Ano, rychleji mizí v porovnání s e09. A (snad mě neukamenujou) e09 je v terenu schopnější než e10. Tím samozřejmě myslím e09 jako zástupce silničních spuntu.
Tak on je něco limit 1,6 mm daný zákonem a něco limit kdy ta "tereni" pneu má ještě smysl. Já menil zadní 09 po 6 tkm s 5 - 6 mm vzorkem. U e10 jsem byl na pulce (5 mm po 3 tkm)
Zase u předních je to obráceně. E09 je po 2tkm tak oskakana, že je na vyhození.
Proto doporucuju (a ne jen ja) dát E10 dopředu a E09 dozadu jako Best kombinaci. Dále, IMHO zadní E09 má v terenu lepší vlastnosti ne E10.
Saturnin napsal:
Jak to píšou parlamentní listy tak to musí bejt pravda, to je snad jasný ne? :-D :-D
Sarkasmus je sice hezka vec, ale v tomto pripade ponekud mimo misu, protoze verim, ze joe je primo u zdroje.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Tady jsem nasel fotky E-10 po cca 4 tisicich km. http://www.motork...22767.html
To nevypada tak zle, myslel jsem, ze po techto km uz bude zadni sjeta pod limit...
V inzerátu píše "pneu v solidním stavu á 50%"... Podle mě jsou na vyhození, to už snad nikdo nemůže dobrovolně obout.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Sete> ja to samozrejme kupovat nebudu Mysleno to bylo tak, ze muzes odjet nejakou cestu, tam na jeste dobrych gumach dat lehkej offroad a pak se na takovymhle vzorku po cca 4000km bezpecne vratit po silnici domu, aniz by te v Rakousku zastavili a pokutovali
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak zdražení je tu. U sady TerraForce-R na velké GS je rozdíl ceny 399,- Kč. U sady E-07 je rozdíl pouze 92,- Kč
Upravil joe dne 11.04.2017 11:08
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Saturnin napsal:
A jaký jsou tada ceny? Z prvního příspěvku zmizely a nemám přehled kolik co stalo.
Cena je většinově nahoře o cca 10%. Např. sada TerraFroce 4356,- stará, nová 4755,-Kč. Nejmenší nárůst ceny u E-07 stará 2880,-, nová 2972,-Kč. Opak je u provedení Dakar, tam je to těch 10%.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží