3X napsal(a):
to musí být, jako v železářství, tolik šroubků
není nad pěkný svar, bystrickému do kufrů neteče
nepícháš ty náhodou bystřického cérku nebo máš se zmiňovanýmy kufry od firmy BGV nějaké negativní zkušenosti.o kufry od firmy BGV se zajímám tak prosím zda by jsi nemohl podat bližší informace abych nekoupil něco blbě.dik za info o kufrech BGV.holubb
s bystrického cérkou negativní zkušenosti nemám
a k tématu - BGV mi přijdou podobné, jako TRAXy. Z mého pohledu, čím více dír, tím více vody. Je to každého rozhodnutí, jestli jezdíš jen v létě a za sucha, asi nebudeš mít problém a budou ti sloužit. Každý šroubek by měl mít z druhé strany matku, aby spojení bylo pevné a když se dívám, kolik je tam nýtů, tak ty šroubky tam musí vadit a přečnívat Bystrického kufry mi prošly rukama, jsou vodotěsné, pevné a kompaktní. Myslím si, že ve své kategorii nemají konkurenci. Samozřejmě, jestli jsi tak bohatý, že si můžeš kupovat levné věci, je BGV pro tebe jasná volba.
pokud už někdo má kufry,myslím že ta špatná vodotěsnost se dá řešit třeba tím, že se spoje objedou třeba silikonovým tmelem.....nebude si kvůli tomu kupovat nový kufry......teda asi. Jo, je to práce navíc, navic člověk tak nějak čeká že ty kufry budou OK, když už je kupuje, navíc to není investice za korunu..........ale co už.................
3X napsal(a):
Z mého pohledu, čím více dír, tím více vody. Je to každého rozhodnutí, jestli jezdíš jen v létě a za sucha, asi nebudeš mít problém a budou ti sloužit. Každý šroubek by měl mít z druhé strany matku, aby spojení bylo pevné a když se dívám, kolik je tam nýtů, tak ty šroubky tam musí vadit a přečnívat Bystrického kufry mi prošly rukama, jsou vodotěsné, pevné a kompaktní. Myslím si, že ve své kategorii nemají konkurenci. Samozřejmě, jestli jsi tak bohatý, že si můžeš kupovat levné věci, je BGV pro tebe jasná volba.
Asi jsi jeste nevidel kufry Grave, ze ne? (napr.neni videt ani svar)dirky tam udelas i pri montazi nosicu na lahve nebo kanystry, silikonem to chce kazdy sroubek zadelat a jel klid.
Aktualne 1250 GSA HP
Já teda nevím, nemyslím že je to o nákupu za levnějc (viz nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci) Ceny mi příjdou tak nějak hodně podobný. Jde samozřejmě o funkčnost a neméně o vzhled. Funkčně zatí na BGV žádné recenze nejsou (nebo spíše minimum oproti BEGR) a vzhledově (můj osobní názor, nemlaťte mě ) jsou pěknější BGV. Samosebou jak už to tak chodí u nás čechů, každý co si koupí, tak si nemůže vynachválit i kdyby to bylo sebevětší h...o tím nechci nikoho urazit, prostě to tak je. No a tím jsem mé básnické střevo vyčerpal
Upravil pazoutek dne 16.01.2010 14:11
Také řeším co si koupit na 12GS, zatím mám tašky, které nejsou moc pohodlné. Kufry BGV se mi také líbí víc. A protože je využívám jen v létě na dovolenou myslím, že by stačili. Jen navím zda je dělají i vykrojené pro výfuk
Teče neteče, asi jsem lehkomyslný ale nehodlám se s motorkou potápět navíc ještě tašky do kufru, tak myslím že žádný povodně to nebudou Jen bych taky chtěl vykrojení na výfuk.
Upravil pazoutek dne 16.01.2010 14:11
a k tématu - BGV mi přijdou podobné, jako TRAXy. Z mého pohledu, čím více dír, tím více vody. Je to každého rozhodnutí, jestli jezdíš jen v létě a za sucha, asi nebudeš mít problém a budou ti sloužit. Každý šroubek by měl mít z druhé strany matku, aby spojení bylo pevné a když se dívám, kolik je tam nýtů, tak ty šroubky tam musí vadit a přečnívat Bystrického kufry mi prošly rukama, jsou vodotěsné, pevné a kompaktní. Myslím si, že ve své kategorii nemají konkurenci. Samozřejmě, jestli jsi tak bohatý, že si můžeš kupovat levné věci, je BGV pro tebe jasná volba.
Nechci tady jednostraně lobovat za jednoho výrobce, myslím, že je fajn, že je tahle diskuse, kde si zdělujem své poznatky a rady, ale v návaznosti na výše uvedené skutečnosti:
Co se týče těch šroubků, tak je samozřejmostí, že tam jsou matky, ale vzhledem k vhodně zvolené velikosti a hlavně délce šroubku přečnívá šroubek vně kufru jen o šířku matice, takže po dotažení přes matku téměř nevyčnívá. Aby byla omezena možnost mechanického poškození "čehokoliv" o matku a taky s estetických důvodů, je matka zakryta kulatým platovým krytem černé barvy.
Co se týče děr a zatékání, je každý spoj utěsněný silikonem, takže nevidím důvod, proč by tudy mělo zatékat.
No a v reakci na tu poslední větu o bohatství a levných věcech. Myslím, že pokud se chceš na trhu prosadit, nemůžeš postavit cenu nového výrobku příliš vysoko a taky záleží na tom, kolik si jako výrobce určíš marži, kterou si chceš z výrobku nechat. No, ale co jsem chtěl hlavně říci k té tvé poslední větě, je to, že pokud si ty kufry v reálu neviděl a nemáš s nimi žádnou zkušenost, měl by ses zdržet negativních komentářů a nechat na každým, ať si o daném výrobku ( ať už BGV, Husky, Bystricky či jiné ) udělá vlastní obrázek a názor na věc. Jedla
Tak tady bych nesouhlasil, a né jen pro to že je 3X můj kamarád
Myslím, že je zcela v pořádku když si člověk umí na některé věci udělat názor i přes zprostředkované info. Jestli nejsi schopen rozpoznat že s Ducati 1198 to nebude v Africe ono, tak vídím že je problém v tobě. To bylo samozřejmě nadneseno (doufám že jsem se tě nedotkl)
Je přece naprosto normální, že vyčnívající matka bude zavázet. Zase je to o kompromisu....,, bude ale mě to nevadí, nemám kufry narvané" atd.
Není svařen?...,, Nevadí, motorka je taky na několika místech sešroubovaná" a to vše přehlédnu protože je to (např) levnější.
Takhle to chápu já, a jsou ale pohledy ,,raději těch ,,pár" korun přidám. Mám rád komfort a nechci přemýšlet při každém vytažení jestli zachytím(ne opravdu u napěchvané bude problém i matka s čepičkou) a nebo řešit tmel" Myslím že svar bude přece jen vůči vodě a času trvanlivější.
A na závěr je nejdůležitější měřítko- vzhled. Pro ten lidé udělají nejvíce kompromisů- ale už je čistě osobní záležitostí.
A tak je to i s forem, neměl by jsi lidem doporučovat co by měli, nebo neměli. Měl by jsi argumentovat svými názory. - jinak je to špatně.(podle mě)
Upravil Waltr dne 17.01.2010 13:09
a k tématu - BGV mi přijdou podobné, jako TRAXy. Z mého pohledu, čím více dír, tím více vody. Je to každého rozhodnutí, jestli jezdíš jen v létě a za sucha, asi nebudeš mít problém a budou ti sloužit. Každý šroubek by měl mít z druhé strany matku, aby spojení bylo pevné a když se dívám, kolik je tam nýtů, tak ty šroubky tam musí vadit a přečnívat Bystrického kufry mi prošly rukama, jsou vodotěsné, pevné a kompaktní. Myslím si, že ve své kategorii nemají konkurenci. Samozřejmě, jestli jsi tak bohatý, že si můžeš kupovat levné věci, je BGV pro tebe jasná volba.
Nechci tady jednostraně lobovat za jednoho výrobce, myslím, že je fajn, že je tahle diskuse, kde si zdělujem své poznatky a rady, ale v návaznosti na výše uvedené skutečnosti:
Co se týče těch šroubků, tak je samozřejmostí, že tam jsou matky, ale vzhledem k vhodně zvolené velikosti a hlavně délce šroubku přečnívá šroubek vně kufru jen o šířku matice, takže po dotažení přes matku téměř nevyčnívá. Aby byla omezena možnost mechanického poškození "čehokoliv" o matku a taky s estetických důvodů, je matka zakryta kulatým platovým krytem černé barvy.
Co se týče děr a zatékání, je každý spoj utěsněný silikonem, takže nevidím důvod, proč by tudy mělo zatékat.
No a v reakci na tu poslední větu o bohatství a levných věcech. Myslím, že pokud se chceš na trhu prosadit, nemůžeš postavit cenu nového výrobku příliš vysoko a taky záleží na tom, kolik si jako výrobce určíš marži, kterou si chceš z výrobku nechat. No, ale co jsem chtěl hlavně říci k té tvé poslední větě, je to, že pokud si ty kufry v reálu neviděl a nemáš s nimi žádnou zkušenost, měl by ses zdržet negativních komentářů a nechat na každým, ať si o daném výrobku ( ať už BGV, Husky, Bystricky či jiné ) udělá vlastní obrázek a názor na věc.
tak nelobuj
napsal jsem svůj názor na kufry BGV, které jsem viděl na fotkách a reagoval jsem na jejich inovaci záměnou nýtů za šrouby. To, že se mi to nelíbí a nezdá se mi to, jako ideální řešení snad napsat můžu, ne? Nikomu svůj názor nevnucuji a obrázek o výrobku si udělá každý soudný člověk sám. Další věc je, že požadavky na kufry a očekávání jejich užitné hodnoty má každý kupec jiné. Takže i BGV si najde své zákazníky. Nic víc a nic míň.
A ještě slovem k té ceně a levným věcem - málokdo vyrábí a prodává své produkty jen pro potěchu a bez zisku. Z toho plyne, ale neber mě za slovo, že jednoznačně, že nízká cena se projeví na kvalitě použitých materiálů, zpracování, příp. práce.
Kdysi tady proběhl "zátěžový test" kufrů - např. Zegy i Begry vydržely, když se na ně člověk postavil - na bok kufru a bez víka. Vydrží to BVG? Co se stane, když s naloženou motorkou s nimi flákneš o zem? Možná nic a možná si koupíš nový kufr, protože je levný.
Upravil 3X dne 17.01.2010 12:56
Dle,mého názoru,jde o komaxitové lakování(Komaxit),kterým se firma zabývá.
Než leštit cely den,1alu kufr na leštičce,který za čas stejnak zajde,
tak je rychlejší ho zalakovat,navíc,když jsi u zdroje
Myslím si,že firma BGV bojuje se střibrnou barvouproto ta šedá barva
Hlin.stříbrná barva by mu možná slušela vic,když už lakovat tyhle kufry
Marco> prd. To snad koupíš hlinikový plech(řekl bych spíš dural) a ten je rozhodně v takovém provedení jako mají (většina) firem v nabídce.
Nevěř tomu že ho někdo leští to by stálo 3X krát tolik.
Nevím jaké jsou materiály na výběr, ale pokud se nabízí kufry v ůpravě v laku(komaxitu) - myslím že je to opět kvůli financí. Hlíník(dural) bude bez povrchové ůpravy levněší.
Ale od toho jsou odborníci, a my jen vaříme z vody.
Tak chlapi výrobci, jak to je?
Upravil Waltr dne 17.01.2010 16:57
WALTR napsal(a):
Marco> prd. To snad koupíš hlinikový plech(řekl bych spíš dural) a ten je rozhodně v takovém provedení jako mají (většina) firem v nabídce.
Nevěř tomu že ho někdo leští to by stálo 3X krát tolik.
Nevím jaké jsou materiály na výběr, ale pokud se nabízí kufry v ůpravě v laku(komaxitu) - myslím že je to opět kvůli financí. Hlíník(dural) bude bez povrchové ůpravy levněší.
Ale od toho jsou odborníci, a my jen vaříme z vody.
Tak chlapi výrobci, jak to je?
já ho neleštím,nebo možná jo,spíš jobo celou dobu od nákupu plechu až po zaklapnutí hotového kufru,držím kufr v bílejch bavlněnejch rukavicích,takže než ho dodělám,je vyleštěnejnepoškrábanej,vzhledem ktomu že to vařím,je to práce k nezaplacení
někdo tu vzpomínal jiný kufry,kde nejsou vidět sváry,to už mám zasebou,zkoušel sem to,takový svár nemá žádnou pevnost a brzy praskne,není nad pořádnou sice nevzhlednou,knedlu
.. mam teda original bmw hlinikace, a kdyz ctu ty reci otesnosti a netesnoti (napr) ruznejch kufru, tak se chechtam ... planuju do kuftiku udelat nekde sikovne po jedne male dirce. bo ty moje svine tesnej tak, ze kdyz se clovek vysplha na nejakej vyssi kopec v aplach a pak sjede dolu, tek ty zasrany germansky kufry nejdou kvuli poddtalu uvnitr otevrot ...
... takze vsechnoi je relativni ...
... pto mn rjr asi nejvetsi prioritou to, ze ty origos kufry jsou na jedno otoceno klicem nandat a sundat ...
.. kdyby mi nevadily puky, tak bystrickeho i huskyho kufriky jsou moc hezky ...