Já to zkusil,půl na půl a nejelo to,škubalo a ještě mi vynadala manželka.Ale sekačka to chroupla,ale práce navíc,musel jsem se s tím zaobírat než jsem to z nádrže dostal,prostě za mě,nee.
kamarád to jele 1/2 ethanolu a 1/2 benzinu do 1.4 seat ibiza 74kW (rok výroby nevím ale odhaduji tak 2004,5 (stejný jako fabia, golf). A spotřeba prý nestoupla a jede to relativně furt stejně, jen musel vyměnit palivový filtr...
Já to chci zkusit do feldy, tam by to mohlo být určitě v pohodě, je tam minimum elektriky a diagnostika vlastně téměř žádná, jen se bojím jediný věci a to je to, že ten ethanol prej docela žere gumový těsnění a hadičky atd...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
petrguss napsal:
kamarád to jele 1/2 ethanolu a 1/2 benzinu do 1.4 seat ibiza 74kW (rok výroby nevím ale odhaduji tak 2004,5 (stejný jako fabia, golf). A spotřeba prý nestoupla a jede to relativně furt stejně, jen musel vyměnit palivový filtr...
Já to chci zkusit do feldy, tam by to mohlo být určitě v pohodě, je tam minimum elektriky a diagnostika vlastně téměř žádná, jen se bojím jediný věci a to je to, že ten ethanol prej docela žere gumový těsnění a hadičky atd...
jj všechno co je z gumy dlouho nevydrží, respektive musí se použít pryž odolná vůči působení lihu. E85 má další další nevýhody. Asi největší nevýhoda je schopnost vázat vodu - koroze palivového systému. Narozdíl od Benzínu a nafty, které nevedou elektrický proud, tak ethalon ho vede dobře (riziko pro palivová čerpadla která mají chlazení proudícím palivem). U karburátoru je problém se zamrzáním směsi u trysek. A v neposlední řadě rychleji degeneruje motorový olej.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90