mychal-x napsal:
kdy budou ty nové 07 na světě,už pomalu dojíždím 08 a potřeboval bych něco nového...
Opakuji...
Ono to zase nebude tak hrrr. Pár týdnů to potrvá. Koncem května nebo začátkem června se ke mně dostanou první vzorky na zkoušku.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Barborina napsal:
Ahoj Rudo, prosim mohl by jsi mi pisnout cenu na xt 644 100/90-21 (3,50x21) a E10 90/90-21, 140/80-17 (stara afra), klidne sem nebo do PM je mi fuk. Diky Tom Kromeriz.
Whisky napsal:
TERRA FORCE-R se mi líbí, ale na nové E-07 jsme zvědav hodně, ale značení zůstane, nebo ne?
Ano, značení zůstane. Prvních 2500 km na "nové E-07" za všech podmínek, co se dají v Bosně a Montenegru jezdit včetně bahna. Tváří se to moc dobře a ještě dobře (zadní) E-07 vypadá.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Dnes si vyzvedl Šíma jednu sadu na afu1000 tak uvidíme.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já jsem jezdil novou E-07 zatím se směsí na E-10. Nájezd 2500 na rozdílných površích jak jsem psal výše. Při tranzitu zpět dostala dost zahulit na dálnici cca při 30 stupních asi 5 hodin rychlost 130 - 150km/h (celé Rakousko a Slovinsko). Udělal jsem jednu prasklinu vedenou jako by šikmo od vrcholu figury směrem do běhounu. Tzn, že by to nemělo být špatnou kostrou (předal jsem ji na rozřezání). Teď mám provedení Dakar a uvidí se co dál. Finální směs bude trošku jiná, neboť současný nájezd v mnou testovaném provedení odhaduji na hranici 10 max. 12 tkm stylem rozjíždějícího se trolejbusu. Chování dobré i za mokra (vědomě nepíšu vynikající). Vůbec si nemyslím, že by to byl posun zpět, právě naopak s přihlédnutím k překoňovaným "cestovním endurům".
joe přiložený následující obrázek:
[66.17Kb]
Upravil joe dne 09.06.2017 12:35
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
3
Afrika po lehkém odložení (krátká noha) rozlomený blastr, někde udělali soudruzi chybu. Nutno vyměnit, plastový držák na kterém je blastr přichycen šrouby je sakra křehký. Zase je co inovovat a prodávat . Zlatá GS 1100 a 1150. Už ani ten plast není co býval.
joe přiložený následující obrázek:
[126.94Kb]
Upravil joe dne 09.06.2017 12:32
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Čau, mé zkušenosti R1100gs a E07 po20000km jsou velice dobré.Prědek má cca o 1000km méně. Jezdil sem je 4roky asfalt....bláto, 0-45°c na mokru, bílých čarách a hadech opatrně. Lehký zadek rád driftuje. všem doporučuji a obouvám je znovu. Zkusím vložit i foto později.
[img][img][/img][/img]