.. taková drobnůstka :-) .. společně s prodloužením předního blatníku celkem snižuje "špinavost" propojky svodu a prsou ...
chstepan přiložený následující obrázek:
[220.17Kb]
Upravil chstepan dne 03.03.2014 10:49
(ch)stepan
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).
AST2 mám taky objednané...jsem na to zvědavej...vypadá to pardáně...
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).
Já to chcu taky!!! Ten plechový držák všeho je dělaný na koleně nebo by ho někdo vyrobil?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).
Já to chcu taky!!! Ten plechový držák všeho je dělaný na koleně nebo by ho někdo vyrobil?
Šlo by to vyrobit. Šel jsem cestou Touratechu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).
Já to chcu taky!!! Ten plechový držák všeho je dělaný na koleně nebo by ho někdo vyrobil?
Šlo by to vyrobit. Šel jsem cestou Touratechu
Ten plech je od TT? Hledal sem, ale nenašel...
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).
Něco takovýho si vyrábím, Tondo můžeš napsat jak je ten plech silnej ?
LEV napsal:
Další kousek z mého bastlení. Schránka pod nosič.
Předpokládám dobře,že to není schránka pod nosič,ale schránka za pravý boční kufr?Máš někde fotku z druhé strany a otevřené schránky?Jo a co vodotěsnost?
Olda85 - napiš nebo zavolej Rudovi ať ti tu tloušťku změří. Já to neměřil, a teď když už si Ruda motorku odvezl ti to nemám na čem změřit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Olda85 - napiš nebo zavolej Rudovi ať ti tu tloušťku změří. Já to neměřil, a teď když už si Ruda motorku odvezl ti to nemám na čem změřit.
Tonda napsal:
Olda85 - napiš nebo zavolej Rudovi ať ti tu tloušťku změří. Já to neměřil, a teď když už si Ruda motorku odvezl ti to nemám na čem změřit.
Ok
Včera jsem tam montoval vypínače a převrtával díry, je to 3 mm
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tonda napsal:
Olda85 - napiš nebo zavolej Rudovi ať ti tu tloušťku změří. Já to neměřil, a teď když už si Ruda motorku odvezl ti to nemám na čem změřit.
Ok
Včera jsem tam montoval vypínače a převrtával díry, je to 3 mm
3mm plech?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper - nemyslel jsi snad, že jsme to dělali z ocelové plotny tloušťky 3mm
O pár příspěvků výše jsem psal, že je kokpit cca na poloviční váze oproti originálu a Joe doplnil, že je to od TT - tak je snad logické, že ten plech bude z lehké slitiny a ne z pancéřování tanku
Je to díl od TT - nemůžu ho v katalogu z nějakého důvodu najít - po zadání čísla mi vyskočí toto: http://shop.toura...040-4220-0
Tady mi to funguje: http://shop.toura...220-0.html
Tady taky: http://www.tourat...ID-R1150GS
Tady je montážní návod - http://shop.toura...4220-0.pdf...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
LEV napsal:
Další kousek z mého bastlení. Schránka pod nosič.
Předpokládám dobře,že to není schránka pod nosič,ale schránka za pravý boční kufr?Máš někde fotku z druhé strany a otevřené schránky?Jo a co vodotěsnost?
Mě se to celkem líbí,dobrá práce
Pavle, máš pravdu, špatně jsem to popsal. Je to schránka za pravý boční kufr.
Vodotěsnost by měla být. Nejtovaný spoje jsou utěsněny transparentním silikonem a ve víku uvnitř jsou nalepeny hliníkový vinglíky a na nich těsnění.
LEV přiložený následující obrázek: