Ja rikam porad to same.Na dvouventilu mam radost z jizdy a bavi me i kochaci tempo.Na 1100gs uz me bavi jenom off-road a hodne svizna jizda.Pri pomale jizde,kochacim tempu nebo hromadne vyjizdce se hrozne nudim a nebavi me to.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vlastimil napsal:
Da 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"
jj.. jak to nemuzes dohanet sarmem (ze jo, Vlastimile).. tak je 100ka vhodnym doplnkem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vlastimil napsal:
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....
vevis napsal:
Pri pomale jizde,kochacim tempu nebo hromadne vyjizdce se hrozne nudim a nebavi me to.
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja bych mohl porovnat stovku s K1300R jestli to nekoho zajima. :-D Jen v kratkosti. Vse do stovky je pro fajnsmekry, pohodare, mozna uz skoro veteranisty a vse od stovky je pro strejdy :-D Zatim je proste neuznavam, asi az budu starsi a budu si chtit pripadat jak rychly strejda. Ono to nepojede spatne, pojede to krasne, ale pokud me to nuti jet rychle, tak je to to same jako jezdit rychle s BMW X5, jen takovy nastavec na sulina :-) Ale pekny nastavec. :-) Ja se svezu na trinactce a pak vydeseny relaxuji na stovce :-) I ta trinactka by mela jit z domu a vzit neco lehciho, jenze vsichni mi rikaj at nejsem magor, ze lepsi motorky neni, tak si ji jeste necham. A koupim dalsi. :-D Vsichni bawori jsou krasni, ale ta stovka ma pro me neuveritelnou dusi. To nic novejsiho tak nema. A kdyz na dvanactce vidim tlusteho strejdu, tak se smichem jedu pryc.
vlastimil napsal:
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....
uplne rozumim. Ted nedavno jsem sednul na 1150 ADV, take se mi to moc libilo, ale ta stovka je stovka noo
Mardock napsal:
já na 1100 koupil laďák a hned je to záživnější
jj, ladak je nutnost snad na vse. S tim mam problem na stovce. Nevim, co tam dat misto te hokejky a vlastne jestli to chci mit neoriginal. Ale zase ten zvuk je takovy nic moc. Je to prdlavka. Ale krasna :-)
vlastimil napsal:
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....
Tak se to potvrdilo dvouventil je TOP páč jsem včera 11ctku prodal,tedy přepsal na nového majitele a v sobotu si ji odvezeted´mám v plánu ještě nejakou motorku prodat za účelem získání místa v dílně,dovézt další R100GS a pak....to budete koukat....
Tak se to potvrdilo dvouventil je TOP páč jsem včera 11ctku prodal,tedy přepsal na nového majitele a v sobotu si ji odvezeted´mám v plánu ještě nejakou motorku prodat za účelem získání místa v dílně,dovézt další R100GS a pak....to budete koukat....
Na hromadu šrotu? Poslední opravdu krásné motocykly BMW byly vyrobeny do roku 1938. Ještě válečná produkce - trochu. Produkce mezi rokem 1935 a1938 je prostě nejkrásnější.http://www.boxerm...-databaze/
Upravil Medik dne 28.02.2013 11:37
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
vlastimil napsal:
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....
Tak se to potvrdilo dvouventil je TOP páč jsem včera 11ctku prodal,tedy přepsal na nového majitele a v sobotu si ji odvezeted´mám v plánu ještě nejakou motorku prodat za účelem získání místa v dílně,dovézt další R100GS a pak....to budete koukat....
Absolutne souhlasim. Muj dvouventil se mi libi vic a vic. Letos mu kupuju krasneho wilberse a pripravuji ho na cestu do Albanie. Pristi tyden se uz svezu!!!
vlastimil napsal:
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....
Tak se to potvrdilo dvouventil je TOP páč jsem včera 11ctku prodal,tedy přepsal na nového majitele a v sobotu si ji odvezeted´mám v plánu ještě nejakou motorku prodat za účelem získání místa v dílně,dovézt další R100GS a pak....to budete koukat....
Tak 11ctka už je pryčvčera jsi ji odvezl jeden člem tohoto fóranebudu říkat kdo,on se určitě pochlubí
Takže dvouventiláci,jak to s vama je? Komplet mrtvo,nebo jezdíte a nepíšete?
Není v plánu nějaký setkání dvouventilů? Že by sme si ty nádhery navzájem vokoukli,ať je inspirace do další práce na nich
Vikec napsal:
Takže dvouventiláci,jak to s vama je? Komplet mrtvo,nebo jezdíte a nepíšete?
Není v plánu nějaký setkání dvouventilů? Že by sme si ty nádhery navzájem vokoukli,ať je inspirace do další práce na nich
V květnu 2010 jsem dělal setkání dvouventilových Géesek a v nejlepší chvíli nás tam bylo 15.Když jsem to v lednu chystal tak mi slíbilo přijet asi 50 lidí a v květnu na to hodili kakáč (prý v ten víkend byly volby ) takže pokud by nějaké setkání dvouventilů bylo tak budu tam a se mnou +5.
3axap přiložený následující obrázek:
No já myslím že u setkání dvouventilů není třeba aby tam bylo 100lidí. Spíš komorní akcička někde s pivem a buřtem v ruce v pár lidech.
Kdyš se dívám na tu fotku,není náhodou ten druhej za tím PD ten můj? Pochází někde od Ostravy,pak chvilku ustájenej u Kojetína...