Já sice na Trumpetě 800, jedu druhou sadu, první cca 12tisíc a nikdy neutíkala. Ale vpředu E07, vzadu E07+. Dopředu pro mě nedělají ve variantě + rozměr 100-90/19. Škoda.
Loni jsem kupoval na podzim sadu, včera měnil po 10tkm, přední začala ucházet až po lednu/ únoru když bylo dlouho chladno... Ale ucházela podle BC tempem 0,1bar za 2-3 týdny, takže absolutně bez problémů na běžný používání...
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Když jsem měl obuté 07 tak mi během sezóny přední kolo uteklo 4x. Naprosto nevyzpytatelně. Bylo jedno jestli jezdím nebo parkuju, teplota byla také po každé jiná, množství úniku tlaku bylo také pokaždé jiné. Docela psycho Vyřešil jsem to tak, že mi Mitasky nesmí do baráku a od té doby mám klid
Máte někdo podobnou zkušenost? Na fotce to neni moc vidět, ale "dno" vzorku i s figurou se odlepuje od podkladu a vytváří jakousi bouli. Je to po celém běhounu, ovšem jen na levé polovině. Rok 2017, nájezd 18000 km.
M4tej přiložený následující obrázek:
M4tej napsal:
Máte někdo podobnou zkušenost? Na fotce to neni moc vidět, ale "dno" vzorku i s figurou se odlepuje od podkladu a vytváří jakousi bouli. Je to po celém běhounu, ovšem jen na levé polovině. Rok 2017, nájezd 18000 km.
jakoze na 5 let stary gume najeto 18.000km, tak to je na vyhozeni uz davno ne ?
No spíš většina nemá žádnou zkušenost, jelikož na Mitaskách mají borci většinou najeto cca do 10k km ... a to je hodně určitě
Upravil John_Ice dne 04.05.2022 19:27
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
John_Ice napsal:
No spíš většina nemá žádnou zkušenost, jelikož na Mitaskách mají borci většinou najeto cca do 10k km ... a to je hodně určitě
fakt je, ze E07 tech 18k+ i najedou, ale pro E07+ je 10k az az ...
nicmene osobne bych gumu z roku 2017 s 18k vubec neresil a davno zahodil, zdravi je jen jedno ...
obvzlast po dnesku kdy cestou s detma do skoly mijime v modranech mrtveho kolegu, jedine co se mohlo stat je smyk na ranni vlhke silnici, gumy jsou zaklad
Noo, oni to nejsou pluska (mohl jsem to napsat rovnou, z fotky to neni poznat), ale klasicky E-07 a ty by snad mely nalitat 18k bez problemu, ne? Vsiml jsem si tech bouli ted a mesic zpet tam urcite nebyly, takze je to otazka mozna 1000 km.
Jen me to zarazi, ze je vyhazuju nikoliv kvuli sjeti vzorku, ale kvuli temhle boulim a to uz pri 18k, kdyz na nich nekteri jedinci najedou jeste jednou tolik a pak jsou proste jen sjety...
Novy jsou samo nachystany v garazi, ale necekal jsem, ze budou potreba menit uz v 18k.
Jasny, jsou uz petilety...
Upravil M4tej dne 05.05.2022 09:14
M4tej napsal:
Noo, oni to nejsou pluska (mohl jsem to napsat rovnou, z fotky to neni poznat), ale klasicky E-07 a ty by snad mely nalitat 18k bez problemu, ne? Vsiml jsem si tech bouli ted a mesic zpet tam urcite nebyly, takze je to otazka mozna 1000 km. Jen me to zarazi, ze by se musely vyhodit nikoliv kvuli sjeti, ale kvuli temhle boulim. Novy jsou samo nachystany v garazi, ale necekal jsem, ze budou potreba menit v 18k. Jasny, jsou uz petilety...
Já tak nějak nevím co ti na to napsat a poradit Škoda, že tu není nějaký fond zlatých příspěvků.
M4tej napsal:
Noo, oni to nejsou pluska (mohl jsem to napsat rovnou, z fotky to neni poznat), ale klasicky E-07 a ty by snad mely nalitat 18k bez problemu, ne? Vsiml jsem si tech bouli ted a mesic zpet tam urcite nebyly, takze je to otazka mozna 1000 km. Jen me to zarazi, ze by se musely vyhodit nikoliv kvuli sjeti, ale kvuli temhle boulim. Novy jsou samo nachystany v garazi, ale necekal jsem, ze budou potreba menit v 18k. Jasny, jsou uz petilety...
Já tak nějak nevím co ti na to napsat a poradit Škoda, že tu není nějaký fond zlatých příspěvků.
Zkus napsat Rudovi, určitě ti je vyreklamuje..
Rada netreba je jasny, ze je potreba vymenit.
Jen me zajimalo, jestli je to jen nejaka vyjimka, ojedinely pripad nebo se to uz nekomu take stalo
"už někomu také stalo" a co jako se mělo také stát. Je to prostě stará zpuchřelá vojetá guma, kterou místo zbytečnýho psaní nech sundat, vyhoď a nech tam dát tam novou! bože! Na e07 jsem x tisíc taky najezdil, ale ani ve snu by mě nenapadlo jezdit na přední 18 tis km nebo v tomhle stavu...
...songs from the wood make you feel much better...
No, vidíš a není to zase tak dávno, kdy tohle byly celkem běžný nájezdy (a nejen na mitaskach) a většina lidí, by se nad kvalitou výrobku pohoršila. A když půjdu ještě kousek do minulosti, tak bylo normální fungovat na pneumatikách, kde se stáří počítalo na dekády... Jak jsme si krásné zvykli na nový standardy
Včera jsem dokonce slyšel z úst policejního instruktora bezpečný jízdy, že životnost motocyklových pneu je do dvou let
Průměrnej polovodič motorky najede za rok 3-4tis km, tak už se nedivím, že výrobci se ani nesnaží vyrobit pneumatiku, na který bys aspoň 15tis km najel. To nebude trvat dlouho a budeme i na cestě do Albánie přezouvat nebo vozit gumy na nádrži jak brezovar... a ono se to pozérum vlastně ještě bude líbit, jak to všudypřítomné vožení kufrů
Upravil Mr GS dne 05.05.2022 13:52
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
""už někomu také stalo" a co jako se mělo také stát"
Stalo se to, co píšu výše (asi jsi to přehlídl, stane se...jinak totiž nechápu, proč toto píšeš) - odlepuje se a vybouluje se vzorek od podkladu a to už při 18k a to u gumy, která je známá tím, že může najet ještě jednou tolik.
"ani ve snu by mě nenapadlo jezdit na přední 18 tis km nebo v tomhle stavu..."
Píšu snad něco o tom, že na ni hodlám v tomto stavu najet dalších 18k? Nepíšu.
Ještěže je tady stále většina lidi na úrovni, kteří když maj k tématu co říct, tak to řeknou a když nemaj co říct, tak mlčí.
Upravil M4tej dne 05.05.2022 14:16
Mr GS napsal:
No, vidíš a není to zase tak dávno, kdy tohle byly celkem běžný nájezdy (a nejen na mitaskach) a většina lidí, by se nad kvalitou výrobku pohoršila. A když půjdu ještě kousek do minulosti, tak bylo normální fungovat na pneumatikách, kde se stáří počítalo na dekády... Jak jsme si krásné zvykli na nový standardy
Včera jsem dokonce slyšel z úst policejního instruktora bezpečný jízdy, že životnost motocyklových pneu je do dvou let
Průměrnej polovodič motorky najede za rok 3-4tis km, tak už se nedivím, že výrobci se ani nesnaží vyrobit pneumatiku, na který bys aspoň 15tis km najel. To nebude trvat dlouho a budeme i na cestě do Albánie přezouvat nebo vozit gumy na nádrži jak brezovar... a ono se to pozérum vlastně ještě bude líbit, jak to všudypřítomné vožení kufrů
souhlasim s tim, ze vyrobci se prizpusobuji, logicky nemaji moc duvod delat nesmrtelny gumy, kdyz je nejaky prumerny najezd v jednotkach tisic za rok, tak to je
na druhou stranu nejde moc srovnavat generace zpatky, dneska jsou pozadavky na "vykon" pneu (nejen u moto) uplne jinde a (nejen) gumy jsou, i pres cim dal sofistikovanejsi konstrukce a technologie, holt na limitu svych fyzikalnich moznosti
logicky tak vyrobce uprednostni bezpecnost pred extremnim najezdem a tim padem z toho vychazi tech 10t km ...
a sve samozrejme hraje i tlak na rust obratu, o tom zadna
Též s Vámi oběma souhlasím. Když jste to tak hezky nakousli, někdy kolem roku 2019 (někdo to tu tušim psal) byla pauza ve výrobě E-07. Následně se výroba opět rozběhla, ale byly tu nějaké spekulace o jiné směsi. Má už někdo z Vás na této údajně jiné směsi najeto nějakou pořádnou porci km?
Ta směs už byla jiná před tím ukončením. Měl jsem jednu přední, když byl prototyp jen zadní 07+ a ta "stará" přední 07 byla perfektně měkká a přilnavá i na vodě. Skoro jsem tomu ani nemohl uvěřit, jak to drželo po deset let starých zkušenostech s tím původním pukem ale těžko říct, jak to bude teď. Tam se směs mění častěji, než majitel firmy, takže co guma, to originál
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
M4tej napsal:
Noo, oni to nejsou pluska (mohl jsem to napsat rovnou, z fotky to neni poznat), ale klasicky E-07 a ty by snad mely nalitat 18k bez problemu, ne? Vsiml jsem si tech bouli ted a mesic zpet tam urcite nebyly, takze je to otazka mozna 1000 km.
Jen me to zarazi, ze je vyhazuju nikoliv kvuli sjeti vzorku, ale kvuli temhle boulim a to uz pri 18k, kdyz na nich nekteri jedinci najedou jeste jednou tolik a pak jsou proste jen sjety...
Novy jsou samo nachystany v garazi, ale necekal jsem, ze budou potreba menit uz v 18k.
Jasny, jsou uz petilety...
to je moje chyba, psal jsi o pneu, které jsou v popisu.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
M4tej napsal:
Máte někdo podobnou zkušenost? Na fotce to neni moc vidět, ale "dno" vzorku i s figurou se odlepuje od podkladu a vytváří jakousi bouli. Je to po celém běhounu, ovšem jen na levé polovině. Rok 2017, nájezd 18000 km.
To nevytváří bouli, to je únava a stáří materiálu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží