Mr GS napsal:
No, vidíš a není to zase tak dávno, kdy tohle byly celkem běžný nájezdy (a nejen na mitaskach) a většina lidí, by se nad kvalitou výrobku pohoršila. A když půjdu ještě kousek do minulosti, tak bylo normální fungovat na pneumatikách, kde se stáří počítalo na dekády... Jak jsme si krásné zvykli na nový standardy
Včera jsem dokonce slyšel z úst policejního instruktora bezpečný jízdy, že životnost motocyklových pneu je do dvou let
Průměrnej polovodič motorky najede za rok 3-4tis km, tak už se nedivím, že výrobci se ani nesnaží vyrobit pneumatiku, na který bys aspoň 15tis km najel. To nebude trvat dlouho a budeme i na cestě do Albánie přezouvat nebo vozit gumy na nádrži jak brezovar... a ono se to pozérum vlastně ještě bude líbit, jak to všudypřítomné vožení kufrů
Hele je fakt, že těch drsňáků s prázdnými kufry přibylo
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
M4tej napsal:
Noo, oni to nejsou pluska (mohl jsem to napsat rovnou, z fotky to neni poznat), ale klasicky E-07 a ty by snad mely nalitat 18k bez problemu, ne? Vsiml jsem si tech bouli ted a mesic zpet tam urcite nebyly, takze je to otazka mozna 1000 km.
Jen me to zarazi, ze je vyhazuju nikoliv kvuli sjeti vzorku, ale kvuli temhle boulim a to uz pri 18k, kdyz na nich nekteri jedinci najedou jeste jednou tolik a pak jsou proste jen sjety...
Novy jsou samo nachystany v garazi, ale necekal jsem, ze budou potreba menit uz v 18k.
Jasny, jsou uz petilety...
to je moje chyba, psal jsi o pneu, které jsou v popisu.
V pohode, kdyz koukam na tu fotku, vypada to jako plusko..
Upravil M4tej dne 05.05.2022 20:27
Mr GS napsal:
No, vidíš a není to zase tak dávno, kdy tohle byly celkem běžný nájezdy (a nejen na mitaskach) a většina lidí, by se nad kvalitou výrobku pohoršila. A když půjdu ještě kousek do minulosti, tak bylo normální fungovat na pneumatikách, kde se stáří počítalo na dekády... Jak jsme si krásné zvykli na nový standardy
Včera jsem dokonce slyšel z úst policejního instruktora bezpečný jízdy, že životnost motocyklových pneu je do dvou let
Průměrnej polovodič motorky najede za rok 3-4tis km, tak už se nedivím, že výrobci se ani nesnaží vyrobit pneumatiku, na který bys aspoň 15tis km najel. To nebude trvat dlouho a budeme i na cestě do Albánie přezouvat nebo vozit gumy na nádrži jak brezovar... a ono se to pozérum vlastně ještě bude líbit, jak to všudypřítomné vožení kufrů
Ohledně pneu to tak nemají všichni. Někteří výrobci se snaží o pneu s velkou km výdrží a pořád jsou i jezdci, kteří to ocení. Já třeba obul Dunlop Trailmax Mission a jeden z důvodů byla jejich km výdrž.
A k těm kufrům, asi jsem do dnes nepochopil lidi, proč je to tak dráždí. Myslím, že většina je určitě nevozí kvůli tomu, aby si připadali jako drsňáci, ale vedou je k tomu důvody ryze praktické. Já jezdím většinou s manželkou a skoro vždy máme všechny kufry. Zaprvé se manželka cítí bezpečněji a má lepší pocit, zadruhé při výletech nemusíme řešit kam s přilbou, bundou apod, když jdeme do restaurace, obchodu apod. A nemusíme řešit kam s případnými nakoupenými věcmi... Rozhodně nevozím kufry, abych si na něco hrál...
využíl jsi přes zimu unikátní vlastnosti přední E07? já jí mám vždy na jaře prázdnou... mám na nich najeto asi 18tis, přezouval jsem v roce 2016 a určitě ještě 5tis. daj, stejně jako ty minulý, hobluju je až na hranu a nikdy žádný problém s přilnavostí toho puku
Upravil jpbmw dne 06.05.2022 08:58
jpbmw napsal:
využíl jsi přes zimu unikátní vlastnosti přední E07? já jí mám vždy na jaře prázdnou... mám na nich najeto asi 18tis, přezouval jsem v roce 2016 a určitě ještě 5tis. daj, stejně jako ty minulý, hobluju je až na hranu a nikdy žádný problém s přilnavostí toho puku
Psal jsem, že to byly puky deset let před touhle mojí poslední zkušeností s E 07, která už je sama o sobě stará 4 roky
A jestli mě někdo chce tvrdit, že mitasky E 07 v roce +/- 2008 byly přilnavý, tak asi v tý době ještě ani nejezdil na mitaskách (možná tak na vysokozdvihu nebo V3S).
V tý době byly běžný nájezdy na těchto pneu 30tis km a víc.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Kde vsici berete ty nájezdy? Jezdím e07 posledních snad 10 let... S prestavkama na jiné gumy a max 12, 13, když šly dolů... Jako vzorek tam vždy byl, ale že by ten poslední milimetr udělal 10 tis .. asi moc brzdim a přidávám plyn
jpbmw napsal:
využíl jsi přes zimu unikátní vlastnosti přední E07? já jí mám vždy na jaře prázdnou... mám na nich najeto asi 18tis, přezouval jsem v roce 2016 a určitě ještě 5tis. daj, stejně jako ty minulý, hobluju je až na hranu a nikdy žádný problém s přilnavostí toho puku
Ano, využil a je zajímavý, že za minulej rok najela asi 13K a bylo potřeba dofouknout tak třikrát a to jen trochu. Teď po zimě jsem foukal každej druhej den. A ano, taky občas zahobluju a ok. Na mokru se bojim, nedokážu říct. Nicméně když je do 10 °C a je vlhko, tak si občas prohrábne zadek a to i při relativně málo plynu. Ale jak píše Mr GS, ta směs se mohla v průběhu let měnit..
Na příští sezónu budu už teď v létě kupovat E07+ (na SuperTenéré 1200). Otázka - Dakar nebo obyč? Teoreticky vím jak se liší, zajímá mě praxe - důvody proč si připlatit asi 1200 za sadu Dakarů.... Jezdím 98% silnice, z toho 30% ve dvou a/nebo naloženej. Ty dvě procenta jsou šotoliny na Balkáně. Vloni jsem to jel na Anakee 3, což jsou čistě silniční šlupky, ale krom většího hluku než bych od gumy s takovým vzorkem čekal jsou perfektní (s omezenými schopnostmi mimo asfalt, samozřejmě).
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Na příští sezónu budu už teď v létě kupovat E07+ (na SuperTenéré 1200). Otázka - Dakar nebo obyč? Teoreticky vím jak se liší, zajímá mě praxe - důvody proč si připlatit asi 1200 za sadu Dakarů.... Jezdím 98% silnice, z toho 30% ve dvou a/nebo naloženej. Ty dvě procenta jsou šotoliny na Balkáně. Vloni jsem to jel na Anakee 3, což jsou čistě silniční šlupky, ale krom většího hluku než bych od gumy s takovým vzorkem čekal jsou perfektní (s omezenými schopnostmi mimo asfalt, samozřejmě).
Proč 1200?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe> to jsou ceny z alzy (tam je to nejprehlednejsi, ne ze bych musel kupovat od zelenyho skreta).
Ale doufal jsem, ze se ozves a napises mi, v cem si s Dakarem pomuzu na silnici nebo lehkym terenu na mym 270kg mastodontovi.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
joe> to jsou ceny z alzy (tam je to nejprehlednejsi, ne ze bych musel kupovat od zelenyho skreta).
Ale doufal jsem, ze se ozves a napises mi, v cem si s Dakarem pomuzu na silnici nebo lehkym terenu na mym 270kg mastodontovi.
Relativně v ničem. Smysl to má při přeložené motorce ssty Igor Brezovar za mlada nebo pořád ve dvou. Moje ceny jsou v rozdílu cca 550,-Kč DakarxObyč.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Koukal jsem na Alze na ceny. No, pěkně to sekají. Zatím jsem levnější. Třeba 150/70/18 mají rozdíl cca 600,-.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Má někdo už zkušenosti s těma "novyma" indickýma mitasama? Model e07 či e09?
Jak jsou na tom s vydrží (najezdem). Dojíždím stávající zadní e09 a je potřeba nové zadní gumy.
zutro napsal:
Má někdo už zkušenosti s těma "novyma" indickýma mitasama? Model e07 či e09?
Jak jsou na tom s vydrží (najezdem). Dojíždím stávající zadní e09 a je potřeba nové zadní gumy.
Čau
Mám 07 plus made in Indie, najeto 3tis v Dolomitech. Dva dny nám pršelo a za mokra hodně dobry, za sucha mě to párkrat klouzlo na vyjezdu, ale to sem závodil
Mitasky 07 jezdím cc 10 let dvě sady ročně a řekl bych že jsou asi stejny,jako made in CR. Jo, mám 12Gs.
Upravil rohlik727 dne 07.07.2024 13:04