční motorka,ale paráda
Co to bylo za maníky včera u Křtin na 3x F800GS šedé barvy ???
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis