Řešil jsem jak upevnit kufr na Dakara a toto je můj výtvor. Držák je 6cm nad víčkem schránky, takže jde v pohodě otevřít i když je na něm přidělaná plotna s kufrem
Lukas1 přiložený následující obrázek:
Lukas1 napsal:
Řešil jsem jak upevnit kufr na Dakara a toto je můj výtvor. Držák je 6cm nad víčkem schránky, takže jde v pohodě otevřít i když je na něm přidělaná plotna s kufrem
nic proti ale tema 3ma parama pricnych zeber si tomu dal presne místo kde to upadne - vzhledem k narustu namahani si typuju první par zeber smerem od sroubu :-)
Upravil milanek dne 10.06.2014 08:25
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Lukas1 napsal:
Řešil jsem jak upevnit kufr na Dakara a toto je můj výtvor. Držák je 6cm nad víčkem schránky, takže jde v pohodě otevřít i když je na něm přidělaná plotna s kufrem
Kdyby ses podíval, jak to má řešené Givi, tak bys viděl, že používají ještě trubkový podpěry od šroubů pod světlem k plotně. Já osobně už tyhle trubky mám připravené a jen objednám plotnu od Alu Milánek. A mám hotovo. Takhle Ti to bude pružit jako prase a nakonec se to unaví právě v tom místě, jak avizuje kolega v příspěvku výše.
Lukas1 napsal:
Řešil jsem jak upevnit kufr na Dakara a toto je můj výtvor. Držák je 6cm nad víčkem schránky, takže jde v pohodě otevřít i když je na něm přidělaná plotna s kufrem
Kdyby ses podíval, jak to má řešené Givi, tak bys viděl, že používají ještě trubkový podpěry od šroubů pod světlem k plotně. Já osobně už tyhle trubky mám připravené a jen objednám plotnu od Alu Milánek. A mám hotovo. Takhle Ti to bude pružit jako prase a nakonec se to unaví právě v tom místě, jak avizuje kolega v příspěvku výše.
Samozřejmě i na to jsem myslel, prozatím je tam vzpěra mezi plechem a tím okem pro origi kufr (není na fotce), držák je z 6tky plechu, ten se jen tak neohne A dále bych konec chtěl vystužit trubkovým rámem spojeným s bočními rámy.
Štvalo mě na mé R1150GS lehce odražené lakování na dolních brýlích přední vidlice (jaké jiné taky :-)) - Dle Tondy to vzniká od kamínků, které oťukají povrch a následná vlhkost, která se dostane mezi kov a lak - poté se začnou tvořit puchýřky, které se velmi snadno odloupnou.
Tak při přezouvání jsem si sundal blatníček, vše pečlivě oblepil (pro jistotu celou motorku do strechovky - připadal jsem si jak Dexter):
obrousil, odmastil, stříknul plničem, zbrousil, znovu odmastil, stříknul plničem, jemně zbrousil a znovu odmastil. Poté přišlo na řadu nanesení metalízy (opatrně aby nestekla) a následovalo 5 vrstev polomatného laku pro vytvrzení. Dopadlo to slušně, snad to chvilku vydrží...
HonzaGS-SV napsal:
Štvalo mě na mé R1150GS lehce odražené lakování na dolních brýlích přední vidlice (jaké jiné taky :-)) - Dle Tondy to vzniká od kamínků, které oťukají povrch a následná vlhkost, která se dostane mezi kov a lak - poté se začnou tvořit puchýřky, které se velmi snadno odloupnou.
Tak při přezouvání jsem si sundal blatníček, vše pečlivě oblepil (pro jistotu celou motorku do strechovky - připadal jsem si jak Dexter):
obrousil, odmastil, stříknul plničem, zbrousil, znovu odmastil, stříknul plničem, jemně zbrousil a znovu odmastil. Poté přišlo na řadu nanesení metalízy (opatrně aby nestekla) a následovalo 5 vrstev polomatného laku pro vytvrzení. Dopadlo to slušně, snad to chvilku vydrží...
Nechal jsem to dělat v lakovně přes zimu a po roce opět to samé. Jak se nejezdí po silnici, tak s tím pravděpodobně bude problém pořád.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ten plech mi přijde docela masivní a jak s tím někde chytneš a ohneš, tak se to asi nevrátí zpět.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ten plech mi přijde docela masivní a jak s tím někde chytneš a ohneš, tak se to asi nevrátí zpět.
nie nieje az tak masivny,je to antikor 0,6mm,kraje su falcovane do smeru jazdy aby sa neohol pod naporom vetra,zatial vsetko OK..a nohy v suchu..
citim sa fajn..
Po mnoha pokusech jak docílit toho, aby na mě nefoukalo a zároveň aby to bylo funkční, jsem docílil vytouženého úspěchu, vytvořil jsem držák plexi, který zajišťuje oddálení a nakolmení plexi, pod plexi vznikl úložný prostor, do kterého jsem přizpůsobil nepromokavou ledvinku,a tím získal i nějakého toho úložného prostoru na víc. Následovalo už jen vyrobit hrazdičku na GPS, a výsledek posuď sami.. osobně mám s touto úpravou najeto cca 6tis km z toho 1tis s GPS, která se nechvěla a dala se obstojně číst, bohužel zaostávala samotná GPS neboť se na slunci nedala číst, ale to už patří jinam..
DAGR přiložený následující obrázek:
[104.9Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad