To Tom_P:je to funglovka zabalená s odpočtem dph nebo můžeš mít i 2009 s malým nájezdem do 10000km je tam pěkná sleva až 100000kč a nepoznáš jí od nové.
Jinak je to na osobním jednání je více možností prodat zde nebo jsem ted prodal 3 mota zpět do DE tak ji můžeme dát do DE jako protiúčet tam je to běžné
Přijed na kafe a proberem to,každopádně už ji dej na inzerci.
Bob napsal(a):
To Tom_P:je to funglovka zabalená s odpočtem dph nebo můžeš mít i 2009 s malým nájezdem do 10000km je tam pěkná sleva až 100000kč a nepoznáš jí od nové.
Jinak je to na osobním jednání je více možností prodat zde nebo jsem ted prodal 3 mota zpět do DE tak ji můžeme dát do DE jako protiúčet tam je to běžné
Přijed na kafe a proberem to,každopádně už ji dej na inzerci.
Bobe, byla to lehká nadsázka - nicméně o sezoně asi začnu přemejšlet o ADV, obyč GS je na mě taková štíhlá ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
cerv napsal(a):
Pro dokreslení: v neděli, tzn. před čtyřmi pracovními dny, jsem posílal na e-mail martin.pajer (at) invelt.com poptávku na motorku s konkrétní příplatkovou výbavou, protože ceníky výbavy na přání nejsou nikde k dohledání. Odpověď? Žádná. Cokoliv včetně „Nebudem se s tebou bavit, šmejde, páč sis na nás stěžoval v Německu“ by bylo lepší než vůbec neodpovědět.
Čeká vás, pánové, s tím nastavováním nových procesů ještě hodně práce. Pro mě to znamená, že svoji druhou šanci jste u mě ztratili a na jaře radši zavolám Bobovi.
zjistim co se stalo, a petr havlik se k tomu vyjadri... martin pajer ma nejakou nacatou nohu a dobre 2 mesic je na nemocensky...
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Invelt> je to problém u všech firem včetně naší, kde se začalo s tvorbou email adres ve formatu jmeno@firma za kterých se vyřizuí věci obecně se týkající firmy(jako poptávky apod). Bez závazného pokynu pro přesměrování pošty v případě nemoci nebo nepřítomnosti se to neobejde a v podstatě to ani neřeší dobrovolnost. V případě, kdy mě porazí auto už prostě nestihnu nastavit automatickou odpověď. U nás to řešíme tak, že kdokoli je plánovaně mimo zapne automatickou odpověď s textem jako "od do jsem mimo volejte posílejte na p. xxxxx" v případě kakastrofy to nastaví správce IT. Člověk xxxx je definován v tabulce zastupitelnosti tu určitě máte páč máte uričitě ISO9.
Přeju ať se vám to povede. Zpravidla nejvíc otravují drobnosti, které nestojí ani moc peňez. Viz jednoduchá směrnice o práci s elektronickou poštou.
ale ja jsem Ti nerikal, ze to je pravdepodobnejsi varianta..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Invelt> je to problém u všech firem včetně naší, kde se začalo s tvorbou email adres ve formatu jmeno@firma za kterých se vyřizuí věci obecně se týkající firmy(jako poptávky apod). Bez závazného pokynu pro přesměrování pošty v případě nemoci nebo nepřítomnosti se to neobejde a v podstatě to ani neřeší dobrovolnost. V případě, kdy mě porazí auto už prostě nestihnu nastavit automatickou odpověď. U nás to řešíme tak, že kdokoli je plánovaně mimo zapne automatickou odpověď s textem jako "od do jsem mimo volejte posílejte na p. xxxxx" v případě kakastrofy to nastaví správce IT. Člověk xxxx je definován v tabulce zastupitelnosti tu určitě máte páč máte uričitě ISO9.
Přeju ať se vám to povede. Zpravidla nejvíc otravují drobnosti, které nestojí ani moc peňez. Viz jednoduchá směrnice o práci s elektronickou poštou.
Ted jsem mluvil s petrem havlikem (vedouci prodeje moto) a pravdepodobne presne k tomuto doslo... martin si nenastavil automatickou odpoved a mail presmerovanej nebyl... trochu me desi ze tu neni uz dobre dva mesice:-(( kazdpoadne je presne tohle podnet kterej potrebujeme... sakrys to je zase vostuda.-) obecne jsme zacali pouzivat prodejpraha@invelt.com pro poptavky, ale samozrejme personifikovany maily jsou stale a budou stale videt, prusvih je kdyz se stane takovahle chyba.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Děkuji uživateli tohoto fóra - cervovi - za upozornění na problém s e-mailem.
Naše IT oddělení udělá opatření, aby k tomu už nedocházelo.
Pro ty, koho zajímá důvod proč se to stalo, přináším vysvětlení.
Naše původní doména byla bmw.cz nebo autecgroup.cz. S tímto nastavením si Martin Pajer před svým odchodem na léčení zapnul automatickou odpověď v nepřítomnosti. Za dobu jeho absence však došlo ke změně na invelt.com a k přechodu na jiný server, na který se nastavení automatické odpovědi nepřeneslo.
Tak jsem dnes otestoval průchodnost telefonů do Inveltu.
Jak už jsem sem psal, byla vždy katastrofa se dovolat. Ale....
Vytočil jsem recepci, ta mně spojila na díly a hle .... telefon mi zvednul takřka okamžitě nějaký nový hlas, řekl mi že si jen ukončí rozdělanou obj. cca 1minutu a hned se mi věnoval. Objednal jsem díly a teď už jenom aby přišly včas.
Takhle nějak si to představuji ********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
V zájmu objektivity a úplnosti dodávám, že včera odpoledne mi volali Zdeněk Šubrt a Petr Havlík. Vysvětlili příčinu problému a dali najevo, že se mojí poptávkou budou okamžitě zajímat. Ještě odpoledne poslal Z. Šubrt zprávu s nabídkou.
kluci v inveltu, mám vás rád, ale bojím se, že vám pořád unikají detaily. a to mě fakt mrzí, jelikož vás všude doporučuju.
v pondělí jsem poslal poptávku na běžný servis 6 ks xchallenge na pana řmota, v týdnu to ještě urgoval, je pátek a nic. od carservisu tu byla nabídka za hodinu.
ve středu 16:00 jsem si šel vyzvednou na náhradní díly objednou krytku, po půl hodině čekání jsem nevydržel a naštěstí se pan horský slitoval a ten díl mi dal, jinak bych tam byl ještě teď.
dále jsem si šel v 16:30 prohlédnout váš nový showroom mini, který je tedy opravdu parádní, opravdu mě překvapil, má malou chybičku, nebyl tam žádný prodavač, paní prý už šla domů.
milan enduroskola napsal(a):
kluci v inveltu, mám vás rád, ale bojím se, že vám pořád unikají detaily. a to mě fakt mrzí, jelikož vás všude doporučuju.
v pondělí jsem poslal poptávku na běžný servis 6 ks xchallenge na pana řmota, v týdnu to ještě urgoval, je pátek a nic. od carservisu tu byla nabídka za hodinu.
ve středu 16:00 jsem si šel vyzvednou na náhradní díly objednou krytku, po půl hodině čekání jsem nevydržel a naštěstí se pan horský slitoval a ten díl mi dal, jinak bych tam byl ještě teď.
dále jsem si šel v 16:30 prohlédnout váš nový showroom mini, který je tedy opravdu parádní, opravdu mě překvapil, má malou chybičku, nebyl tam žádný prodavač, paní prý už šla domů.
tak tak
poptam se inkriminovanych osob a neco ti k tomu napisu... ale az v pondeli, zitra i v nedeli je zavreno. Co se tyce MINI tak dekujeme. K tve pripomince: jiste se v dalsich castech budovy pohyboval jiny z 8 dalsich prodejcu... nebo mozna stacilo se zeptat na recepci jestli tam neni jiny prodejce:-) kazdopadne zjistim a napisu...
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Pave napsal(a):
ja jsem se u vas vlastne zastavil jen cestou kolem s tim,ze se podivam na nove modely a pripadne koupim drobnosti.myslel jsem,ze nahradni dil,ktery se meni nejcasteji
by skladem snad mohl byt.tak jsem to zkusil,ale bohuzel.olejovy filtr na g450x
skladem neni,pouze na objednavku.nevadi,nic se nedeje,koupim jinde.pak jsem se
jeste dotazoval na prepinac vykonu na stejny stroj a po chvili hledani v pc
mi bylo sdeleno,ze neco takoveho tam neni.pan dodal,ze uz tam pracuje dvacet
let,ale s necim podobnym se jeste nesetkal.uklidnil jsem ho tim,ze se motorka
vyrabi teprve dva roky,tak ho to nemusi tak mrzet.posleze jsem se s jeho
kolegou dostal k zaveru,ze dany prepinac se dodava pouze v pribalu k novemu
stroji.nevadi,nic se nedeje,koupim jinde.tak jsem prohledl prodejnu,vzal
si dva roky strary katalog a sel domu.
ja ti ani nevim co ti na to napsat:-) nevim jake dily se drzej skladem a ktere ne, poptam se. S prepinacem vykonu take netusim ale zjistim si to abych byl zase o kousek moudrejsi:-) dva roky stary katalog a ktery prosimtebe? Mohl bys mi ho popsat o materialech na showroomu mam snad celkem prehled a tohle cos napsal by me opravdu hodne zarazilo. Diky za odpoved k tomu katalogu:-)
milan enduroskola napsal(a):
kluci v inveltu, mám vás rád, ale bojím se, že vám pořád unikají detaily. a to mě fakt mrzí, jelikož vás všude doporučuju.
v pondělí jsem poslal poptávku na běžný servis 6 ks xchallenge na pana řmota, v týdnu to ještě urgoval, je pátek a nic. od carservisu tu byla nabídka za hodinu.
ve středu 16:00 jsem si šel vyzvednou na náhradní díly objednou krytku, po půl hodině čekání jsem nevydržel a naštěstí se pan horský slitoval a ten díl mi dal, jinak bych tam byl ještě teď.
dále jsem si šel v 16:30 prohlédnout váš nový showroom mini, který je tedy opravdu parádní, opravdu mě překvapil, má malou chybičku, nebyl tam žádný prodavač, paní prý už šla domů.
tak tak
poptam se inkriminovanych osob a neco ti k tomu napisu... ale az v pondeli, zitra i v nedeli je zavreno. Co se tyce MINI tak dekujeme. K tve pripomince: jiste se v dalsich castech budovy pohyboval jiny z 8 dalsich prodejcu... nebo mozna stacilo se zeptat na recepci jestli tam neni jiny prodejce:-) kazdopadne zjistim a napisu...
jeste jsem si uvedomil, ze ta dama, ktera tam byt mela / nemela, tam zcela 100% mela na stole ceduli jako vrata ze v dobe jeji nepritomnoste mas zavolat na to a to mobilni cislo:-) Toho sis take nevsiml?:-) pisu to v dobrem, ale jak jsem psal, zjistim o co slo a poresime:-)
hele to je vpohode, u nas taky vsechno neni vzdy na sto procent, neprudim, jestli mela pani ceduli nevim, je mi to jedno, mini nepotrebuju a stul jsem ji nekontroloval, aby to nevypadalo, ze tam chci neco cmajznout
milan enduroskola napsal(a):
hele to je vpohode, u nas taky vsechno neni vzdy na sto procent, neprudim, jestli mela pani ceduli nevim, je mi to jedno, mini nepotrebuju a stul jsem ji nekontroloval, aby to nevypadalo, ze tam chci neco cmajznout
shodou okolnosti jsme dneska na porade vedeni problem se zastupem MINI resili... v minulosti a aktualne je to tak ze prodejce BMW nema moc tuchy o MINI... tento stav samozrejme neni v poradku a bylo rozhodnuto (zmena vedouciho prodeje vozu probehla cca 2 mesice Z5) ze vsichni prodejci budou mit prehled a budou umet naspecifikovat jak BMW tak MINI coz by mela byt a bude samozrejmost. Ne vzdy se stane ze prodejce bude na svem miste, ale kazdopadne jakykoliv zamestnanec inveltu by na pripadny dotaz mel umet zareagovat tak ze ti, nebo komukoliv jinemu, sezene potrebneho cloveka se kterym doresis sve potreby:-) to o cem pises je samozrejme chyba... nevim jestli je to shoda nahod, ale zrovna dneska toto tema nas vykonej rida v praze otevrel. Zrejme si nebyl jedinej:-(
invelt - telefon: 257117222
,
, ,