Ted jsem to skouknul. Z Toma udelali lehce jelitko navigatora, ale v pohode. Jinak zatim nic moc,ale myslim, ze ted ty dily budou lepsi a celkem se na to tesim. Delsi by to teda byt rozhodne mohlo. Prvni dily LWR taky nebyly nic moc a pak to nebylo spatny
Aktualne 1250 GSA HP
TomasTT napsal:
Jojo, bohužel tohle bylo maximum, co se dalo dohodnout. Když bude sledovanost dobrá, tak to bude rozhodně lepší pozice pro cokoliv jiného do budoucna ale delší stopáž nebo víc dílů už dohodnout nešlo.
Alespoň to nebude taková nuda.
Mě jen mrzí, že to z relativně normálního cestopisu sestříhali tak, že tam jednak budu za pitomce (což je asi OK), protože to je postavené aby to bylo co nejvíc dramatické a když se nic dramatického neudálo, tak se sestříhá a nafoukne normální banalita a udělá se z toho drama. Ale víc mě mrzí, že vyházeli většinu toho pěkného ježdění s Fanánkem ve velkých dunách, protože se jim nehodilo, aby část výpravy jakoby bezproblémů jezdila a část měla v písku problémy ale v reálu to bylo trošku jinak - i kvůli složení strojů a dispozici jezdců. Donutit poslední dny Martina aby jezdil jen kousek po hraně duny bylo nadlidské úsilí. Noid nejezdil už vůbec, protože ta motorka byla před smrtí. Takže i když jsme najeli ještě stovky kilometrů na jihu a v okolí Merzougy, tak to tam nebude, protože se to kvůli dramaturgii nehodilo. Ale prý bude na nějakém webu primy prodloužená verze a ty scény, které se tam nedostaly, tak třeba alespoň tak. Pochopitelně jsem chtěl aby bylo vidět, že GS v dunách jezdit může a nehrabe každých 10 metrů
Asi nejdramatičtější moment z celé výpravy bude v příštím dílu, i když to v televizi tak nevyzní - Noidovo žihadlo. NIKDY v životě jsem nic takového neviděl, že člověk do hodiny oteče tak, že prakticky nevidí, to je síla. Kdyby to dostal do pusy nebo do krku, tak věřím tomu, že to bylo doslova o život, protože do Marakéše jsme to měli asi dvě nebo možná tři hodiny jízdy.
Konečně vím, jakej máš k si ch t a to je podstatné Pro mě. Hele, mě se to v bedně taky nelíbí, ale to neznamená, že bych si to s váma neužil a že bych nejel, kdybych tu možnost měl. Jestli z tebe udělají v TV vola, je jedno, firmě prospěje každá reklama a co si myslí sádlouš v papučích zajímá PR a ostatní, ale nás myslím že ne. Když bude někdo rejpat moc, tak jsi se se prostě pěkně projel, byť se závažím
Upravil Medik dne 06.10.2011 23:35
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xavier napsal:
Ted jsem to skouknul. Z Toma udelali lehce jelitko navigatora, ale v pohode. Jinak zatim nic moc,ale myslim, ze ted ty dily budou lepsi a celkem se na to tesim. Delsi by to teda byt rozhodne mohlo. Prvni dily LWR taky nebyly nic moc a pak to nebylo spatny
Tak trochu mi po mých zkušenost přijde, že navigátor je vždy za pitomce... No nic. K seriálu:Myslím, že TomasTT pěkně vysvětlil reálie vzniku a jsem rád, že se vůbec nějaké motocestopisné seriály vysílají. Těším se na více ježdění v dalších dílech...
Tome, až se to celý odvysílá, bude DVD s prodlouženou verzí?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Bohužel jsme zapíjeli sousedovy nové Rallye2 a neviěl jsem to. Z dostupných klipů pozoruji podobnost - zřejmě ne náhodnou - s LWR. Nicméně díky za každý aspoň trochu kvalitně natočený film s motocestovatelskou tématikou, byť mne mrzí, jak moc slovo celebrita zdegradovalo...
Souhlas všemi deseti - je dobře, že aspoň něco normálně "motocestovateského" dali do TV. V povědomí sposty národa jsme ti blázni, co lítaj po městě tam a zase zpátky a riskujou. Že to je jenom zlomek motorkářů, co tohle dělají, nikomu nevysvětlíš. Dík za PRIMA cestopis
Jak jsem psal - cokoliv "motocestovatelského" se bude srovnávat s LWR, protože ty pořady co se vysílaly předtím, u nás nikdo nezná ale ani LWR nebyl první pořad tohoto formátu...
To že ze mě udělali občas blbce je fakt, taky jsem tam párkrát nějakou chybu udělal. Na druhou stranu - celé to bylo na mě a Radkovi, ostatní se jen vezli včetně celé produkce. Naprosto netušili kam jet, jak to tam bude vypadat atd. Ono je snadné mít nějaký plán ale musíte to upravovat podle aktuální situace a navíc jsme neznali celou trasu a i tam, kde jsme už někdy byli, se nejede absolutně stejně - ten písek se mění, tam kde byla vloni pista, může být dneska duna a musí se jet jinudy a oni si představovali, že to je jak v alpách po silnici a že se musí jet přesně podle nalinkované trasy v navigaci. Vlastně ty navigace jsem jim všem měl sebrat. Kvůli navigaci nám ujel ten Martin v asi třetím díle (měl na navigaci nalinkovanou trasu a letěl po ní a nekoukal se vůbec vpravo vlevo), autaři prudili když jsem se rozhodl jet někde jinudy a pořád jsem musel vysvětlovat proč jedu tam kam jedu.. Ale to je fuk, ono se tam zase tolik dramatických věcí neudálo a celá ta cesta byla celkem v pohodě a aby to bylo dramatický, tak z banalit dělají obrovské starosti a problémy a každou věc nafukují.
Bohužel to fakt celé bylo na dvou lidech a to ještě asi třetí den jsem se dozvěděl, že musím psát každé dva dny reportáž, takže třeba ten den, kdy jsme v poušti po úplném masakru bivakovali v poušti po asi 400km, tak jsem do 4 do rána psal a posílal reportáže na iDnes a komentáře k fotkám To tam pochopitelně vidět nebude. Takže jsem byl občas po ránu apatickej a když mě to už moc prudilo tak jsem občas vybuchnul i na Radka nebo na producenta. Ten měl hlavní úkol aby se "něco dělo" tak to pořád hecoval, pořád se snažil aby byly nějaké dramatické situace a občas to bylo fakt jen hrocení. Oni si občas neuvědomovali, že starat se o tu celou skupinu, odhadovat trasu a navigovat je dost náročný a že jsme byli hlavně unavení z toho, že se pořád zastavovalo a vracelo a natáčelo pořád dokola ve 45-50C a byli jsme fakt utahaní hlavně z toho. Když každé 3km musíš zastavit a vracet se, tak to unaví.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: myslím že každý kdo někdy ved byť malou skupinku a třeba jen den ví o čem to je. Zrovna tak je jasný že každý den se z někoho udělá "hvězda" aby se odlehčilo a byla zábava.
Tak bych si z toho nedělal takovej mindrák že tě nastříhali tak jak sis zrovna nepředstavoval - to je to nejjednodušší - vystřihnout něco z kontextu.
Za mě máš obdiv že ses do toho pustil a zrovna s takovejma týpkama kterejm nechybí sebevědomí a nemají soudnost i když sami jsou v pr.de.li.
Dakar 650, HusaberG
Jo jo, rozumim vsemu, co se rika o celebritach v televizi. Proto cestomanie mluvi ze zidle ve studiu Bartoska s Donutilem.... Ale nektery lidi zkratka neskousnu a tohodle kuchtika teda ani nahodou. A uz vubec ne v sedle endura... proste mu to neverim. Meli jste mu vzit pojizdnou kuchyn a nechat ho servirovat, ne jezdit a jeste navic to cely namluvit. Ale chapu, ze pro maminky to muze byt pekne.
Hele mě to nevadí, šel jsem do toho a bylo mi to jasný, že když to dopadne dobře, tak chválený bude někdo jiný a za všechny průsery budu zodpovědný já. A ten střih takhle jako "dramatický" je taky domluvený, prostě pořad kde všechno jde dobře nikoho nezajímá, všichni chtějí vidět jak se lidi hádají - koukněte se někdy na nějaké díly American Chopper - kdyby se Sr. s Jr. nehádali a nelítaly tam sprostý slova, tak to je o ničem. Ale nebudu v tom sám, hned v tím díle jak mi ujede Zounar v poušti, dostane mega kapky od producenta a v pořadu by to být mělo.
Jinak zrovna ti účastníci kupodivu byli v pohodě - s Fanánkem bych jel kdykoliv kamkoliv, je neuvěřitelně trefnej, má ve správném okamžiku správné hlášky, Noid je trošku hvězda ale tam nebyl - jednak ho nikdo neznal a hlavně byl dost vyřízenej s té jízdy. Večer padnul jako mrtvej a když jsme ho vzbudili na nějaký mejdánek, tak zapařil ale další den o něm člověk 8 hodin neslyšel, protože si pustil muziku a zavřel se do svého světa. A Martin Zounar mě překvapil taky, protože se prostě choval jako profesionál. Řekli mu tohle dělej a on to dělal. Prakticky celý štáb mu říkal "kinoherec" - kdykoliv běžela kamera, tak nasadil úsměv, i když měl vteřinu předtím smrt na jazyku ale podle mě to pěkně doplnilo tu sestavu a byl tak trošku za veselou figurku proti Noidovi a Fanánkovi. Na motorce v terénu jel poprvý a právě v tom třetím dílu uvidíte, jak to bylo nastavené - aby si lidi šáhli na dno, aby tam byly emoce a ukázalo se, jací opravdu jsou ve stresu. Byl to jeden z nejnáročnějších dnů na motorce co jsem i já kdy jel (hlavně noční dojezd 10km fešfeš) ale podle mě z toho bude hezký video. Nikdo jsme to kromě pár upoutávek ještě neviděli. A s tím vařením - vařil jen jednou a mě to vůbec nechutnalo (velbloudí guláš), možná to v sestřihu ani nebude. Večer byl tak vyřízenej, že ani sám nejedl, natož aby vařil pro sebe nebo dokonce pro ostatní. Kdybysme měli adventure menu tak by je brali všichni, protože tam člověk nemusí dolévat vodu a to je o operaci míň a tím pádem snadnější. Každá vteřina navíc byla únavná. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...