Radosek napsal(a):
Hmmm...
Já zapomněl napsat, že mám 1200 GS...
To je asi podstatný, žejóóó...
A co jsem se dočetl hlouběji ve vlákně - k tomu Cabergu Justissimo...
Měl jsem ho zároveň s obyčejnou Airoh s kšiltem a plexi. Jeden chlap, jedna motorka, dvě helmy. Ten Caberg je samozřejmě bez kšiltu a dělal randál jak blázen. Airoh nic...
Caberk je hlučnej,mám odskoušeno několik přileb ,taky Airoh +kšilt a plexi.Jen homám s tím tmavým a jak se setmí v poho do 160,pak Lazer MX a Jebs.Plexi na 11 jsem měl origo 41cm.Bylo v po jen u vyšších rychlostí se při jízdě v závěsu objevovali turbulence.Hlučnost helmy se mi mění podle bundy.když to tak vemu tak jsem za ty roky jak baba na každé roční období oblečení.Staré plexi pašlo při Ofu v pizdu a nové má jen 36cm.Tak musím řešit nádstavec.
Tak to je ultra mega hnus takhle domršit tenhle kultovní stroj
Upravil Kubrt dne 10.01.2010 13:02
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
hosi,
proc resite plexi ? , si kupte Varadero a budete mit klid , kamarad jej ma a plexi je jak autobus, takze ma za nim klidek. Nemuzete mit vsechno super na jedne masine
vyky
No, můj dnešní příspěvek úplně neodpovídá názvu tohoto vlákna, ale nechci zakládat další téma a chci se zeptat:
Včera jsem na GS dal mřížku před světlo ( podotýkám, že home made, takže bez homologace) a proto můj dotaz směřuje na to, zda jste někdy někdo měli problém s četníkama, kteří by kvůli tomu dělali dusno. Dík
Jedla
Jedla napsal(a):
No, můj dnešní příspěvek úplně neodpovídá názvu tohoto vlákna, ale nechci zakládat další téma a chci se zeptat:
Včera jsem na GS dal mřížku před světlo ( podotýkám, že home made, takže bez homologace) a proto můj dotaz směřuje na to, zda jste někdy někdo měli problém s četníkama, kteří by kvůli tomu dělali dusno. Dík
Žij v klidu ani ty od TT nejsou určeny pro provoz na pozemních komunikacích! A že těch ochran jezdí ať už drát nebo plexi!! Takže klid
... servis a diagnostika BMW Motorrad