WALTR napsal(a):
Hele Fifa, kdyby byl Bavorov co je Ostrava, znal by jsi moc dobře světové strany
ale že je malinkej tak nám do toho nepindej. http://cs.wikiped...strava-Jih
No, mít naše obec ve znaku rybu a v poslední čtvrti znak"sídlištní zástavby" tak fifu moc neprovokuju...
Tipnul bych si, že z Jižních Čech vyhnali nějaký Vaše pra pra pra předky a hnali je takovým tempem, že se zastavili až u Polských hranic, kde si postavili sídliště...
(Je to ovšem jenom moje teorie a mezi čtyřma a více očima na ni netrvám...)
No podle toho kde bydlíš, bych řekl že Směsice jste u vás.
Pozor je nás 113 tisíc. Na to už paneláky potřebuješ.
A jestli znáš historii aspoň z rychlíku, tak víš že tvá teorie o tom kdo kde přišel a pak pokračoval- je naopak.
A tady bych si dovolil nějaké info o tvé vísce. Pan PhDr ti to vysvětlí. http://www.radio....anek/86875
Sídliště. a cesty slovanů
Upravil Waltr dne 10.05.2010 16:54
Nemám čas. Studuju dějiny osídlení Čech a Moravy. Zatím jsem u praotců Čecha, Němce, Poláka a od Roudnice se blížícího praotce Cikána. Jen co to dostuduju, tak Vám to vysvětlím, Vy severní Jižané...
Nemám čas. Studuju dějiny osídlení Čech a Moravy. Zatím jsem u praotců Čecha, Němce, Poláka a od Roudnice se blížícího praotce Cikána. Jen co to dostuduju, tak Vám to vysvětlím, Vy severní Jižané...
3X napsal(a):
... a nebudeš se bát mezi námi promluvit?
Nooo, uvidím, kolik Vás bude, jak jste narostli, národnostní složení a tak... těch kriterií je víc. To bleskově vyhodnotím a rozhodnu zda přednášet či zdrhat...
To PeDR: ...ani mi to nepřipomínej. Už od začátku týdne mě ta moje honí k holiči, učí mě mluvit spisovně a na kravaťácká témata...
Místo toho, abych se kulturně zlískal se stejně smýšlející skupinou, budu celý víkend reprezentovat a ve volných chvílích šlapat s bolavou prdelí do pedálů bicyklu...
3X napsal(a):
... a nebudeš se bát mezi námi promluvit?