Robert_ZL - píšeš, že 1150GS 2003 - tzn. dvousvíčka. Hlavní zapalovací moduly si nejprve zkus od někoho z tvého okolí půjčit - jsou shodné i z modelů R1200. Kdyby to náhodou nebylo ono (např. vadný potenciometr škrtící klapky, vadné svíčky, lambda....), tak ať je nekupuješ zbytečně - je to sranda za cca 2500Kč/ks.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak svíčky nové, motorka furt divná, na volnoběh a při přidání se dusí... Vyzkoušeli jsme tedy metodu odpojování cívek za chodu a heleme se, při odpojení levé motorka málem umřela, jak se zadýchala, při odpojení pravé se nestalo vůbec, ale vůbec nic.
Takže cívky.
No díky všem, co mi poradili, teď koupím nové a dám vědět.
Tak jsem vyměnil nové cívky a motorka jede jak nová Dokonce se mi zdá, že mnohem líp, než dřív, asi byly ty cívky načaté už chvilku.
Takový krásný zvuk a chod to teď má.....
Tak cukání je zpět a s větší intenzitou,včera jsem nemohl přejet křižovatku :-(.Vypadal jsem jak kdybych vylez z autoškoly.Kuva
Vymněnil jsem,svíčky,filtry,cívky,snímač polohy klapky.Co ten hall senzor,jak se na něj dostanu,a jak složitá je výmněna?Co to stojí.Poraďte.
tiki napsal:
Tak cukání je zpět a s větší intenzitou,včera jsem nemohl přejet křižovatku :-(.Vypadal jsem jak kdybych vylez z autoškoly.Kuva
Vymněnil jsem,svíčky,filtry,cívky,snímač polohy klapky.Co ten hall senzor,jak se na něj dostanu,a jak složitá je výmněna?Co to stojí.Poraďte.
nevím, na jedné mé cestě mě zastavil chlapák co si říkal harley a že mu to cuká a nejede, tak sem juknul a měl zlomenej kabel od svíčky a probýjel o válec,tak byla záhada vyřešena, omotali jsem elektrikářskou izolací a prej dojel ale taky s cukáním
Taky se mi to stalo, a bylo to způsobeno povytaženým bowdenem u plynu u jednoho z válců. Jeden válec chtěl jít do obrátek a druhý ho brzdil. Podívej se, jestli ho nemáš někde skřípnutý a jestli je zcela volný.
Takže vyřešeno,předpokládal jsem už jen ten hall a nebo lambda sondu,a včera jsem byl u pana Žlábka,měl tam starší hall senzor,tak jsme ho zkusili přehodit a ADVík jede zase jako dřív.Tímto díky všem za rady,panu Žlábkovi za ochotu Milanovi z Touratechu za odkaz na pana Žlábka.Saďochovi dík za snímač a Rikimoto dík za zapůjčení cívek.Jsem rád že to mám za sebou,doufám na nějakej čas klid.Nejhorší je hledat závadu,která se projeví jen někdy.Strašně se včera v servisu divili že mám pořád původní ložisko a najeto 127tis.Asi ho vymněním v zimně preventivně
Upravil tiki dne 07.09.2011 11:05
Saďo, na tvoje cesty bych si ho vozil rezervní (minimálně nějakej starší, funkční). Čím jsou tyhle motorky starší, tím častěji se tyhle závady objevují. Před pár lety jsem tohle řešil úplně sporadicky, loni už toho bylo více a letos už jsem v dílně (a po telefonu) těchle závad s Hall senzorem řešil určitě přes deset. Novej v BMW přijde (bez nějakejch slev) na necelejch 6000Kč s Dph. Je fakt, že když se ta závada projevuje jen občas, tak se to hledá blbě.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
inak mala informacia co sa tyka lambdy, kamarat potreboval objednat lambdu na jeho F 650GS zisil som mu podla objednavacieho cisla kod a cenu
aky som bol prekvapeny ked si tu istu lambdu od toho isteho vyrobcu kupil ovela lacnejsie cez svojho kamarata ktory servisuje auta BMW (iste nebudete prekvapeny ze rovnaka lambda ide aj do aut)
tak som sa opat rozhodol ceknut ten rozdiel pri mojej lambde (R 1150GS) a bol tam opat rozdiel
nerozumiem tomu ako je mozne ze ta ista lambda s tym istym objednavacim cislom od toho isteho dodavatela je pri autach lacnejsia ako pri motorkach
sadilek napsal:
No konečně!Trochu mě mrazí.Máme najeto stejně.Jestlipak mě taky za chvíli neopustí?Kupoval jsi novej,nebo Ti tam nechali ten starší?Kolik to stálo?
Tak už ho mám doma.Budu ho holt na dlouhý cesty vozit.Kdyby ho někdo narychlo potřeboval tak se u mě válí.Cena 4000,-vč dph.
Fotka http://nd05.jxs.c...1315564669
Upravil sadilek dne 09.09.2011 14:22