pokud si dobře pamatuji, tak tlačítko find …. ukončit navigaci, možná ještě v záložce aktivní trasa, bohužel nemám ji u sebe
Upravil DRS-GS dne 26.03.2014 20:12
Děkuji kluci, funguje
A druhý dotaz - zapnu navigaci doma v Brně. Vypnu. Zapnu znovu v Praze. A mám linku mezi Brnem a Prahou a nejde mi zaboha vymazat. Všechny trasy vymazány, všechny body vymazány, aktuální trasa vymazána, počítadlo všeho vymazáno. A linka je tam furt. Jak se jí zbavím? Pro vás to bude určitě hračka
A ještě jeden dotaz - nový ntb (nainstalován BaseCamp) připojenou GPSku nevidí. Instalační CD (pokud nějaké v krabici bylo) nemám, poradíte, kde stáhnout nějaký ovladač, aby spolu GPS a ntb komunikovali?
Děkuji moc
Upravil Klasika dne 31.03.2014 09:01
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Klasika:
1. nemáš tam zapnuté zobrazení směrové linie?
2. SW: předpokládám že máš aktualizovaný firmware v navigaci. Každopádně 62xx je kompatibilní s BaseCamp. Teoreticky můžeš smazat soubor garmindevice.xml v navigaci, odpojit jí od PC a nechat naběhnout. Ten soubor se vytvoří znova a pokud v něm byla chyba, tak to bude opravené. Zkus to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Díky Tome, ale:
- omylem jsem uvedla, že mám 62cx, mám ale 62s.
- v menu navigace není žádný soubor .xml k nalezení a když ji připojím k PC, tak se do navigace nemůžu dostat, protože ji PC nevidí. Jen mi tu vyběhne bublina, že zařízení USB není rozpoznáno. Nic víc.
- Zobrazení směrové linie najdu kde? Prošla jsem to a nenašla jsem.
Děkuji.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
GPS začala být viditelná po výměně propojovacího kabelu Ale ovladače jsem pro jistotu nainstalovala také. Děkuji za pomoc
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Zdravim, asi to bude pro nekoho trivialni dotaz, ale mam zumo 660 s original pripojenim na motorce. Nejak jsem zapomnel navigaci sundat z motorky a po tydnu v garazi byla baterka KO
Udelala to navigace, bo se mi po.ebalo neco jineho?
Dik
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
GSSG napsal:
Zdravim, asi to bude pro nekoho trivialni dotaz, ale mam zumo 660 s original pripojenim na motorce. Nejak jsem zapomnel navigaci sundat z motorky a po tydnu v garazi byla baterka KO
Udelala to navigace, bo se mi po.ebalo neco jineho?
Dik
Navigace se sama vypne. Zeptá se a pokud sam nepotvrdis ponechani zapnuti automaticky se vypne. Ja ji mel přes zimu v držaku a baterka v poho.
Wilda69 napsal:
Mně se zumo 660 taky sama nevypne, ale potají se pořád nabíjí. Udělal jsem to přes klíček a jak ho vypnu tak zhebne. nemusí se na to myslet.
ja to samozrejme myslel pokud se vypne zapalovani, pokud je zapnutej klicek zustava porad zapnuta
GSSG napsal:
Zdravim, asi to bude pro nekoho trivialni dotaz, ale mam zumo 660 s original pripojenim na motorce. Nejak jsem zapomnel navigaci sundat z motorky a po tydnu v garazi byla baterka KO
Udelala to navigace, bo se mi po.ebalo neco jineho?
Dik
Asi záleží na tom, čemu říkáš "original připojení na motorce"
Originál na baterii přímo (originál garmin) nebo originál na CanBus konektor (originál BMW).
CanBus by měl takové situaci zabránit, protože tu navigaci prostě po čase odpojí. Přímo na baterku to pochopitelně neustále dobíjí a dobíjí ... až se vybije.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
GSSG napsal:
Zdravim, asi to bude pro nekoho trivialni dotaz, ale mam zumo 660 s original pripojenim na motorce. Nejak jsem zapomnel navigaci sundat z motorky a po tydnu v garazi byla baterka KO
Udelala to navigace, bo se mi po.ebalo neco jineho?
Dik
Asi záleží na tom, čemu říkáš "original připojení na motorce"
Originál na baterii přímo (originál garmin) nebo originál na CanBus konektor (originál BMW).
CanBus by měl takové situaci zabránit, protože tu navigaci prostě po čase odpojí. Přímo na baterku to pochopitelně neustále dobíjí a dobíjí ... až se vybije.
Tome uz sem se setkal i s tim kdy kamosovi standarne ten origo konektor na CAMBUS fungoval pokud na nej bylo napojeny cokoliv krom GArminu, z nepochopitelneho duvodu po pripojeni GARMIN ho proste CAM BUS neodpojil a vymlatil si baterku taky a to diky tomu menici na 5V nebo kolik to jde do GPS
Upravil schrek dne 27.04.2014 23:28
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
GSSG napsal:
Zdravim, asi to bude pro nekoho trivialni dotaz, ale mam zumo 660 s original pripojenim na motorce. Nejak jsem zapomnel navigaci sundat z motorky a po tydnu v garazi byla baterka KO
Udelala to navigace, bo se mi po.ebalo neco jineho?
Dik
Asi záleží na tom, čemu říkáš "original připojení na motorce"
Originál na baterii přímo (originál garmin) nebo originál na CanBus konektor (originál BMW).
CanBus by měl takové situaci zabránit, protože tu navigaci prostě po čase odpojí. Přímo na baterku to pochopitelně neustále dobíjí a dobíjí ... až se vybije.
A jak poznam kterou variantu mám??
Zapojili mi to v renocaru ,nový garmin na novou motorku r.v.2010
když dám navi do držáku a moto je bez klíčku, tak se normálně zapne ..
Upravil GSSG dne 28.04.2014 07:57
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Já měl navigaci zapojenou na CanBus v 1200GS 2007 celkem dlouho, několik let. Pokud je to 660ka, tak by neměl být problém. Já ho nikdy neměl. Ale problém by mohl být v případě, kdy to je navigace, která používá 12/5V krabičku na přívodu. Typicky Zumo 350, 390 apod. Ty krabičky jsou zapojený trvale - i když tam není navigace tak to má nějaký odběr a spolehlivě to baterku vybije. Zumo 660 pokud se vyndá z držáku, tak ten držák žádný odběr nemá. To je rozdíl.
GSSG: myslím si, že to budeš mít zapojené přímo na baterku. Já už to mám nějakou dobu přímo na baterku taky a už si přesně nepamatuju, jestli se GPS po nacvaknutí do držáku přes CanBus zapnula nebo ne ale podle mě nezapnula. Každopádně by to mělo být vidět přímo na baterce jestli ti tam jdou ty dráty a jeden eventuálně s garmin pojistkou, pak to bude jasný. Pokud tam máš třeba trvale zapojenou palubní zásuvku, tak se mohli chytit na ní ale pochybuju.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Já měl navigaci zapojenou na CanBus v 1200GS 2007 celkem dlouho, několik let. Pokud je to 660ka, tak by neměl být problém. Já ho nikdy neměl. Ale problém by mohl být v případě, kdy to je navigace, která používá 12/5V krabičku na přívodu. Typicky Zumo 350, 390 apod. Ty krabičky jsou zapojený trvale - i když tam není navigace tak to má nějaký odběr a spolehlivě to baterku vybije. Zumo 660 pokud se vyndá z držáku, tak ten držák žádný odběr nemá. To je rozdíl.
GSSG: myslím si, že to budeš mít zapojené přímo na baterku. Já už to mám nějakou dobu přímo na baterku taky a už si přesně nepamatuju, jestli se GPS po nacvaknutí do držáku přes CanBus zapnula nebo ne ale podle mě nezapnula. Každopádně by to mělo být vidět přímo na baterce jestli ti tam jdou ty dráty a jeden eventuálně s garmin pojistkou, pak to bude jasný. Pokud tam máš třeba trvale zapojenou palubní zásuvku, tak se mohli chytit na ní ale pochybuju.
Tak jsem vyndal pojistku z káblíku u baterky a navi nenaběhla, takže usuzuji, že mám zapojení "na baterku", čili šťáva tam jde pořád i při vyndaném klíčku... a za týden dokázala navi vycucat baterku.
Závěr: nenechávat navigaci v držáku
Díky
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň