adventure73-pardal napsal:
A nechce se nekdo z pražských stavit u dovozce (DK Auto-Moto) a třeba by už tam něco zjistil. Mě by stačilo to info jaky kolo bude vepředu :-)
tak!
rozumnej chlap roste do sirky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
lako napsal:
to je fakt třiválec?? to snad ne? eště sem neviděl vyváženej tříválec. Případ za všechny, slyšeli ste někdy dieselovou fabii s tříválcem (dakadakadaka..)?
Ty seš ale trubka Je vidět, že jsi ještě na žádnym Triumphu nejel. Někdy se svez a poznáš sám co píšeš za kokotiny!
Přečti si jakýkoli test Triumphu, motor všude popisují jako vynikající. Tak nemám důvod si myslet že zrovna tenhle poserou. Myslím že se pánové v BMW budou muset rychle probrat a začít k Osmičkám dávat do standardu aspoň základní věci.
Podle mě to bude výborná mašina.
Waltr napsal:
Přečti si jakýkoli test Triumphu, motor všude popisují jako vynikající. Tak nemám důvod si myslet že zrovna tenhle poserou. Myslím že se pánové v BMW budou muset rychle probrat a začít k Osmičkám dávat do standardu aspoň základní věci.
Podle mě to bude výborná mašina.
ale BMW ma takhle nastavena i auta, ne?
standard 12ka take nema ani blastery a tusim ani ABS? je to podobne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jestli ten motor bude chodit tak jak mi chodil na mém Tigeru 955i - plynulý zátah jak elektromotor bez známky vibrací a propadů výkonu co nepřestává do 220km/h stále tahat za ruce s neuvěřitelným rozsahem otáček- na 6ku 40 až 220km/h a nejvyšší naměřené spotřebě 5,6 L, běžně 5 L . Nyní navíc při váze 185 kg a výkonu stejném jak Tiger955i(100Ph) jak výrobce uvádí a 21" pleteným kolem u verze 800 XC, bude to stroj hodně zajímavý s univerzálním použitím, ještě záleží jak se povede ergonometrie a odladění stříkačky, mě např. na F800 vadí špatná dávkovatelnost plynu na 1 a 2ku, ale jde prý odstranit laďákem a lepším převodem.Zvláštní , že můj současný Dakar 650GS zdaleka tak ucukaný není.
Left
Pardál-však bys viděl jak by jsi rychle skončil s tím co máš a začal nový Orange život
Left-bohužel ty nový stříkačky stojí za hovno.Všechno je to ucukaný jak svině.Řešení,ale je tím laďákem a převodem docela uspokojivý.Jen 100 koní je zbytečně moc na enduro.
Fanos Rusicka napsal:
Pardál-však bys viděl jak by jsi rychle skončil s tím co máš a začal nový Orange život
Left-bohužel ty nový stříkačky stojí za hovno.Všechno je to ucukaný jak svině.Řešení,ale je tím laďákem a převodem docela uspokojivý.Jen 100 koní je zbytečně moc na enduro.
rychle to reaguje na plyn.. nekomu to vyhovuje, nekdo si stezuje.. ja bych nemenil.
napr. muzes s tim opravdu hodne rychle akcelerovat/zpomalovat jen plynem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zcela nový Tiger 800 je premiérou Triumphu ve třídě adventrue cestovních endur středního objemu. Oba dva modely mají společný tříválcový motor o obsahu 799cc s výkonem 95 PS a dlouhým zdvihem. Dalším společným prvkem je pevný ocelový rám. Každý z nich má však svá vlastní specifika.
Tiger 800 je výrobrně ovladatelný a je určen pro jízdu ve městě i na silnicích. Má litá kola a díky možnosti nastavení sedla na minimální výšku 810 mm je určen široké skupině jezdců. Naopak vyšší Tiger XC je díky pérování s dlouhým zdvihem a 21 palcovému přednímu kolu jako stvořený pro jezdce, kteří hledají nefalšované off-roadové zážitky. Zdolá bez problémů i nejnáročnější terén a vysoká jezdecká pozice umožňuje perfektní přehled.
Oba dva nové modely Tigeru přicházejí s šírokou nabídkou originálního příslušenství, díky kterému je mohou majitelé upravit podle svých představ. Specielně pro Tiger 800 byly vyrobeny vysoce kvalitní tvrdé i měkké kufry, které jsou jako stvořené pro cestování. Nízká a komfortní sedla rozšiřují jeho dostupnost pro širokou skupinu jezdců.
Řada off-roadových ochranných dílů byla vyvinuta pro jezdce, kteří chtějí motocykly otestovat i mimo silnici. Alternáror 550w, který patří k nejlepším ve své třídě, je zárukou, že Tiger 800 nebude mít žádný problém s pomocnými světly ani vyhříváním rukojetí řidítek, které je součástí originálního příslušenství.
nejaky majitel osmikila by si ji mohl pujcit a sepsat nejaky svoje povidani - teda az sleze ten bilej bordel a kluci z triumphu nejakou mrsku dostanou do ceska... http://motodenik....80080.html