Vjetrnik napsal:
to Honza: přemýšlím o tom....jednu dvě do zásoby
Ja bych se toho tak nebal.Kdyz si vezmu kolik firem se do dneska zabyva dvouventilama a sezenes na ne skoro vsechno,tak ver tomu,ze u vzduchem chlazenych ctyrventilu to bude to same.Myslim,ze dily,repasy motoru atd.udelas klidne i za 20 let.
Upravil vevis dne 23.08.2011 19:52
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to Vevis: tož nebál bych se toho rozhodně....spíš mít jednu na ježdění, druhou na leštění ...i když leštím tu co jezdím, tak je to asi zbytečné "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Honza: přemýšlím o tom....jednu dvě do zásoby
Ja bych se toho tak nebal.Kdyz si vezmu kolik firem se do dneska zabyva dvouventilama a sezenes na ne skoro vsechno,tak ver tomu,ze u vzduchem chlazenych ctyrventilu to bude to same.Myslim,ze dily,repasy motoru atd.udelas klidne i za 20 let.
Je pravda že bmw se ke starším strojům vůbec nechová macešsky a dalších druhovýrobců je taky spousta takže ten kdo chce udržet starší stroj tak ho bez větších problémů udrží.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
jo ale jmenujte 2-3x spolehlivé a technicky jednoduché současné off-roady, bez elektroniky, s jednoduchým motorem atd... ideálně s atmosferáckým dieselem...
dneska prostě prakticky nic takového neexistuje... a trh by si to určitě našlo...
Co mne mrzi nejvic, ze to jsou vsechno jenom kecy.
Vy to nedotahnete do konce... ja budu naprosto stastnej kdyz bude 13GS jezdit jenom Hix a nemci.... i kdyz Hix je vetsinove jihonemec...
TED kvicite jak je to hrozny, ze BMW prestane vyrabet ty vase zastaraly strepy... ale davejte pozor, jak to bude probihat
Budete sve ingoty zahazovat rychlosti umernou poklesu ceny jetych 13GS.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,
presne tak
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?
Vevis sorry, ale tvoje 11GS a nova DOHC 12ka mi prijdou tak odlisne stroje, ze nejak nevim o cem presne vsichni mluvite?
Bojkotujete 12ku a ted najednou je 12ka dobra?
---
jinak az budes mit vodnika tak by sis asi mel dat dost pozor, aby to poradne chladilo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zadnej drsnej adventure nejezdis, naopak jezdis konstantni kudlu na plnej a to nejlip v zatackach.
Asi ti to nedochazi, ale ten smer kudy se to ubira celkem ODPOVIDA zpusobu, kterym TY tu motorku pouzivas.
Chapu skuceni Vevise a ostatnich, co maji spunty. Vzdyt ty ani na spuntech nejezdis, mas anakee sjety uplne do boku...
tady jsou obcas doslova dadaisticky momenty
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty snad chceš, abych přišel o čistění kartáčkem na zuby žeber bloku od nalepených vosiček, kobylek, ptáčků a jiné havěti? To mi nemůžeš vzít, mojí hračku....
Jinak na té kudle je nejlepší to, když předjíždíš ty s těmi vodou chlazenými hypermoderními motory na té obstarožní koncepci...a stejně je jim to ultramoderno prd platné
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Jinak na té kudle je nejlepší to, když předjíždíš ty s těmi vodou chlazenými hypermoderními motory na té obstarožní koncepci...a stejně je jim to ultramoderno prd platné
Tak s timhle naprosto souhlasím
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jinak další evoluce bude, že do boku budou čumět dvě baterky, alá boxer, a místo nádrže bude skříň na zamotanou prodlužovačku....a bude to dělat jen bzzzz....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Ty snad chceš, abych přišel o čistění kartáčkem na zuby žeber bloku od nalepených vosiček, kobylek, ptáčků a jiné havěti? To mi nemůžeš vzít, mojí hračku....
a jak to delas u tech dalsich svych motorek, ktere jsou VSECHNY vodou chlazene?
Jinak na té kudle je nejlepší to, když předjíždíš ty s těmi vodou chlazenými hypermoderními motory na té obstarožní koncepci...a stejně je jim to ultramoderno prd platné
jeste nedavno jsi tu VELMI chvalil SuperTenerku, jak to jezdi hroznou kudlu.. COZE se zmenilo? Nebo jenom pouzivas zrovna ten argument, ktery se ti zrovna hodi, aniz bys drzel konstatni linii?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo, SuperTenerka jezdí hodně pěkně, o tom žádná.......ale to že jezdí pěkně nemělo nic dělat s problematikou vzduch/voda, ST je jiná koncepce než GS
Víš, kdysi jsem začínal s Banditem, když to byla ještě krásná motorka s vzduchem (a olejem) chlazeným motorem....ale ten už taky je historie....
Jinak co se endur týče, tak než jdu jezdit je jedna z věcí pravidelné kontroly hladina kapaliny...a obě mají kryty chladičů neb vím co to je, chladič urvat......to bych sem netahal
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jj já to hned říkal, že BMW našlo správný směr... k Varanu už se začíná přibližovat
Vjetrníku, vyčistit žebra na vzducháči umí gdejakej poloyntelygent, ale správně a bez poškození vyčistit vodní chladič, to je kumšt! zvlášť, když jsou tam jak na Varánkovi dva budeš mít dvakrát více radosti a to se vyplatí!
to HICKS> když jsme u toho dadaismu (dadaismus byl prostředek jak vyjádřit zmatek a strach z války, zároveň však toto hnutí nehledalo žádná východiska (východiskem byl nesmysl) a tak dada sklouzla až k nihilismu > btw jak je Vjetrník ve válce, aby byl zahrnut do dadaismu?), mě tedy bez války vyděsilo toto:
To je maras. Docela inteligentní lidé, a takové bláboly. Vše jde kupředu, i KTM už jde považovat za konkurence schopný stroj.
Každý vzívá staré a spolehlivé technologie. Prd. kolik těch strojů jelo kolem světa, a když co všechno na nich po cestě dělali? Protože to každý bral jako normální věc, byli jsme zvyklí že se spravuje, nikdo o tom nepsal, nikdo to neřešil. najednou je každá závada, důvod k likvidaci firmy.
Dnes si každý nýmant vyjede do Mongolska, iránu, Pakistánu a příjde to už jako naproato normální věc-Protože to dovolují vyspělé technologie i těm nýmantům...nic ve zlém taky bych někdy rád byl nýmant
Na to je jednoduchá rada hoši. Do garáže Š 105 L a JAWA 350/9
A můžete cestovat, a užívat možnosti se krásně štárat....
Já si rád počkám co zase nového bude, a vím že to bude stát za to. Myslím že bych nový stroj určitě rád vyměnil za ten svůj- i když ho mám rád. A na štárání si koupím něco k potěšní nostalgických choutek, co někteří z vás vyměnili za zdravý rozum.
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,
Tak to si asi delas prdel?To si fakt myslis,ze 95% lidi bude chtit vodou chlazeny boxer?Ja si spis myslim,ze cca 50% lidi bude volit starsi zachovale vzduchem chlazene BMW,nebo mozna i zacnou uvazovat nad jinou znackou.To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?
Waltr napsal:
Každý vzívá staré a spolehlivé technologie. Prd. kolik těch strojů jelo kolem světa, a když co všechno na nich po cestě dělali? Protože to každý bral jako normální věc, byli jsme zvyklí že se spravuje, nikdo o tom nepsal, nikdo to neřešil. najednou je každá závada, důvod k likvidaci firmy.
Dnes si každý nýmant vyjede do Mongolska, iránu, Pakistánu a příjde to už jako naproato normální věc-Protože to dovolují vyspělé technologie i těm nýmantům...nic ve zlém taky bych někdy rád byl nýmant
Na to je jednoduchá rada hoši. Do garáže Š 105 L a JAWA 350/9
A můžete cestovat, a užívat možnosti se krásně štárat....
Já si rád počkám co zase nového bude, a vím že to bude stát za to. Myslím že bych nový stroj určitě rád vyměnil za ten svůj- i když ho mám rád. A na štárání si koupím něco k potěšní nostalgických choutek, co někteří z vás vyměnili za zdravý rozum.
Waltre kurna co se ti stalo, uz druhej VELMI rozumnej prispevek!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Jo, SuperTenerka jezdí hodně pěkně, o tom žádná.......ale to že jezdí pěkně nemělo nic dělat s problematikou vzduch/voda, ST je jiná koncepce než GS
klickujes. ST je moto podobneho zamereni, chlazena vodou, kterou chvalis.
Jinak co se endur týče, tak než jdu jezdit je jedna z věcí pravidelné kontroly hladina kapaliny...a obě mají kryty chladičů neb vím co to je, chladič urvat......to bych sem netahal
tohle asi Dufino trochu zanedbal.. mimochodem ja to taky nekontroluju. Hlidam kdeco, ale tohle ne.
---
takze NECHAPU proc se navazis do osmikila ktereho motor se dovolil se vy*rat pote, co nejspis nebyl v silenych vedrech poradne chlazeny.
To neni fer.
Upravil hicks dne 23.08.2011 22:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
R1200GS (1150) se mi vždycky líbilo, protože bylo odlišné, od všech ostatních mašin. Umělo nabídnout i jiné věci, než vysoký výkon, dravý motor nebo líbivý design. Co nás bude po tak zásadních změnách motivovat ke koupi právě R1300GS? V čem bude ta motorka lepší než Stelvio, Supertenerka, KTM nebo Multistrada? Mnoho lidem asi postačí jen ta tři magická písmena na nádrži
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357