[108.92Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[106.86Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[104.06Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[172.96Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[121.52Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Je podvečer a dorážíme do Ullapoolu, který se nám moc líbí. Víme, že jsou asi tři hotely i na booking.com plus určitě mnoho BB a tak si neděláme starosti. Ale tentokrát jsme se přepočítali. Plno, beznadějně plno, protože je navíc k tomu všemu i víkend. A s tím jsme nepočítali, jak hodně to zaplní kapacity díky víkendu. Ztrácíme asi hodinu ptaním se doslova všude. Trváme tak dlouho na Ullapoolu, protože jak to tím hledáním projíždíme, líbí se nám a chceme mermo morcí zde zůstat. Navíc jsme objevili i dva sympatické puby a už se vidíme, jak tam zapadnem. Ale nejdřív nocleh. Silně zklamáni uznáváme čestně prohru a pokračujeme povinně dál na jih. Nedá se nic dělat. Jsme v tu dobu již docela unaveni a již se setmělo a jsme ještě v nejistotě. My sedíme na motorkách s Thanasisem a popojíždíme, holky střídavě sesedají a chodí se ptát do BB tam, kde není jasno, zda je volno nebo ne, do všech hotelů a ubytoven. Do řeči nám není. Ale je to i příležitost poznat spolucestující pod tlakem, za nepřízně. Přes nervy všech a navzdory zklamání, že stále nic nanacházíme se ventilujeme spíš humorem, smíchem. Lepší než nervy a nadávání. Vzhledem k tomu, že my s Elpídou jsme vyzkoušení blázni, jsme schopni jet celou noc a necekneme, doufám že i Thanasis je stejné odolnosti. Kdysi, tehdy autem, jsme byli na jižním konci Portugalska, ve Faru. Nelíbilo se nám tam. Celá cesta tehdy na sever do Lisabonu byla po rozbitých okreskách a jak se blížil Lisabon, projížděli jsme i průmyslovými oblastmi, horor. V osm večer jsme byli na předměstí Lisabonu, a něco se v nás zlomilo a chtěli jsme vypadnout. Od té doby, jak jsme slyšel od mnoha, se jih zlepšil, včetně silnic. My tam byli myslím v roce 2001 a to bylo jinak. A tak se Elpída ptá. Hele, do Ancony na loď to máme ještě pět dní..... Česko je v našem dosahu? No,.... jasan! A tak se rozhodujeme v Lisabonu, že uděláme překvápko našim v severních Čechách. Jo, jsme vlastně za rohem, lehni si a já Tě vzbudím až dojedem. A taky že jo, vzal jsem to non-stop až do Liberce. Jsme blázni, já vím. Proto, nějaký nocleh v Ullapoolu nás nerozhází. Na výjezdu z Ullapoolu čerpáme palivo na plno, nikdy nevíš, noc může být dlouhá.... Balíme se o trochu tepleji a koneckonců čeho se bát s plnou nádrží adve a srcem lva, uprostřed civilizace. Ano bude noc, ale nejsme v Africe, nehrozí nám nic. Takto vyzbrojeni se rozjíždíme na jih a po cestě stavíme v každém možném místě, každém hotelu. Ale s nulovým úspěchem a postupně se dostáváme stále níže, až nakonec přestávájí vesnice a města a jedeme pustinou. Tak jsme úspěšně dorazili až do Kyle, jedno míst zítřejší etapy. Kyle je zároveň i branou na ostrov Skye. Je spojen s pevninou velikým mostem mezi Kyle na pevnině a Kyleakin na ostrově. Druhý přístup na ostrov je z jižní strany ferryboatem (i Kyle-Kyleakin je jižně, ale námořní spojení ferryboatem je ještě jižněji, na samém cípu) . V Kyle nakonec, téměr v deset večer a zcela náhodou seženeme BB. Rychle se ubytujeme jdeme do přístavu (Kyle funguje i jako přístav) , kde je docela živo. Nacházíme indickou restauraci a bereme zavděk dobrou indickou kuchyní.
druhý den ráno před BB, který jsme našli na poslední chvíli předchozí večer v Kyle
Doc přiložený následující obrázek:
[136.13Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ráno vyjíždíme nejdřív na „značkový hrad Skotska“, čili Eilean Donan Castle http://en.wikiped...nan_castle
Zosobňuje přesně to, co si představujete pod celým pojmem Skotsko. S tím rozdílem, že žádná fotka není dost dobrá, aby přenesla celou scenérii. Hrad na ostrůvku spojený s pevninou úzkým pruhem země, témeř ve vodě, takže je jasné, že máte asociace s jezery. Jeho středověká tajemnost, neporušená nedávnou renovací, doplněná barvou spadlého listí ve vodách, které obklopují hrad vás uvádí do sedmnáctého století a cítíte atmosféru historického filmu. Ať už to fotíte seshora s kopce, jak se příjíždí ze severu jak „hlídá“ jezero, nebo z jihu, zblízka, jak je krásný a tajemný v zelenočervené barvě okolních vod, pořád jde o fascinující pohled. Dnes funguje jako muzeum, je plně zrestaurován a vevnitř je dobový nábytek, ale i figuríny a výjevy z příprav jídla, tak jak procházíte původní kuchyní. Tento skvost jsme měli to štěstí v neštěstí, že jsme se ho nasytili, protože, byvše ubytováni v nedalekém Kyle, projížděli jsme okolo hradu několikrát.
Doc přiložený následující obrázek:
[158.01Kb]
Upravil Doc dne 29.03.2012 19:48
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[169.36Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[164.25Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[152.61Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[151.81Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[139.96Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[151.04Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[154.3Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[160.11Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[153.36Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[187.15Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
TAKY CHCI TAKOVÝ BARÁČEK
Doc přiložený následující obrázek:
[165.07Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[76.56Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[169.33Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic