HERI napsal:
Zdárek. Chtěl sem obměnit spojkovou kapalinu a zjistil sem že tam není DOT 4 ale ně jaká jiná kapalina. Nevíte náhodou co se tam leje. Dík za radu.
HERI napsal:
Zdárek. Chtěl sem obměnit spojkovou kapalinu a zjistil sem že tam není DOT 4 ale ně jaká jiná kapalina. Nevíte náhodou co se tam leje. Dík za radu.
Minimálně přítlačák je KO - příčné prasklinky způsobené vyhřátím materiálu.
Druhej kus (víko spojky) podle fotky taky není žádná "hitparáda". Dal bych komplet celou spojku.
Minimálně gufera na vstupní hřídeli převodovky vyměnit - z obou stran hřídele (i směrem od spojkového válečku - pak když "propouští" olej, tak to teče hřídelí okolo vypínací tyčky až ke spojkce) - jestli je tam ten původní černý (materiál NBR), tak dříve nebo později stejně začne sáknout, takže když jde nová spojka, tak ho dát rovnou nový.
A nech to přesunout do vlákna o R1100, 1150. Tohle je vlákno o R1200 - pak je v tom b.o.r.d.e.l.
Upravil Tonda dne 07.08.2014 12:52
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj kluci. Chtel bych Vas poprosit o radu/nazor. Na 1200 2005 me trapil tukavy zvuk na volnobeh a castecne pri rozjizdeni,po nepatrnem zmacknuti spojkove packy ticho a vse ok. S nekterymi jsem to zde resil a dodatecne dekuji za nazory a vysvetleni. Dnes jsem to rozdelal a zjistil nasledovne:
Lamela 4,8mm. Urcite teda dam lamelu, pritlacak, tycinku a to viko spojky+gufera i kdyz netecou.
Na vstupni hridel jsem se dival, nevidim na ni znamky opotrebeni co jsem videl zde na foru. Lamela jde na hridel s malym odporem nicmene neprijde mi v tom nejaka chyba. Pridam zde par fotek a video te vule na hrideli.
Zda se mi minimalni ale chtel bych vedet Vas nazor, jestli ji menit take nebo ponechat.
Zastavil bych se u pritlacaku-ve stredu kde je ten stribrny mezikus je vule cca 1mm doleva i prava. Z jedne strany na zoubkach pritlacaku ok z druhe mirne drazky - vydrene z toho stribrneho mezikusu. Jde to kov na kov jak to ma vuli a tak si rikam, nemuze ty pazvuky delat tento problem? Po zmacknuti packy i nepatrne se tycinka zatlaci na stribrny mezikus a je ticho. Je to ma domnenka.
Dekuji za rady a pripadne reseni.
James přiložený následující obrázek:
Ahojte, riešim aj ja klepotavy zvuk. Ale je zaujímavé ze pri stlačení a pustení spojky to prestane, ak ju opäť stlačím a pustím tak to klepe, ak ju opäť stlačím a pustím tak to zasa neklepe. A tak dookola. Motorka ma 75000 km. Myslite ze to moze byt to spojkové ložisko? Ďakujem za Vašu odpoved.
Srsen napsal:
Ahojte, riešim aj ja klepotavy zvuk. Ale je zaujímavé ze pri stlačení a pustení spojky to prestane, ak ju opäť stlačím a pustím tak to klepe, ak ju opäť stlačím a pustím tak to zasa neklepe. A tak dookola. Motorka ma 75000 km. Myslite ze to moze byt to spojkové ložisko? Ďakujem za Vašu odpoved.
dela to nensmazana vstupni hridel do prevodovky v jednom miste je mene vszeliny a proto to takhle klepe.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Srsen napsal:
Ahojte, riešim aj ja klepotavy zvuk. Ale je zaujímavé ze pri stlačení a pustení spojky to prestane, ak ju opäť stlačím a pustím tak to klepe, ak ju opäť stlačím a pustím tak to zasa neklepe. A tak dookola. Motorka ma 75000 km. Myslite ze to moze byt to spojkové ložisko? Ďakujem za Vašu odpoved.
dela to nensmazana vstupni hridel do prevodovky v jednom miste je mene vszeliny a proto to takhle klepe.
Ďakujem. Ako to odstrániť? Hrozí nejaké poškodenie? Konečne som si kúpil vysnenu motorku a zistil som tuto nepríjemnú vec.
Ďakujem za pomoc.
Jestliže je hřídel "nasucho", tak hrozí, že ji lamela vydře - vznikne časem velká vůle v drážkování a v nejhorším případě se může lamela na hřídeli protočit. http://tonda1200....CN7012.jpg...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Prijde mi to nejake divne. Jak jsem zde psal, vse ale uplne vse jsem vymenil a klepe to stale, hridel je namazana az mozna dost, vazelinkou urcenou primo na to. A klepavej zvuk je stale tam. Nemuze to doopravdy delat vypinaci tycinka - jelikoz je spatny vypinaci valecek???
Teoreticky ze by si ten valecek tu tycinku nepritahl nebo tak neco?
Tonda napsal:
Jestliže je hřídel "nasucho", tak hrozí, že ji lamela vydře - vznikne časem velká vůle v drážkování a v nejhorším případě se může lamela na hřídeli protočit. http://tonda1200....CN7012.jpg
A jak se hřídel maže, když tam není přístup? To jen při výměně spojky?