hledal jsem ten TWI indikátor a našel. Ten indikátor je níž než ten středový pruh z fotky.
Z toho plyne, že jsem pořád v zákonném limitu a ten středový proužek se neuplatňuje při měření hloubky. Je to trochu divné, ale TWI snad nelže.
R1200GS 2010
No hlavně se řiď rozumem, pokud to bude někde sjeté, nebo oskákané víc, bez ohledu na legálnost, tak to výměň, důležitý je tvoje zdraví a ne TWI nebo nějaká legislativa ...
Zrovna u pneu myslím platí že čím dřív, tím líp...
bezpečnost je bez debat. Hloubku vzorku kontroluji na všech svých vozidlech pravidelně. Horší je, když jsem nevěděl co je směrodatné.
Hubu jsem si už jednou kvůli pneumatikám natloukl, takže myslím, že už poznám jak na které pneu můžu jezdit.
E07+ už mám v garáži, ale od pátku jsem nenašel nikoho kdo by mi je přezul, všechny pneuservisy nacpaný autařema.
Tady šlo spíš o to jak argumentovat proti policejní hlídce.
R1200GS 2010
Před lety když jsem měl taky tu 07 s tím zvýšeným pruhem ve prostřed mě taky zajímalo jak to je (kdyby se narazilo na policajta který by chtěl zvýšit hodnost iniciativou) se sjetím na tento pruh. Zavolal jsem si na dopravní inspektorát Brno -venkov a tam mi policista -nějaký vedoucí(nevím čeho-směny/oddělení/odboru)navíc taky motorkář, řekl že hlavní a směrodatný je to TWI a ješte mi řekl že žádný četník u sebe nevozí měrku na hloubku vzorků -což prý už dnes není pravda(čerstvá info) -to vím zase od policisty -vedoucího dopravky z Třebíče -už od jisté doby prý sebou ty měřidla vozí.
Upravil kim dne 11.04.2021 11:36
Já na E07+ ten proužek jasně vidím (https://i.redd.it/egd1mbi55zg31.jpg)
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
přijde mi že se nějak moc spoléháte na proužek, ale podle mě by hlavní měl být pocit z chování pneu, prostě cítím že se nechová jak má, tak šup pryč ....
co je platný že proužek je ještě OK, ale pojedeš v mokru/blátě/whatever a vzorek skoro na proužkové nule, to je pak jízda naprd
a ještě k těm kontrolám, já tedy řídím 30let, ale ještě ani jednou se mi nestalo že by mě při kontrole měřili vzorek ... ne že bych jezdil na slickách, ale i tak, rozhodně bylo za ty roky X kontrol kdy byly pneu, moto i auto, ve stavu "k diskuzi" a nikdy žádné měření
Jasně souhlas. Ale to je "pouze" aktivní bezpečí. Pak je tu stránka právního bezpečí. Jedeš v noci po lese najednou srnka, že nestihneš ani mrknout okem, motorka na odtah. Náhodou jede okolo uvědomělý ovčan a vidí pajdající srnku, zavolá myslivce, myslivec pak policii.
Policie zkontroluje vzorek zapíše do protokolu sjetý pod zákonnou hranici, při tom ty víš a umíš dokázat, že to není pravda.
Při tom ta nehoda neměla s obutím nic společného. A vo tom to bohužel dneska je.
Upravil stevebmw dne 12.04.2021 10:23
R1200GS 2010
Ja to nemerim ani nekoukam na nějaký značky.proste to de vidět ze už tam toho vzorku moc není...stejně ty gumy musím koupit a pak to řešit honem až už tam není nic nema cenu.
Kupredu spatki ni krok...
tu právní stránku věci beru, obvzlášť pokud má někdo už podobné zkušenosti s nějakou "pojišťovnou", rozumím tomu že to chceš mít v cajku po všech stránkách ...
já hot tohle beru tak, že zkrátka pácháš nějakou činnost a její součástí může být i nepojištěná srnka, prostě součást života
Chceme v září do Řecka (když bůh Covid dovolí) a asi tam budeme jezdit i dost šoto. Takže novou sadu Anakee 3 pustím do světa a hledám nějakou "50/50 " náhradu ve vzducháčovém rozměru (byť budou na SuperTenérce). Zeptám se, stále E07+ trápí úniky tlaku?
Jako alternativu mám vybranou Avon AV84/AV85, ale s tou bude asi minimum zkušeností i tady na fóru.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Loni jsem nasazoval E07+, shodou okolností také na Řecko. Únik vzduchu žádný.
Najeto cca 7.500 km a zadní vzorek je ještě dobrý. Dovedu si s ním ještě tak 3.000 km představit. Jedeme zase Řecko, tak tam přední nechám z loňska, zadní půjde nová.