Chocho napsal:
Ujeto 211km a vzalo mi to plnou, tedy 20 litrů. Na konci komp ukazoval dojezd 3km.
Nürburgring?
Od Chomutova do Plané nad Lužnicí. Neděle po ránu, prázdné silnice. A mně bylo hrozně špatně a nechtěl jsem si nazvracet do helmy, tak jsem jel rychleji, no.
To byla moje první delší jízda s 12GS a říkal jsem si, že ten displej kecá (psali to přece na GS fóru, že to moc nefunguje). Po této zkušenosti ukazateli stavu paliva věřím
buboGS přiložený následující obrázek:
[152.12Kb]
Upravil buboGS dne 30.06.2011 21:37
BMW GS = stroj na radost
PS: všimněte si té ceny na stojanu...
25. listopad 2009, OMV na "dálničním" obchvatu Olomouce....
Kde že loňské ceny jsou
Upravil buboGS dne 30.06.2011 21:38
BMW GS = stroj na radost
Já těch 17 litrů narval do nádrže, když už mi pc neukazoval žádný dojezd a jel jsem ještě cca 5km...
v BMW říkali, že se to kalibruje samo podle vyjetí nádrže...
Když je vůle, cesta se najde
Není dobré nechat stříkačku dojet ne sucho. A rozhodně nevěřte stojanům. Ne tedy u nás. Dopručuji zkusit naplnit kanystr, a doma přelít do kalibrované nádoby.
Já měl s měřákem problém,( ukazoval přes půl strašně dlouho a pak rychle sjel až na rezervu) při servisu zresetováno a od té doby celkem klid.
dostat se pod 5litru chce dost ovladat se jakmile prekrocim 100km/h tak to jde hned nad 5l,dlouhodoby prumer 6,2l cca na 5tisic km v letosni sezone,nejhorsi dalnice kde jde spotreba na cca 7,2 i vice to jedu 140-160 km/h
dostat se pod 5litru chce dost ovladat se jakmile prekrocim 100km/h tak to jde hned nad 5l,dlouhodoby prumer 6,2l cca na 5tisic km v letosni sezone,nejhorsi dalnice kde jde spotreba na cca 7,2 i vice to jedu 140-160 km/h
Zet napsal:
...Zkoušel jsem spotřebu při normální delší jízdě,a ujel jsem do chcípnutí...
Waltr napsal:
Není dobré nechat stříkačku dojet na sucho...
Řeší se tu prkotiny, jestli spotřeba 4,8, nebo 5,2 l/100 km, nebo jestli koupit filtr oleje originál, nebo z Fábie aby se co nejvíc ušetřilo...
Ale pokusy s dojezdem a vyjetím nádrže do sucha, to je OK...
Čerpadlo paliva je v nádrži konstruovaný tak, aby bylo ponořený a ne aby jelo na sucho. Dostává tak dost na pr*del a může jít brzo kukat.
Mám to ověřený i z aut...
Upravil radosek dne 01.07.2011 14:42
kolik najedu max na nadrz uz zkouset nebudu,jednou si tak jedu ukazovalo to krasnych 40km,rikam si udelam osobakv najetych km na nadrz najednou v tom dvakrat cuklo a nashledanou,tagze uz nic takovyho,jinak jestli to zere 5 nebo 7 je uplne sumak hlavne ze se kola toci
Upravil masar dne 01.07.2011 14:54
masar napsal:
jinak jestli to zere 5 nebo 7 je uplne sumak hlavne ze se kola toci
záleží, kde a jak s tím jezdíš, nedá se to říct obecně.. jsou země a místa, kde je hóóódně málo benzínek, a i 40L nádrž může být malá.. tam je pak menší spotřeba velká výhoda..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
....Ale pokusy s dojezdem a vyjetím nádrže do sucha, to je OK...
Čerpadlo paliva je v nádrži konstruovaný tak, aby bylo ponořený a ne aby jelo na sucho. Dostává tak dost na pr*del a může jít brzo kukat.
Mám to ověřený i z aut...;
1.vždy když pořídím nějaké přibližovadlo tak si ověřuji faktický dojezd hlavně rezervy abych věděl co můžu na cestách čekat - ne vždy jsou pumpy tak jak je člověk potřebuje a přijde mi dobré vědět s čím můžu počítat.
2.až budou čerpadla konstruovány tak jak uvádíš,jistě budou výrobci ve svém alibismu předepisovat dotankování ph již při půlce nádrže.
3. nevím co to znamená dojet na sucho mě na sucho rozhodně nic nejede....joo kdyby to tak bylo....to by teprve bylo
Upravil Zet dne 01.07.2011 16:32
Zet napsal:
....až budou čerpadla konstruovány tak jak uvádíš,jistě budou výrobci ve svém alibismu předepisovat dotankování ph již při půlce nádrže...
No tak jestli má výrobce psát do manuálu že se má tankovat palivo, tak to bys tam taky mohl chtít mít stať o tom, že se má mačkat spojka, než se zařadí, nebo že máš zmáčknout brzdu, když chceš zabrzdit...
Tohle jsou body, které se učí v autoškole...
Ale jinak si samozřejmě se svojí motorkou dělej co uznáš za vhodný a na rady se vybodni, jsou to jenom mýty a pověry...
Já jenom že třeba TADY nebo TADY sbíráš vědomosti, tak jsem si tak nějak myslel, že bys třeba byl rád za dobrou radu, no...