Tak další reakce na pneumatiky Mitas TerraForce -R od Milana Žáka (Držáka):
Zdar,
tak včera jsem měl premiéru na okruhu na MITASCE.
Posílám foto pneumatiky po svezení na Masarykringu.
Je to první guma (pneu) na které škrtám stupačkou na gs1100. Teplota asfaltu 11°C bez náznaku smyku.
Stabilní v náklonu pod plynem, snese i přetížení pneu při brždění v náklonu.
Ze začátku mě překvapila horší ochota motorky zatáčet, ovladatelnost byla horší než před přezutím z ojetých ANAKEE 2,
ale je to logická daň za přilnavost a stabilitu v náklonu a dá se na to rychle zvyknout. Na enduru s širokýma řídítkama to nevadí.
joe přiložený následující obrázek:
[116.61Kb]
Upravil joe dne 03.05.2017 13:00
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Dnes jsem u Pardála na obchodě viděl zadní E07, opravdu se mi zdála širší Konečně s nima GS nebude vypadat jako moped Změnili se s šířkou také jízdní vlastnoti?
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Dnes jsem u Pardála na obchodě viděl zadní E07, opravdu se mi zdála širší Konečně s nima GS nebude vypadat jako moped Změnili se s šířkou také jízdní vlastnoti?
Ne. V příštích dnech změní E-07 vzhled. Konečně zmizí ten pásek uprostřed a trošku se změní i posazení figur. Dle mne k lepšímu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
GSA Petr napsal:
A kdy bude možno objednat novou E-07 ????
Čeká mě výměna a jsem rozhodnutej pro tento model.
Tak bych jí zkusil ......
Ono to zase nebude tak hrrr. Pár týdnů to potrvá. Koncem května nebo začátkem června se ke mně dostanou první vzorky na zkoušku.
Upravil joe dne 17.05.2017 06:36
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ahoj Rudo, prosim mohl by jsi mi pisnout cenu na xt 644 100/90-21 (3,50x21) a E10 90/90-21, 140/80-17 (stara afra), klidne sem nebo do PM je mi fuk. Diky Tom Kromeriz.
schrot napsal:
A co vede Mitas k těm změnám na E-07?
Rozšíření na rozměr 120/19 a 170/17 a větší odolnost proti závodníkům na figurových pneumatikách.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Úplně jiná kostra. Na pohled je víc kulatá tzn. že boční figury berou i v případě, kdy na prostředku už nic není. Má PODSTATNĚ nižší váhu (rally využití). Díky jiné kostře odolává lépe teplotnímu zatížení.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží