Fuj,fuj, fuj. Ještě, že jsem nejedl tlačenku. A Šubrtku už taky nechci. Nic to nevydrží.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já žiju jen odklápěčkami a mám mimo jiné SCHUBERT C 2 ale skoro vůbec v ní nejezdím protože nedrží otevřená za jízdy a ani se v ní nedá jet jak ten odpor vyklopený brady rve hlavu a beru ji jen když jedu daleko a bude jen lejt a nebo když je velká zima a na to je super je naprosto bezkonkurenčně tichá!(větší výhoda na interkom a MP3) odvětraná! skoro se nemlží bomba!Celej rok ale jezdim v CABERG J1 (viz obrázek dole ) , s kterou jezdím do cca 150km/h otevřenou a užívám volnosti a svobody a když prší nebo se práší tak ji jen zacvaknu a myslím že to je nejlepší odklápěčka všech dob v poměru kvalita-cena-užitek stála 5500Kč (nějakou dobu jsem s helmami a moto doplňky obchodoval) .CABERG J1 se již nevyrábí tady je v inzerci:http://bazar.moto...atu=194059 ,ale má nástupce který se jmenuje COX MONO K http://www.mcf.cz...ozi_id=475-2750,-Kč ! s tou ale zkušenosti nemám.
cizak přiložený následující obrázek:
Killingman napsal:
Ano, máš svým způsobem pravdu - jenže problém sSchuberth maj i na Slovensku, taky nemaj náhradní díly - takže si nemyslím, že by to byl jen problém Geneze - i když, samozřejmě kdo ví. A co se týká té hrdosti - kdo chce kam, pomozme mu tam - o peníze jde asi vždycky až na prvním místě bych to tak viděl - jsme výhradní zastoupení, přilby Schuberth nikdo jinej prodávat nesmí, taxi na tom přirazíme 50% a chceš-li ji, kup si ji u nás. Bohužel je pravda to, že právě Schuberth bohužel nemá konkurenci, jejich vyřešení odklápědla a hlavně sluneční clony nemá na trhu nikdo :-(
Ivan napsal:
No nevím, do téhle debaty se nechci pouštět. S Němci nemám tyhle zkušenosti, možná začátkem 90.let, ale nyní už ne. Spíš bych tipoval, že Geneze podcenila mít tyhle věci na skladu a samozřejmě být Genezí a chtít před Tebou vypadat dobře, taky bych to sváděl na Němce... Já myslím, že Němci jsou větší profesionálové než my. Samozřejmě nevylučuju vyjímky.
Pokud by to ale nááááhodou bylo jak říkáš, tak proč se stávat partnerem někoho, kdo se mnou bude jednat jako s křovákem, za to mi takové partnerství nestojí už kvůli hrdosti a za druhé je jasné, že se to odrazí na spokojenosti zákazníků. Ivan
no ja bral od geneze plxi na concept a taky sem si počkal oni to myslím berou ze slovenska pač je to asi jediný zástupce pro východ s němcama se už snad nějak nedalo domluvit
jinak pro příklad u geneze ti nechaj plexi za 800,- a v louis za nějakejch 55 euro ale maj ho skladem tak že si připlat a máš ho
Tak jsem si se zájmem přečetl toto téma...
Nedá mi, než souhlasit plně s názorem, co tu napsal Doc.
Vůbec by mne nenapadlo, že někdo jezdí s odklopenou helmou jinak než krokem po městě...
Neumím si vůbec představit, že tak někdo jede třeba přes 100km/h.
Já tedy nejsem vůbec příznivcem odklápěček, nikdy jsem o ní ani neuvažoval, na to se mám moc rád, abych kvůli možnosti na chvilku odklopit půlku helmy, snížil svoji bezpečnost.
A v létě mi plně postačuje ventilace, zkrátka ji otevřu naplno a když je opravdu pařák, tak lehce přiotevřu plexi, tak 2mm...
Na čem jsem nikdy nechtěl šetřit byla helma, takže jsem si koupil karbonovou integrálku od HJC a jsem maximálně spokojen.
Jen si ještě letos přikoupím enduráckou s brýlemi, to na takové to offroudění...
Ale je to každého věc...
KTM 1190 Adventure R
shimanski> jestli nekomu nekdy praskne skopek, kvuli odklapecce to skoro urcite nebude - pokud ji pri narazu nemel dotycnej otevrenou. Dobry klapphelm jsou homologovany jako uzavrena helma... Jen je proste tezsi nez klasicka integralka, ale s tim se neda nic delat, to je dany konstrukci. Na tele jsou mnohem rizikovejsi partie nez hlava v helme, ktery proste neochranis
to Slavek-xxx - tady nejde o prasknutí skořepiny, ale o pád při odklopené helmě... Když v ní někteří , jak zde píší, jezdí běžně i přes 100km/h, ani nechci domyslet, co by se mohlo stát... Vběhne Ti do cesty zvíře, člověk, auto, cokoliv... A ta otevřená helma, no nechci raději ani domýšlet...
Ono když máš dobré oblečení a chrániče, tak při možném kutálení se po asfaltě by to odnesla nejvíce asi právě ta nechráněné část hlavy, tzn. obličej.
A jestli si můžu vybrat, zda mít jizvu někde na noze či ruce, nebo mít "zmasakrovanej" obličej, tak je jasné, co si zvolím...
Omlouvám se všem za svůj tvrdý postoj v této otázce, ale zkrátka to tak cítím.
Jakožto bývalý MTB závodník jsem každému tloukl do hlavy: nejezděte na kole bez helmy, no a paradoxně loni v létě jsem jedinkrát já sám jel bez helmy, vždyť to bylo jen cca 300m po městě cestou na angličtinu a jak to dopadlo, posuďte sami...
Otřes mozku, sedřenej fest, naraženiny atd.
Pán v autě mne asi přehlédl a odbočil přede mne a v 30km/h to už nešlo zastavit jinak... pán o mně asi vůbec nevěděl, páč ujel...
Takže na motorce ve 100km/h, no nevím, nevím...
Já už si teda obličej chráním a vždy budu, ale to je na každém...
Uff, toť asi vše, co jsem chtěl říci...
Upravil Geralt dne 21.01.2008 12:05
KTM 1190 Adventure R
Však vám brzo sklapne.Bude to jak u aut.Nezapneš pásy-nejedešNesklopíš vyklápěčku-nejedeš.S otevřenou akorád nastartujete.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
shimanski> samozřejmě s tebou souhlasím a jízda s odklopenou přilbou není bezpečná ale já když na dovolené třeba v Řecku jedu v 50° tak samozřejmě nevydržím jet v zavřené odklápěčce často ani ve sto dvaceti a jen jsem zde napsal priority které já mám pro odklápěčky.V zavřené integrální přilbě bez možnosti ofouknutí a svobody jako odklápěčky mají bych zešílel!SCHUBERTKA C 2 mě tou nemožností v ní jet s otevřenou zklamala a proto s ní já nemůžu jezdit v teple, na děšť ,zimu atd. je zas perfekt!Moje volba z těchto důvodů je jedině odklápěčka i když do terénu jsem byl donucen koupit Cross přilbu s bradou protože jsem se necítil bezpečně jezdit s odklopenou bradou když terén je zrádný a každou chvíli hrozí pád,v zavřené integrálce je jízda terénem nemožná za chvilku ze mě jen leje!
A moc by mě zajímalo jak to dělají ti z nás co cestují v Cross přilbách a jedou třeba 800km v brutálním lijáku jako jsem se jednou musel vracet ?Uvažuji že třeba na dovolenou pojedu v Cross přilbě daleko a kdyby pršelo třeba druhý den tak bych určitě nastyd a bylo by po dovolený .
Upravil cizak dne 21.01.2008 14:56
cizak napsal:
shimanski> samozřejmě s tebou souhlasím a jízda s odklopenou přilbou není bezpečná ale já když na dovolené třeba v Řecku jedu v 50° tak samozřejmě nevydržím jet v zavřené odklápěčce často ani ve sto dvaceti a jen jsem zde napsal priority které já mám pro odklápěčky.V zavřené integrální přilbě bez možnosti ofouknutí a svobody jako odklápěčky mají bych zešílel!SCHUBERTKA C 2 mě tou nemožností v ní jet s otevřenou zklamala a proto s ní já nemůžu jezdit v teple, na děšť ,zimu atd. je zas perfekt!Moje volba z těchto důvodů je jedině odklápěčka i když do terénu jsem byl donucen koupit Cross přilbu s bradou protože jsem se necítil bezpečně jezdit s odklopenou bradou když terén je zrádný a každou chvíli hrozí pád,v zavřené integrálce je jízda terénem nemožná za chvilku ze mě jen leje!
A moc by mě zajímalo jak to dělají ti z nás co cestují v Cross přilbách a jedou třeba 800km v brutálním lijáku jako jsem se jednou musel vracet ?Uvažuji že třeba na dovolenou pojedu v Cross přilbě daleko a kdyby pršelo třeba druhý den tak bych určitě nastyd a bylo by po dovolený .
Nevim,co máš za problém s SCH C2. Já můžu jezdit s otevřenou a nic se neděje. Asi jdem divnej no....
A moc by mě zajímalo jak to dělají ti z nás co cestují v Cross přilbách a jedou třeba 800km v brutálním lijáku jako jsem se jednou musel vracet ?
Taky jsem jezdil v pohodlí vyklápěčky, takže tuhle situaci znám
Asi nejlepší je na takové dálkové jízdy použít enduro přilbu s plexi přes celé hledí ale i do těch prý zatéká a mlží se apod. Takže já to vyřešil pomocí navlékacího neopreno-windstopero-membránového rukávu přes pusu a krk, ktrerý dávám přes límec nepromoku, takže voda může stékat ale nezateče za bundu. Brejle jsou docela chráněný a každopádně molitan bude mokrý ale dá se to přežít celkem v pohodě. Jeli jsme takhle třeba v Maroku a asi 1000km jsme měli teploty kolem nuly a déšť, pak týden horko kolem 30 a zpátky déšť a zima. Kdybych jel ve vyklápěčce, tak budu naštvanej v tom offroadu na jihu a kvůli tomu jsme tam jeli. Takže volba byla otevřená cross. V horách jsem měl dojem že ještě chvíli a budou omrzliny (tu masku na obličej jsem tam neměl). Po téhle zkušenosti jsem si jí pořídil. Vloni jsem poprvé pořídil enduro helmu s polovičním plexi a teoreticky na ultra silný deště by to mělo víc pomáhat ale naštěstí jsem to nemusel testovat v praxi. Ta ochrana obličeje mi přijde jako ideální řešení pro delší cesty s předpokladem zásadnějšího ježdění v horku a v offroadu ale třeba kdybych jel někam do Anglie nebo do Skandinávie, tak si vezmu vyklápěčku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Slavek-xxx napsal:
BIGR> to ze nedrzela v odklopene poloze byl jeden z duvodu, proc jsem nakonec Schubert vyradil z vyberu..
CO FURT MÁTE? MĚ DRŽÍ ODKLOPENÁ. Je fakt,že nemá tak silnou pojistku která zacvakne,když jí vyklopíte jako jiné přilby,ale já jí používám k plné spokojenosti už čtvrtej rok a bez problémů. Jezdim s otevřenou a nepadá samovolně. Že bych měl nějakou jinou SH C2?
Asi jsem vážně jinej...
mám vyklápěcího airoha a už mu nabíhá 4 rok a pořád ok,ale já chci jít dál,jestli má něco 1500g nebo 1700g neřeším,nejsem letec kosmonaut a nevím co je 2G,hlavně tam chci mít klid a bez průvanu
Upravil bystricke dne 23.01.2008 21:02