FunTomas>To je krása. Věřím že se mi taky podaří jednou si něco takového domů dotáhnout. Pro příjemné volné chvilky...
Chtěl jsem se jet kdysi na něco podobného podívat do Německa. Je tam celkem velká burza, a rozumné ceny (prý)
No prostě nádhera. Je to těžké něco takového v Anglii pořídit. A jestli to není tajné (nebo zdroj obživy) jak se pohybují podobné kousky cenově.
Krááááása.
To Mali: ten chod motoru je neco uzasnyho - co vterina to vybuch
To Waltr: v Nemecku takovy masiny stojej vic, nebo jsou neoriginalni. Lepsi nez na burze je hledat pres inzeraty primo od majitelu nebo z malejch dilen. Tahle BSA '53 vysla po licitaci na 2.250£ (cca 65.000 Kc) + novy gumy + kompletni dokumentace. Bude s ni jeste hodne prace, ale nebyla napadena kutilem...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
jencekgs napsal(a):
To Fun Tomas Jedním slovem nádhera. Já být bohatel a šikovnej Jenže jsem chudej a levej
O tom to neni. Ja nahrazuju malou sikovnost velkym nadsenim
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
To Waltr: diky, hodim sem nejake fotky jak to pokracuje
To Vlk: to neni Basic ale Kalahari. Ale i tak je to hrozna skoda. Ten holandan vedel moc dobre proc jede takovou dalku...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
to vlk:
Kalahari je nádherná záležitost, jako druhou motorku bych jí fakt jednou rád v garáži. Ale je prada, že do dnešního provozu už maličko nestíhá.
To Fun Tomas: v Anglii se nám letos naroděj krásné motorky - Norton 961. Kdysi je dal konstrukčně dokupy jeden Amík, co koupil značku, ale nezvládl realizaci. Angláni koupili Nortona zpátky a letos vyjedou 3 typy Norton 961. Cenově by měli být tuším kolem 360-380tis.. - myslím, že ceny jsou na webu - viz níže.
Podle mě se bude jednat o nejhezší nahatý motorky na trhu (škoda, že proti původnímu návrhu tam daly stříkačky.... mohly by to být úžasný stroje na ježdění nejen kolem komína!
http://www.norton...com/bikes/
Upravil Hrabe_X dne 22.01.2010 09:04
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
To FanTomas: tak teraz newim, vravis ze je to Kalahari, v technicaku bolo Basic.
Vies mi to nejak vysvetlit? Priznavam ja sam nemam jasno Basic verzus Kalahari
Hrabe_X napsal(a):
to vlk:
Kalahari je nádherná záležitost, jako druhou motorku bych jí fakt jednou rád v garáži. Ale je prada, že do dnešního provozu už maličko nestíhá.
To Fun Tomas: v Anglii se nám letos naroděj krásné motorky - Norton 961. Kdysi je dal konstrukčně dokupy jeden Amík, co koupil značku, ale nezvládl realizaci. Angláni koupili Nortona zpátky a letos vyjedou 3 typy Norton 961. Cenově by měli být tuším kolem 360-380tis.. - myslím, že ceny jsou na webu - viz níže.
Podle mě se bude jednat o nejhezší nahatý motorky na trhu (škoda, že proti původnímu návrhu tam daly stříkačky.... mohly by to být úžasný stroje na ježdění nejen kolem komína!
vlk napsal(a):
To FanTomas: tak teraz newim, vravis ze je to Kalahari, v technicaku bolo Basic.
Vies mi to nejak vysvetlit? Priznavam ja sam nemam jasno Basic verzus Kalahari
Základní rozdíl, že Basic má menší nádrž, Kalahari tuhle baňatou, přezatou z Dakara. Ale blatník to má z Basica...takže jsi měl zřejmě asi Basica s nádrží z Kalahari.
mal som k tomu aj blatnik z Kalahari, takze som vlastnil Basica s nadrzou z Kala ( nebol tam ten modry napis ) a predne blatniky som mal obidva
Bola to predvadzacka z BA shop-u BMW pre novinarov, mozno uz na zaciatku niekto poskodil origo nadrz a chlapci z BA tam dali nadrz z Kalahar alebo z nejakeho dovodu to zmenil 1 majitel. 2 majitel mi je svagor takze odtialto ju uz 100% poznam. Ale preco tie oba blatniky?
Majitel asi na Basica navěsil, co se mu líbilo a origo díly si ponechal. Nebo to koupil v BMW za dobrou cenu komplet. Kalahari je vlastně takové umělé retro,které postavili z díllů, kterých se potřebovali zbavit. Ale posládat se jim to povedlo dokonale!
Prodával jsi docela dobrej klenot,který dneska získává na ceně jak staré víno. Ale zase na 1150 se lépe svezeš, a dá se s ní i po dálnici ve dvou do kopce proti větru bez výčitek, že to týráš nebo jsi špuntem v dopravě. Jednou bude i z 1150 vyhledávanej veterán.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
vystihol si naprosto presne preco musela 80ka z domu, bol som na tom ako zirafa na skutru a hrozne boleli krize ked som daval viac kma o jazde vo dvoch s batozinou uz nebolo ono. Kedze ma vozenie chytlo a v podstate motkovanie kolem komina je minimalne, presiel som na hltac km = 11,5.
... Ale ten klenot! mala len 30tis. km. Ja mat prachy nazvys tak ju zhanam spat
To Vlk: tak teď už mám jasno - je to Basic, ale s nádrží z Kalahari a nízkým blatníkem. Ten originál má malou nádrž a vysoký blatník. Na fotce je navíc kryt světla a heftů, padáky a samo-domo výfuk...
To Hrabě X: super, další legenda vstává z mrtvejch, móc pěkný, motor jako by z oka vypadl tomu Commandu 850 z poslední série pro USA. Bravo
FunTomas přiložený následující obrázek:
[93.83Kb]
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
FunTomas napsal(a):
To Hrabě X: super, další legenda vstává z mrtvejch, móc pěkný, motor jako by z oka vypadl tomu Commandu 850 z poslední série pro USA. Bravo
Viděl jsem v roce 2000 prototyp toho Američana - na jeho jméno si nevzpomenu. Byl jsem naprosto "vodvařenej" z motoru - řadovej 2 vál, vzducháč (podle mě nejlepší koncepce) a k tomu ještě vyloženě nádhernej. Teď to Angláni oprášili, trošku se změnil podle fotek blok motoru, ale v základu je to koncepce toho Amíka.
Jsem z toho zase hotovej. Až nevylezu na GS a nebudu cestovat, bude to hodně horká kandidátka.
Upravil Hrabe_X dne 22.01.2010 12:10
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /