Zdravim, tady moravska sekce, nevim tedy co to od TomaseTT znamenalo, ale mozna mam tuseni kam vitr vane a rekl bych, ze do Ostravy...
Me osobne je uplne fuk, jestli nekdo neco nekde zkopiruje a pak to prodava, meli by si to vyresit prodejci a kopirky mezi sebou.
Pokud si nekdo neco doma ztluce na koleni na svou motorku s tim, ze to udela podle nekoho, tak to neni svinstvo, ale mnohdy spise sikovnost. Opet je otazkou, jestli mu to bude fungovat tak, jak original, ale to uz je jeho loterie.
BTW nevíte kdo delal tyto padaky a co jsou zac? Jestli je to neco od moravske sekce, od BMW, nebo od neznameho cinskeho vyrobce? a co na ne rikate?? Viz obrazek
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
abbe napsal:
Tak po té vyčerpávající debatě jsem stejně nezjistil jaké padáky mám koupit.Tome TT poraď.Jezdím silnice /polňačky 90 / 10.Mám dát padáky,nebo si mám u tebe koupit kryty na cylindry?Díky.abbe
Začal bych kryty, riziko pádu na silnici je podle mě menší než u někoho, kdo jezdí opačný poměr offroad a silnice.
Padáky jako doplněk klidně ale nejspíš se bez nich obejdeš. A pokud ne, vyber si fakt takové, které se ti líbí a nebudou to překážet, protože na jejich limity asi při tvém ježdění nepůjdeš. POkud jsi ještě neviděl svojí motorku ležet v kamení hlavou dolů, tak jsou podle mě pro tebe ne úplně důležité
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chiptdm napsal:
Zdravim, tady moravska sekce, nevim tedy co to od TomaseTT znamenalo, ale mozna mam tuseni kam vitr vane a rekl bych, ze do Ostravy...
Me osobne je uplne fuk, jestli nekdo neco nekde zkopiruje a pak to prodava, meli by si to vyresit prodejci a kopirky mezi sebou.
Pokud si nekdo neco doma ztluce na koleni na svou motorku s tim, ze to udela podle nekoho, tak to neni svinstvo, ale mnohdy spise sikovnost. Opet je otazkou, jestli mu to bude fungovat tak, jak original, ale to uz je jeho loterie.
BTW nevíte kdo delal tyto padaky a co jsou zac? Jestli je to neco od moravske sekce, od BMW, nebo od neznameho cinskeho vyrobce? a co na ne rikate?? Viz
Ano, vítr vane celkem ze správného směru
Já s tím ne úplně souhlasím, zejména pokud si z toho dotyčný chce udělat kšeft.
Ty padáky tady někdo popisoval tuším.. Projdi diskuzi od začátku. SW?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pořád tu řešíte plagiátory,napodobovače,kradení si nápadů a Čína,která nikdy nevyrobila nic svýho a kopíruje všechno nechává chladným celý svět.Nebo možná nenechává,ale nikdo s nima nehne.Tak asi tak.
Tak diskuze byla přeci jen k němčemu - díky několika lidem co mluví k věci to vypadá na TT kryty hlav (válců).... A asi tímto směrem půjdu nejen já co? A časem třeba nějaké padáky - pro lepší pocit...
SPEEDY přiložený následující obrázek:
[8.62Kb]
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
chiptdm napsal:
Zdravim, tady moravska sekce, nevim tedy co to od TomaseTT znamenalo, ale mozna mam tuseni kam vitr vane a rekl bych, ze do Ostravy...
Me osobne je uplne fuk, jestli nekdo neco nekde zkopiruje a pak to prodava, meli by si to vyresit prodejci a kopirky mezi sebou.
Pokud si nekdo neco doma ztluce na koleni na svou motorku s tim, ze to udela podle nekoho, tak to neni svinstvo, ale mnohdy spise sikovnost. Opet je otazkou, jestli mu to bude fungovat tak, jak original, ale to uz je jeho loterie.
BTW nevíte kdo delal tyto padaky a co jsou zac? Jestli je to neco od moravske sekce, od BMW, nebo od neznameho cinskeho vyrobce? a co na ne rikate?? Viz obrazek
Ty padaky jsou od Wunderlich, mám je a spokojenost, doplnil jsem je o kryty vík TT. Wunderlich snad dělá bohemiabike v Trutnově a v Praze Žlábek, jinak nevim kdo další, kupoval sem je letos a stojí 6000,- Kč s montáží 6600,- Kč u Žlábka v Praze.
chiptdm napsal:
Zdravim, tady moravska sekce, nevim tedy co to od TomaseTT znamenalo, ale mozna mam tuseni kam vitr vane a rekl bych, ze do Ostravy...
Me osobne je uplne fuk, jestli nekdo neco nekde zkopiruje a pak to prodava, meli by si to vyresit prodejci a kopirky mezi sebou.
Pokud si nekdo neco doma ztluce na koleni na svou motorku s tim, ze to udela podle nekoho, tak to neni svinstvo, ale mnohdy spise sikovnost. Opet je otazkou, jestli mu to bude fungovat tak, jak original, ale to uz je jeho loterie.
BTW nevíte kdo delal tyto padaky a co jsou zac? Jestli je to neco od moravske sekce, od BMW, nebo od neznameho cinskeho vyrobce? a co na ne rikate?? Viz obrazek
Ty padaky jsou od Wunderlich, mám je a spokojenost, doplnil jsem je o kryty vík TT. Wunderlich snad dělá bohemiabike v Trutnově a v Praze Žlábek, jinak nevim kdo další, kupoval sem je letos a stojí 6000,- Kč s montáží 6600,- Kč u Žlábka v Praze.
Fuj tak drahy? Cim min trubek tim drazsi?:-) Kryty od TT poridim taky, kdyz to tady tak procitam. Ty plastovy jsou patrne jen na to, kdyz motorka spadne na miste...
Mas na nich nad valcema taky takovy dirky? Tusim na pripevneni pridavnych svetel, uz jsi svetla nejak zkousel resit, nebo si tam nechavas misto na odlozeni nohou?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Mě zas tak hrozný ty padáky napřipadaj (foto výše)... a pokud by jsem tam měl ještě ty kryty od TT tak bych to aj mohl!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Ty díry tam jsou standartně ale já světla zatim neřešil, s těma nohama máš recht odkládaj se na to fakt dobře. Šestka mi zase tak moc nepříde, TT je dražší a jak jsem psal výše nevim jestli to při pádu neurve kryt motoru ze silentbloků, nejlevnější padák je od motechu, asi za 3 500,- Kč, ale ten je uchycenej ještě pod krytem pod motor, takže se tím moto snižuje, což na silnici neva, ale v terénu to může dělat problémy, navíc co se týče tech padáků od motechu, většinou se lidi buď shodnou na tom, že stojej za prd, anebo je druhá skupina lidí, který tvrděj že sou dobrý, tak si vyber. Další padáky dělá grave, ale ty nejsou o mnoho levnější, pak bighusky u Ostravy na zakázku, takže tam musíš moto nějakou dobu nechat, ale jaká je kvalita fakt netušin, ty grave snad nejsou špatný a dělaj různý druhy (koukni na www).Co se týče těch originál krytů, tak souhlasim s tim, že ochráněj jen při pádu na místě (měl jsem je), upadla mi jednou na kamení, víko to ochránílo, ale kryt se trochu vyštíp a byl docela odřenej, v tomhle produktu nemám pochyby a jednoznačně TT.
Promiňte, jestli to bude trochu obsáhlejší....
Vzhledem k tomu, že jsem nedávno koupil 12GS mě podobné věci dost zajímají, protže padáky na motorce nemám a uvažuji o nich. Takže jsem posledních několik dní pátral a porovnával, většinou výrobky, které zde byly uvedeny výše.
První otázku jsem si položil: jakou funkci mají padáky splňovat? Ochranu při pádu na silnici nebo ve štěrku, kdy jen motorka klouže, nebo i ochranu při nárazu do nějakého předmětu (kámen, patník, apod.). Pokud jen ochranu při klouzavém pádu, jsem si takřka jistý, že toto dovedou splnit skoro všechny zde jmenované. Pokud mají poskytovat i ochranu při nárazu do něčeho pevného, pak je situace jiná. Aby padáky účinně toto poskytovaly, musely by splňovat několik podmínek...
1) musely by být rozděleny na několik celků - pevnou část, která ochraňuje válce a potom deformační část, která se po nárazu zdefomuje vhodným způsobem a absorbuje tím větší část nárazu.
2) montáž ne natvrdo k rámu a bloku motoru.
Zatím jsem neviděl žádný padák, který by splňoval oba body.
V případě, že nesplňuje bod 1, může dojít k nevhodné deformaci a tím k výraznému poškození, ke kterému by bez padáku ani nemuselo dojít.
Pokud nesplňuje bod dva, může se po nárazu vytrhat z úchytných bodů a dokončit tak poškození, které se bude špatně opravovat a bude to drahé....
To, že někomu padáky pomohly a jinému ne, přičítám pouze náhodě a štěstí na to, jak a do čeho padák narazí.
To že se padák po nárazu zdeformuje, bych určitě nepovažoval za nevýhodu (jak je zde uváděno), ale spíše za výhodu. Je to jeho funkce.
No, ale tímhle rozborem jsem si moc nepomohl, protože jsem nenašel padák, který by se mi opravdu líbil. Takže asi zkončím u plechů TT, které při klouzavém pádu odvedou stejnou práci jako padák a při nárazu mi nezohýbají rám a nevyrvou se z bloku motoru....
petrs napsal:
Promiňte, jestli to bude trochu obsáhlejší....
Vzhledem k tomu, že jsem nedávno koupil 12GS mě podobné věci dost zajímají, protže padáky na motorce nemám a uvažuji o nich. Takže jsem posledních několik dní pátral a porovnával, většinou výrobky, které zde byly uvedeny výše.
První otázku jsem si položil: jakou funkci mají padáky splňovat? Ochranu při pádu na silnici nebo ve štěrku, kdy jen motorka klouže, nebo i ochranu při nárazu do nějakého předmětu (kámen, patník, apod.). Pokud jen ochranu při klouzavém pádu, jsem si takřka jistý, že toto dovedou splnit skoro všechny zde jmenované. Pokud mají poskytovat i ochranu při nárazu do něčeho pevného, pak je situace jiná. Aby padáky účinně toto poskytovaly, musely by splňovat několik podmínek...
1) musely by být rozděleny na několik celků - pevnou část, která ochraňuje válce a potom deformační část, která se po nárazu zdefomuje vhodným způsobem a absorbuje tím větší část nárazu.
2) montáž ne natvrdo k rámu a bloku motoru.
Zatím jsem neviděl žádný padák, který by splňoval oba body.
V případě, že nesplňuje bod 1, může dojít k nevhodné deformaci a tím k výraznému poškození, ke kterému by bez padáku ani nemuselo dojít.
Pokud nesplňuje bod dva, může se po nárazu vytrhat z úchytných bodů a dokončit tak poškození, které se bude špatně opravovat a bude to drahé....
To, že někomu padáky pomohly a jinému ne, přičítám pouze náhodě a štěstí na to, jak a do čeho padák narazí.
To že se padák po nárazu zdeformuje, bych určitě nepovažoval za nevýhodu (jak je zde uváděno), ale spíše za výhodu. Je to jeho funkce.
No, ale tímhle rozborem jsem si moc nepomohl, protože jsem nenašel padák, který by se mi opravdu líbil. Takže asi zkončím u plechů TT, které při klouzavém pádu odvedou stejnou práci jako padák a při nárazu mi nezohýbají rám a nevyrvou se z bloku motoru....
Souhlasim s tebou, že největší ochranu poskytnou padáky při klouzavém pádu a to nejen válcům, ale i nádrži, zbytek většinou odnesou řídítka a stupačky. Při nárazu do stromu v jízdě ti skutečně padáky nepomůžou, i když jde samozřejmě o rychlost, nehledě na to, že první to stejně schytaj řídítka, který padáky (pokud ostře nezatáčíš) stejně přesahujou. Přesto jsem přesvědčen, že padák svou úlohu plní a ve většině situací motorku ochraní než by jí škodil. (o TT krytech ani slovo, ty jsou nade vší pochybnost).
jasně že většinou pomůžou, ale podle mne nepomůžou při nárazu. Tam většina z nich, tak jak jsou konstuované může spíš uškodit a pokud to neudělá, je to dílem náhody. Nárazem myslím třeba pád a následné zastavení motorky o obrubník, nebo náraz bokem do kamenu apod.
Je taky jasný, že padáky poskytují ochranu nádrži a plastům okolo (některé), krom jiného. Nicméně když už mít padáky, které jsou v současné době na trhu, příjde mi nejvhodnější aby byly z nějakého měkčího materiálu, který se při nárazu (nárazu - ne kluzu) zdeformuje a nezničí tím drahé věci, které se budou blbě opravovat...
Takže kdo dělá měkké padáky?
Mám v hlavě konstrukci, která by splňovala vše co jsem psal, ale fakt se mi s tím nechce babrat. Nejradši bych to někde koupil.....
Zatím namontuju plechy od TT....
petrs> moje padaky jsou napriklad dost mekke, ale znacku ti nereknu, ackoliv mam dojem, ze jsou to HB.
Co vidim jako riziko, ze se ohnou moc a poskodi kryt ventilu, ackoliv tam mam jeste original plastovej kryt. Navic mi trochu drou zespoda o nadrz (musim jim trochu domluvit) a furt se o ne kopu....
Upravil Slavek-xxx dne 14.11.2007 12:24
Jo,sou to HB mám je taki ale sem se dival tak je mám asi 1-1,5 cm od nádrže z vnitřní strany.Zatim sem nespadl jen se převrátil dyš sem se otáčel a nic se jim nestalo,zostalo to krásně ležet.
Jak se se svoji vejškou můžeš převrátit?Když roztáhneš nohy tak udržíš jeřáb
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Slavek-xxx napsal:
petrs> moje padaky jsou napriklad dost mekke, ale znacku ti nereknu, ackoliv mam dojem, ze jsou to HB.
Co vidim jako riziko, ze se ohnou moc a poskodi kryt ventilu, ackoliv tam mam jeste original plastovej kryt. Navic mi trochu drou zespoda o nadrz (musim jim trochu domluvit) a furt se o ne kopu....
No covece, ty uz tam asi vystuhu podsedlaku nedas
a nedej boze syfilis
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm